Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBicycle Day '21 - wie heeft er plannen?

Bicycle Day '21 - wie heeft er plannen?

46 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikbeneenfiets zei:
Ik vind het wel cool dat er een dag is om mijn bestaan te vieren. Echter is het volgens mij geen officiële vrije dag (alsof ik niet belangrijk genoeg ben?!) dus ik denk niet dat ik er een stevige dosis psychedelica in kan knallen. Bovendien is mijn staat van zijn ook veel te suboptimaal hiervoor de laatste tijd. Maar misschien dat ik wel gewoon kneiter stoned kan worden. Eigenlijk heb ik nog nooit lsd gedaan. Ik heb een keer twee zegeltjes tegelijk genomen maar voelde er niks van ondanks dat ik op alle drugs hard ga op lage doseringen, dus het was waarschijnlijk troep. Had het ook van een zeer shady persoon gekocht terwijl ik onredelijk stoned was. Eigenlijk wil ik beginnen met een dosis truffels, in plaats van LSD. Bovendien weet ik sowieso niet hoe ik aan lsd zou moeten komen (geen verzoek). Had jij nog plannen?
Klik om te vergroten...
1P...

Maar als je wilt beginnen met truffels, dat vooral doen! Ik vind het zelf ook een geschikter middel om mee te beginnen, door de kortere duur en doordat je er (imo) makkelijker een echte trip op hebt (echt even uit je normale werkelijkheid stappen). Tegelijkertijd is het op lage doseringen en voor beginners (meestal) erg vergevend. Het laat je dan het water rustig aftasten bedoel ik.

Voor mij geen bicycle day dit jaar, maar daar is het het weer ook niet voor. Ik maak mijn eigen bicycle day wel weer eens.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikbeneenfiets zei:
Ik vind het wel cool dat er een dag is om mijn bestaan te vieren. Echter is het volgens mij geen officiële vrije dag (alsof ik niet belangrijk genoeg ben?!) dus ik denk niet dat ik er een stevige dosis psychedelica in kan knallen. Bovendien is mijn staat van zijn ook veel te suboptimaal hiervoor de laatste tijd. Maar misschien dat ik wel gewoon kneiter stoned kan worden. Eigenlijk heb ik nog nooit lsd gedaan. Ik heb een keer twee zegeltjes tegelijk genomen maar voelde er niks van ondanks dat ik op alle drugs hard ga op lage doseringen, dus het was waarschijnlijk troep. Had het ook van een zeer shady persoon gekocht terwijl ik onredelijk stoned was. Eigenlijk wil ik beginnen met een dosis truffels, in plaats van LSD. Bovendien weet ik sowieso niet hoe ik aan lsd zou moeten komen (geen verzoek). Had jij nog plannen?
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk had je troep of ondergedoseerd spul.:cry:

je staat van zijn , indien je refereert naar de corona maatregelen nu , zou net kunnen verbeteren.
ik heb nog nooit zoveel LSD geslikt als in dit corona jaar, en heb er hierdoor niks van hinder door ondervonden.

iedereen maar lullen over corona, terwijl ik naar die zilveren diamanten aan het kijken ben op de boomschors van de overburen

het is nbeetje nvlucht nu in deze tijden vind ik , je lijkt immuun voor al de angstpropaganda, en ziet er het absurde van in.
onbevreesd en met 8K resolutiezicht dwarrel je door de verlaten straten, met een monkellachje op je snoet....
ja ik amuseer me rot,

en werken werken , werken moet je doen als je dood bent nu moet je de LSD feestdag vieren al de rest moet maar plaats maken potverdorie

ps truffels kunnen in hoge doseringen je stevig bij de kloten grijpen psylocibine kun je minder sturen dan LSD
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#3
19 April is het weer Bicycle Day... ga je het vieren? Thuis of out & about? Alleen of in goed gezelschap? Vertel het hier
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vriendin en ik hebben plannen. Misschien doet er een derde mee, maar dat is nog onzeker.
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helaas geen vrij voor mij op fietsdag :expressionless:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil wel maar heb nog geen plannen!
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
debkb zei:
Vriendin en ik hebben plannen. Misschien doet er een derde mee, maar dat is nog onzeker.
Klik om te vergroten...
LSD ? :P
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#8
En dan ook gewoon 250ug he zoals Hoffman zelf ook deed. Dat hij nog thuis gekomen is, best knap!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal wel weer de derp zijn hier, maar wat is bicycle day?
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#10
blue eyes zei:
waarschijnlijk had je troep of ondergedoseerd spul.:cry:

je staat van zijn , indien je refereert naar de corona maatregelen nu , zou net kunnen verbeteren.
ik heb nog nooit zoveel LSD geslikt als in dit corona jaar, en heb er hierdoor niks van hinder door ondervonden.

