#1
1P...Ik vind het wel cool dat er een dag is om mijn bestaan te vieren. Echter is het volgens mij geen officiële vrije dag (alsof ik niet belangrijk genoeg ben?!) dus ik denk niet dat ik er een stevige dosis psychedelica in kan knallen. Bovendien is mijn staat van zijn ook veel te suboptimaal hiervoor de laatste tijd. Maar misschien dat ik wel gewoon kneiter stoned kan worden. Eigenlijk heb ik nog nooit lsd gedaan. Ik heb een keer twee zegeltjes tegelijk genomen maar voelde er niks van ondanks dat ik op alle drugs hard ga op lage doseringen, dus het was waarschijnlijk troep. Had het ook van een zeer shady persoon gekocht terwijl ik onredelijk stoned was. Eigenlijk wil ik beginnen met een dosis truffels, in plaats van LSD. Bovendien weet ik sowieso niet hoe ik aan lsd zou moeten komen (geen verzoek). Had jij nog plannen?
Maar als je wilt beginnen met truffels, dat vooral doen! Ik vind het zelf ook een geschikter middel om mee te beginnen, door de kortere duur en doordat je er (imo) makkelijker een echte trip op hebt (echt even uit je normale werkelijkheid stappen). Tegelijkertijd is het op lage doseringen en voor beginners (meestal) erg vergevend. Het laat je dan het water rustig aftasten bedoel ik.
Voor mij geen bicycle day dit jaar, maar daar is het het weer ook niet voor. Ik maak mijn eigen bicycle day wel weer eens.