Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBicycle Day '21 - wie heeft er plannen?

Bicycle Day '21 - wie heeft er plannen?

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer lsd of eerste keer candyflippen? Hoe vond je het?

Ik heb, na rijp beraad, besloten vrijdag geen candyflip te proberen. Dit wordt pas mijn tweede lsd-trip en ik moet de dag erna auto rijden dus wil niet uitgeput zijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op een maandag helaas... :upsidedown: :disappointed:
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#3
19 April is het weer Bicycle Day... ga je het vieren? Thuis of out & about? Alleen of in goed gezelschap? Vertel het hier
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vriendin en ik hebben plannen. Misschien doet er een derde mee, maar dat is nog onzeker.
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helaas geen vrij voor mij op fietsdag :expressionless:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil wel maar heb nog geen plannen!
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
debkb zei:
Vriendin en ik hebben plannen. Misschien doet er een derde mee, maar dat is nog onzeker.
Klik om te vergroten...
LSD ? :P
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#8
En dan ook gewoon 250ug he zoals Hoffman zelf ook deed. Dat hij nog thuis gekomen is, best knap!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal wel weer de derp zijn hier, maar wat is bicycle day?
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Ik zal wel weer de derp zijn hier, maar wat is bicycle day?
Klik om te vergroten...
Belangrijker, wat is een derp?

Bicycle Day - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fyrckant zei:
Belangrijker, wat is een derp?

Bicycle Day - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
Klik om te vergroten...

Hah. Oh shit. Das een ware feestdag. En vlak daar na 420. xD toevallig ben ik ook in april jarig.

Derp is dom / dwaas.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buffelaartje zei:
LSD ? :P
Klik om te vergroten...
Jazeker!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Ikbeneenfiets gevraagd. 😂😂
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh ja da’s alweer binnenkort. 😊

Heb fijne herinneringen aan m’n laatste Bicycle Day v. 2 jaar geleden.
Dit jaar geen plannen, want ga waarschijnlijk dit weekend nog es een 4-ho-met tripje doen, da’s ook alweer te lang geleden. 😀

Maar voor iedereen die wél deelneemt en voor de trippers in het algemeen: happy Bicycle Day to you all! 🥳
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het alweer bijna zo ver?

Heb nog maar een halve zegel ALD-52 op voorraad en nog niet echt plannen om deze binnenkort te gebruiken.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nahh, aankomende woensdag is het weer zo ver. Ik twijfel alleen nog of ik het bos in ga of lekker thuis blijf.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het valt op een maandag dus listig :) Maar er komt deze lente normaalgezien wel een LSD tripje.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het goed weer is wel, anders niet.
Heb ooit eens op een elektrische step gereden onder invloed van LSD en dat liep bijna fout af ondanks een magisch gevoel van zweven dus fietsen zal er niet van komen haha.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#19
(Die optie 'op de fiets' was maar om te lachen he jongens/meisjes? Trippen en verkeersdeelname gaan écht niet samen... doe het niet.)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
debkb zei:
(Die optie 'op de fiets' was maar om te lachen he jongens/meisjes? Trippen en verkeersdeelname gaan écht niet samen... doe het niet.)
Klik om te vergroten...
Het was zeker lachen, met LSD op de fiets. :laughing:

Misschien niet zo verstandig om aan te raden nee. Heb zelf op niet al te hoge doseringen LSD gefietst in relatief rustige gebieden en dat ging prima. Ik zou het zeker niet in de drukke stad doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."