iedereen maar lullen over corona, terwijl ik naar die zilveren diamanten aan het kijken ben op de boomschors van de overburen

het is nbeetje nvlucht nu in deze tijden vind ik , je lijkt immuun voor al de angstpropaganda, en ziet er het absurde van in.
onbevreesd en met 8K resolutiezicht dwarrel je door de verlaten straten, met een monkellachje op je snoet....
ja ik amuseer me rot,

en werken werken , werken moet je doen als je dood bent nu moet je de LSD feestdag vieren al de rest moet maar plaats maken potverdorie

ps truffels kunnen in hoge doseringen je stevig bij de kloten grijpen psylocibine kun je minder sturen dan LSD
Klik om te vergroten...
Ik heb gewoon onderliggende psychiatrische problematiek, en bovendien zit ik inderdaad ook niet zo lekker in mijn vel door Corona. Er zit een enorme bel weggestopte emotie en trauma en ik denk dat psychedelica voor mij heel helend kunnen zijn of heel erg fout kunnen gaan. Ik weet niet of het verstandig is het risico te nemen...
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
1P...

Maar als je wilt beginnen met truffels, dat vooral doen! Ik vind het zelf ook een geschikter middel om mee te beginnen, door de kortere duur en doordat je er (imo) makkelijker een echte trip op hebt (echt even uit je normale werkelijkheid stappen). Tegelijkertijd is het op lage doseringen en voor beginners (meestal) erg vergevend. Het laat je dan het water rustig aftasten bedoel ik.

Voor mij geen bicycle day dit jaar, maar daar is het het weer ook niet voor. Ik maak mijn eigen bicycle day wel weer eens.
Klik om te vergroten...
Ja mijn gevoel zegt al heel lang truffels. Weet ook niet waarom.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikbeneenfiets zei:
Ik heb gewoon onderliggende psychiatrische problematiek, en bovendien zit ik inderdaad ook niet zo lekker in mijn vel door Corona. Er zit een enorme bel weggestopte emotie en trauma en ik denk dat psychedelica voor mij heel helend kunnen zijn of heel erg fout kunnen gaan. Ik weet niet of het verstandig is het risico te nemen...
Klik om te vergroten...
Tis een slippery slope...zonder verdere toelichting over je psychiatrische problematiek kan ik je helaas geen adviezen geven.ik heb er 2 x een depressie met genezen ,een vriend met clusterhoofdpijn behandeld met succes ,mensen hun medicatiewithdrawlsymptomen mee verlicht ...een gozer doen afkicken van de heroïne. Tal van klootzakken een geweten ermee geschopt ook en nu hoorde ik in een lezing van Robert anton Wilson dat het tijdelijk autisme kan opheffen of in sommige gevallen zelfs voorgoed deed verdwijnen
Met microdoseren kun je mss ook veel maar ik geloof dan meer in mini dosissen waar je wel iets van voelt...maar als je buikgevoel of je intuïtie je naar truffels gidst moet je zeker daarnaartoe luisteren
Stuur me gerust privé als je meer over de problematiek kwijt wil maar het liever niet openbaar zet
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikbeneenfiets zei:
Ik heb gewoon onderliggende psychiatrische problematiek, en bovendien zit ik inderdaad ook niet zo lekker in mijn vel door Corona. Er zit een enorme bel weggestopte emotie en trauma en ik denk dat psychedelica voor mij heel helend kunnen zijn of heel erg fout kunnen gaan. Ik weet niet of het verstandig is het risico te nemen...
Klik om te vergroten...
In het geval van twijfelen: niet doen. Als het moment daar is, weet je het wel.

