Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Mayas

De Mayas

133 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heerlijke tripjes altijd. Inderdaad lekker helder, en een goed aantal mics + visuals. Had ooit eens een aantal gehaald en geniet inmiddels al langer dan een jaar ervan :hearteyes:

Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echelon zei:
ben ook wel benieuwd naar de resultaten...
kun je misschien iets meer vertellen over de mindfuck? of was ie te persoonlijk van aard?
Klik om te vergroten...

ik bedoel ermee dat alles heel langzaam leek te gaan(geen besef van tijd)
Ergens een soort alertheid in de zin dat je elk moment bewust meemaakt.
Dus even naar de wc leek 5 min te duren, een film duurde een dag voor mijn gevoel, en alles was zo mooi dat ik eigenlijk voornamelijk verwonderlijk naar allemaal patronen en aura's aan het kijken was, Kortom het was een horizontale trip zoals ik dat noem.
Niets bijzonders dus maar wat sterker (mindfuck) dan ik (tot) nu toe heb gehad. :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm ik had ooit 50 van die heerlijke mayas. Zijn er nu nog maar 7 van over ofzo :P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
dirtbag zei:
slechte hoffmannetjes? man van degene die ik gebruikt heb zag ik mensen hun echte gezicht nieteens meer!
Klik om te vergroten...

Sja ik vind zo ook juist tering heftig, dacht op een gegeven moment dat realiteit zoals wij die dagelijks ervaren niet meer bestond :openmouth:, muziek bleef hangen en hoorde ineens muziek in mijn kop door het geluid gemixed worden, tien dubbele snelheid sync met het hangende geluid! En nog een nummer, en nog een nummer echt vier platen door elkaar allemaal sync. Alsof dat niet erg genoeg was hoorde ik ineens een superzware demonische stem heel duidelijk van alles zeggen alsof ik de weg tussen tijd en ruimte had gevonden en niet werd toegelaten :confused: ! Leek echt uren te duren, bleek in totaal maar iets van 20 minuten te zijn. Vond het wel een heel spannende ervaring , maar toch een beetje eng en freaky. Zal je maar gebeuren zit je in ene keer vast tussen tijd en ruimte, ben je dan dood of levend??? Was zo erg zelfs dat ik daarna eigenlijk nog maar 1 keer een kwart zegeltje heb genomen, net genoeg om niks te voelen :P !

Doe me dan maar de tunnel van vrede en lieve stemmen als je denkt al overleden te zijn door een overdosis paddo's (2,5 portie), alcohol en veel teveel hash joints. Die maya's waren wel heel helder en filosofisch maar nam er zo een paar achter elkaar, dit zijn de echte trips naar mijn idee... Voor dat je beseft wat je te wachten staat is het al veel te laat :rockband:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zijn meerdere hofmmannen in omloop natuurlijk...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
idd, ik heb hoffmann met 50mics erop, die zijn niet zo super hoor.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
klotehoffmannekes zijn het :angry: :angry: :angry:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
idd, ik heb hoffmann met 50mics erop, die zijn niet zo super hoor.
Klik om te vergroten...


whaaa :tearsofjoy: ,, genaaid,, , eigen schuld dikke bult,
net goed voor zoeen (ver)oordeler,, als jouw
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:
Klik om te vergroten...


echt alles,, bij jouw wel ja gNuxx,, jij bent zielloos :grin:


this maar een geintje he,, vat de kritiek niet te hoog op,,,
zoals prikkelbare sjamanen wel is willen doen

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
vogel zei:
gNuxx zei:
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:
Klik om te vergroten...


echt alles,, bij jouw wel ja gNuxx,, jij bent zielloos :grin:


this maar een geintje he,, vat de kritiek niet te hoog op,,,
zoals prikkelbare sjamanen wel is willen doen

:wave:
Klik om te vergroten...

beter zielloos, dan een zieltje zoals jij :wave:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,

grappig trouwens tomzor,, die schokkende beelden van je,,,


Beter een vredige hippie als een geslacht kippie,,
Beter nog een gewonde (vergiftigde) sjamaan, ,als onvergiftigd met een baan,,
Beter eet je geen koeievlees,, want anders worden kalfjes wees, , ,
Dus leef nou maar beter als een sjamaan , , ,
Dan een leven als conformistische-burgelijke-onderdaan,,

:wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
jaa vogel jij bent beter nu weten we t wel, verander je naam in beterbird!!
holladiee hupsakee!!
wtf
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#14
vogel zei:
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,
:wave:
Klik om te vergroten...

psycho boy :rolleyes:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.
Klik om te vergroten...

Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine. :grin: :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
vogel zei:
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,

grappig trouwens tomzor,, die schokkende beelden van je,,,


Beter een vredige hippie als een geslacht kippie,,
Beter nog een gewonde (vergiftigde) sjamaan, ,als onvergiftigd met een baan,,
Beter eet je geen koeievlees,, want anders worden kalfjes wees, , ,
Dus leef nou maar beter als een sjamaan , , ,
Dan een leven als conformistische-burgelijke-onderdaan,,

:wave:
Klik om te vergroten...

retard
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben :( . Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Kom maar op met die privéberichtjes! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
you can stop now thankyoubye
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben :( . Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

-hoezee \\\\o hoezee o// lang leve de maya's-
Klik om te vergroten...

ik juig mee :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
_Kat_ zei:
azgaza zei:
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.
Klik om te vergroten...

Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine. :grin: :wink:
Klik om te vergroten...


Huh? watte vietnameze oranje zonneschijn,, , :confused:
Eerst ga je me vertellen dat LSD alleen op de chakra's in het lichaam werkt,,
Dat paddo's beter is ofzo vanwege helderziendheid,,
en die visioenen en inzichten op de LSD dan zijn die niet echtie dan ofzo :confused:

Nou ga je me wijsmaken dat de maya's vietnameze napalm is,,
ik wil wel de enige echte originele zwitsere LSD-25 met de ziel en zaligheid van albert Hofmann erbij,,,,

hoe merk ik het verschil,,,/?
orangesunshine= toch ALD-52 ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."