Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBicycle Day '21 - wie heeft er plannen?

Bicycle Day '21 - wie heeft er plannen?

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikbeneenfiets zei:
Ik ben aan het werk hoor zowel meditatie als therapie. Al best wel lang. Maar ik merk dat ik een beetje vast zit. Al mijn copings mechanismen zitten zo hoog dat ik mezelf niet meer zo goed kan vinden zelfs niet met meditatie. Maar ik snap dat het onverstandig is.
Klik om te vergroten...
Vervelend dat het niet wil lukken...

Meditatie kan ook erg lastig zijn. Ik heb er zelf jaren over gedaan alvorens ik überhaupt een keer in de echte meditatiestaat kwam. En dan de volgende keer weer gaan zitten en dan wil het weer niet, soms maanden niet. Was dan eigenlijk de hele tijd alleen maar bezig met vechten tegen mezelf.

Ik zou zeker wel doorgaan met meditatie en jezelf er vooral ook aan blijven herinneren dat meditatie een fijn iets is. Even een momentje waarin je jezelf toelaat gewoon te 'zijn', zonder dat je jezelf wilt veranderen of iets dergelijks. Het is zo makkelijk om er weer een doel van te maken, iets dat je wilt bereiken middels mediteren. En te vergeten dat meditatie juist draait om alle doelen los te laten.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Vervelend dat het niet wil lukken...

Meditatie kan ook erg lastig zijn. Ik heb er zelf jaren over gedaan alvorens ik überhaupt een keer in de echte meditatiestaat kwam. En dan de volgende keer weer gaan zitten en dan wil het weer niet, soms maanden niet. Was dan eigenlijk de hele tijd alleen maar bezig met vechten tegen mezelf.

Ik zou zeker wel doorgaan met meditatie en jezelf er vooral ook aan blijven herinneren dat meditatie een fijn iets is. Even een momentje waarin je jezelf toelaat gewoon te 'zijn', zonder dat je jezelf wilt veranderen of iets dergelijks. Het is zo makkelijk om er weer een doel van te maken, iets dat je wilt bereiken middels mediteren. En te vergeten dat meditatie juist draait om alle doelen los te laten.
Klik om te vergroten...
Wijze woorden vriend
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gentle reminder, morgen is het zover.

Meer dan een microdosing fietstochtje naar de bakker zit er helaas niet in voor mij..
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij ons ging het gisteren dus toch niet door, wegens te druk met werk. Verzet naar vrijdag... zin in!
Ik ga me eens inlezen in candyflippen :sunglasses:
T
TruetrufflesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had het afgelopen zaterdagvvoor het eerst gedaan
T
TruetrufflesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerst keer LSD gedaan ik had 100 ug 1p-LSD genomen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kut weer gemist. Volgend jaar nieuwe kans :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."