Maar zeker wel al nuchter gaan werken aan die weggestopte emoties en trauma. Niet wachten tot een trip. Meditatie is het allerbeste. Eventueel therapie erbij?

Ikbeneenfiets zei:
Ja mijn gevoel zegt al heel lang truffels. Weet ook niet waarom.
Klik om te vergroten...
Zou ik ook goed naar luisteren, wat @blue eyes al zei.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fyrckant zei:
Hoeveel homet is fietsbaar? Ik vond 12.5mg zeer goed te doen maar wil wel eens meer proberen.
Klik om te vergroten...
Ik vond 20mg in een rustige verkeersarme omgeving prima fietsbaar, maar da’s natuurlijk voor iedereen verschillend.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fyrckant zei:
Auto laat ik altijd wel staan (ook op 15ug) maar verantwoord fietsen is toch zeker wel prima te doen tot 50ug (meer niet geprobeerd)
Klik om te vergroten...
Heb op 100ug ALD-52 gefietst. Was nog goed te doen. Maar de ene trip is de andere niet.

250 zoals Hoffman (per ongeluk) deed kan ik me niet eens voorstellen (mede omdat ik nooit zo hoog heb gedoseerd :sweatsmile:) Lijkt me onverantwoord.

Het ding is, als ik naar buiten ga en ga fietsen, dan komen de visuals van LSD veel meer op de achtergrond te liggen, dan als ik stil ga zitten en min of meer naar 1 punt kijk. Ook word ik afgeleid van eventuele mindfucks. Ik kan mijn energie ook veel makkelijker kwijt met fysieke inspanning (duh :wink:).
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Heb op 100ug ALD-52 gefietst. Was nog goed te doen. Maar de ene trip is de andere niet.

250 zoals Hoffman (per ongeluk) deed kan ik me niet eens voorstellen (mede omdat ik nooit zo hoog heb gedoseerd :sweatsmile:) Lijkt me onverantwoord.

Het ding is, als ik naar buiten ga en ga fietsen, dan komen de visuals van LSD veel meer op de achtergrond te liggen, dan als ik stil ga zitten en min of meer naar 1 punt kijk. Ook word ik afgeleid van eventuele mindfucks. Ik kan mijn energie ook veel makkelijker kwijt met fysieke inspanning (duh :wink:).
Klik om te vergroten...
er zijn er momenteel op de markt die die sterkte halen 250 mics , getest in het centrum en door mij... met momenten knijp je de billen wel eens...
maar mindfucks zijn bij mij altijd een teken van fietsen die toch van een iets onzuiverder materiaal gemaakt zijn , fietsmetaal gemaakt uit ertsen die gedolven lijken te zijn uit kossovaarse mijnen waar de kanaries al jaren doodlagen...

maar ik volg je dat goede acid je energie kan geven, een kleine dosis loepzuiver spul doet mij gans mijn huis poetsen
, en dan heb je der dat je op de bank hangt als een dronken imitator van gerard depardieu:

edit : nog nooit ald 52 of 1p gedaan, maar als ik mijn luiheid overwin zal ik deze week es een bestelling plaatsen.zodat we niet naast elkaar lullen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
blue eyes zei:
er zijn er momenteel op de markt die die sterkte halen 250 mics , getest in het centrum en door mij... met momenten knijp je de billen wel eens...
maar mindfucks zijn bij mij altijd een teken van fietsen die toch van een iets onzuiverder materiaal gemaakt zijn , fietsmetaal gemaakt uit ertsen die gedolven lijken te zijn uit kossovaarse mijnen waar de kanaries al jaren doodlagen...

maar ik volg je dat goede acid je energie kan geven, een kleine dosis loepzuiver spul doet mij gans mijn huis poetsen
, en dan heb je der dat je op de bank hangt als een dronken imitator van gerard depardieu:

edit : nog nooit ald 52 of 1p gedaan, maar als ik mijn luiheid overwin zal ik deze week es een bestelling plaatsen.zodat we niet naast elkaar lullen
Klik om te vergroten...
Persoonlijk denk ik dat de mindset erg invloed heeft op eventuele mindfucks.

Benieuwd naar je bevindingen van ALD-52 en/of 1P-LSD ten opzichte van LSD-25!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Persoonlijk denk ik dat de mindset erg invloed heeft op eventuele mindfucks.

Benieuwd naar je bevindingen van ALD-52 en/of 1P-LSD ten opzichte van LSD-25!
Klik om te vergroten...
Ik doe dit voornamelijk voor jou ook hoor mindless, omdat jij mij er hard van overtuigd hebt dat er geen merkbaar verschil zou zijn in zuivere LSD en bv 1P-LSD en ik jouw visie en meningen over psychedelica respecteer.

Maar dat lijkt me ongelooflijk sterk want ik heb zo wat restjes van goede batches bewaard over de jaren en die waren telkens LSD maar hadden toch telkens een eigen unieke vibe, of frequentie.

Heb vele batches gehad waarvan iedere hit dezelfde frequentie gaf, maar als je dan een jaar later een nieuwe batch kocht , leek die weer anders te zijn.
factoren als set en setting , versheid enz waren het zeker niet want ik vacuum seal alles steeds en experimenteer soms met de gekste settings,
zoals op een begrafenis trippen ofzo of in andere crisissituaties... (toen ik nog jong en onbezonnen was )

Doseringen kunnen ook wel meespelen, als er een batch 160 mics is en een batch later 180 mics heeft dit echt ook al een groot verschil hoor.
Ik had nu twee soortjes die kort na elkaar gemaakt zijn en beiden hebben hun unieke karakter al weer, zelfs verschil in kleur... het ene gaat meer naar aardse tinten van kleuren en het andere naar hyper fluo kleuren die lijken van een andere planeet te komen:hearteyes:.(die laatste zijn volgens mij de zuiverste die ik ooit had )

Ook heb ik verschil in energie van sommige batches zoals hierboven genoemd, of verschil in aftervibes , en op de ene soort kan ik beter praten en filosoferen en poëtisch zijn terwijl ik op ander stotter als arno die naar een zeemeeuw staat te schelden op de zeedijk van oostende...

ik bedoel maar, het lijkt me sterk dat er 1 enkel effect van LSD is en dat er geen verschillen zouden zijn in de rc varianten, geloof me als ze er zijn zal ik ze in geuren en kleuren benoemen, mss wel prijzen of verdoemen . we zullen zien, we zullen zien...
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
In het geval van twijfelen: niet doen. Als het moment daar is, weet je het wel.

Maar zeker wel al nuchter gaan werken aan die weggestopte emoties en trauma. Niet wachten tot een trip. Meditatie is het allerbeste. Eventueel therapie erbij?


Zou ik ook goed naar luisteren, wat @blue eyes al zei.
Klik om te vergroten...
Ik ben aan het werk hoor zowel meditatie als therapie. Al best wel lang. Maar ik merk dat ik een beetje vast zit. Al mijn copings mechanismen zitten zo hoog dat ik mezelf niet meer zo goed kan vinden zelfs niet met meditatie. Maar ik snap dat het onverstandig is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ikbeneenfiets zei:
Ik ben aan het werk hoor zowel meditatie als therapie. Al best wel lang. Maar ik merk dat ik een beetje vast zit. Al mijn copings mechanismen zitten zo hoog dat ik mezelf niet meer zo goed kan vinden zelfs niet met meditatie. Maar ik snap dat het onverstandig is.
Klik om te vergroten...
Vervelend dat het niet wil lukken...

Meditatie kan ook erg lastig zijn. Ik heb er zelf jaren over gedaan alvorens ik überhaupt een keer in de echte meditatiestaat kwam. En dan de volgende keer weer gaan zitten en dan wil het weer niet, soms maanden niet. Was dan eigenlijk de hele tijd alleen maar bezig met vechten tegen mezelf.

Ik zou zeker wel doorgaan met meditatie en jezelf er vooral ook aan blijven herinneren dat meditatie een fijn iets is. Even een momentje waarin je jezelf toelaat gewoon te 'zijn', zonder dat je jezelf wilt veranderen of iets dergelijks. Het is zo makkelijk om er weer een doel van te maken, iets dat je wilt bereiken middels mediteren. En te vergeten dat meditatie juist draait om alle doelen los te laten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."