Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben benieuwd. Binnenkort maar weer eens opzoek naar een ander lettertje :grin:
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zal wel een verwarde indruk maken waarschijnlijk.. Maar dat ben je ook :grin:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er overlaatst 20mg van gekocht.
Ik heb ook B, in tabletvorm. Welke zou ik best eerst doen denk je?

Heb al wat gezocht maar informatie is idd vrij schaars over I

Heb nog geen ervaringen met 2Cs
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat ligt er maar aan bij wie je het vandaan haalt denk ik :)
Het valt wel mee :mrgreen:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Ik mocht 150mg hebben in ruil voor een paar veters
Klik om te vergroten...
JE zal maar om veters verlegen zitten :tearsofjoy:

aapje 100mg 15-25 euro, per trip 3-5 misschien 6 euro, ligt ook beetje aan wat voor dosering je dan zou willen. Gram tussen 100-200, het is maar net wie je treft en wat ie er voor vraagt/wil hebben. Het blijft best exotisch spul en is voor de meeste over het algemeen moeilijk te krijgen.
\\
Heerlijk spul, kan niet wachten dit weer eens te nemen. Misschien dat we hiervan mar wat mee moeten nemen op vakantie :P
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah oke, ik ga eerst maar ff 250mg halen om te kijken of het ook wel 2c-i is en of het me gevalt!

Als het bevalt gelijk maar ff inslaan dan, is niet zo veel te krijgen :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Ik mocht 150mg hebben in ruil voor een paar veters
Klik om te vergroten...

underworld zei:
psst niet doorvertellen aan trippyshit maar het was geen 2c-i :hearteyes:
Klik om te vergroten...

TrippyShit zei:
Nou en.. het waren ook geen veters :grin:
Klik om te vergroten...

HAHAHA :grin: Daar moest ik toch even bijna hardop van lachen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
20mg oraal genomen vorige week, zware bodyload, nauwelijks visuals en maar 6 uur lang vaag. Vind het tot nu toe nogal tegen vallen. Volgende keer zien hoe het nasaal of anaal is.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
20mg oraal genomen vorige week, zware bodyload, nauwelijks visuals en maar 6 uur lang vaag. Vind het tot nu toe nogal tegen vallen. Volgende keer zien hoe het nasaal of anaal is.
Klik om te vergroten...

Hmm, that's a bummer!
Zonde man! Ik dacht dat de bodyload op de 2c'tjes en met name B & I wel erg meeviel.
En nauwelijks visuals op 20mg? Dat is wel vaag... dat zou zeker het geval moeten zijn geweest.

Waarschijnlijk dus 'slecht' spul?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
20mg oraal genomen vorige week, zware bodyload, nauwelijks visuals en maar 6 uur lang vaag. Vind het tot nu toe nogal tegen vallen. Volgende keer zien hoe het nasaal of anaal is.
Klik om te vergroten...
doe is hetzelfde als ik heb gedaan laatst. 25 mg slikken, anderhalf uur na inname 6 mg bijsnuiven.
reken maar dat je spectaculaire visuals krijgt!
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het een paar jaar geleden voor het laatst gehad, heb het toen een keer of 3 geprobeerd, elke keer rond de 25mg oraal, maar ik haalde er ook niet meer uit dan veel bodyload en een beetje versufd gevoel.

Anderen die van dezelfde batch hadden gesnoept, hadden wel plezier, ik heb de moed toen maar opgegeven, blijkbaar ben ik er niet voor gemaakt. B en CT7 doen het daarintegen wel uitstekend, het blijft een rare familie, die 2C-'tjes :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Hmm, that's a bummer!
Zonde man! Ik dacht dat de bodyload op de 2c'tjes en met name B & I wel erg meeviel.
En nauwelijks visuals op 20mg? Dat is wel vaag... dat zou zeker het geval moeten zijn geweest.

Waarschijnlijk dus 'slecht' spul?
Klik om te vergroten...
Jah viel me wat tegen, maar volgende keer word een combi of pluggen. Verder over de bodyload, als ik er zo aan terug denk is die van B ook wat aangenamer dan die van i. Maar niet zo danig dat ik zeg van wat een rot spul. Alleen als ik afweeg wat je er voor trug krijgt valt het me tegen, maarjah misschien gewoon niet mijn 2c'tje. Tis zeker geen slecht spul, voelde em goed in me tanden. En de bron heeft er ook goeie ervaringen mee.

underworld zei:
doe is hetzelfde als ik heb gedaan laatst. 25 mg slikken, anderhalf uur na inname 6 mg bijsnuiven.
reken maar dat je spectaculaire visuals krijgt!
Klik om te vergroten...
Mooie tip, zat ik toen ook al aan te denken maar de gedachte op dat moment een brandende neus te hebben leek me niet zo aantrekkelijk. Denk dat ik dan beter begin met snuiven, of nog beter gewoon 20mg plug. :grin:


Van de zomer ga ik deze 2c combineren met BDF, misschien ook met 2cB erbij. Dat is een idee wat ik steeds bij Rc'tjes krijg, dat ze gewoon gemaakt zijn om bij elkaar te gooien. Maar daar zal ik wel achter komen. :grin:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hah leuk, ieder zijn favoriete 2C'tje :) Ik heb goede verwachtingen van deze stof, toch.
2C-B vond ik heerlijk en 2C-E ondanks de zuigende bodyload (20 mg, spierspasmen, rillingen, stijve kaken) ook vermakelijk. Veel erger dan laatstgenoemde kan het toch niet zijn ?
De bodyload van 2C-E vond ik ook weer minder erg als die op 5-MeO-DiPT, hoewel daar het ergst sneller van voorbij was.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij hoe lang duurt het bij jullie voordat die op komt zetten? :confused:
Zit al anderhalf uur te w88 tot mijn 25mg oral op komt zetten >.<
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Bij hoe lang duurt het bij jullie voordat die op komt zetten? :confused:
Zit al anderhalf uur te w88 tot mijn 25mg oral op komt zetten >.<
Klik om te vergroten...

bij mij duurde het meer dan 2 uur, voordat hij insloeg :wave:
jij bent nu nog niet uitgetript, denk ik zo... :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Qocaïne: hoe was de trip zélf?
Of ga je er nog een reportje over schrijven? :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
Bij hoe lang duurt het bij jullie voordat die op komt zetten? :confused:
Zit al anderhalf uur te w88 tot mijn 25mg oral op komt zetten >.<
Klik om te vergroten...
bij mij duurt het altijd 2-10 minuten. maarja ik doe het ook nasaal dan he :)
haat dat wachten op orale dosissen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sjonge jonge... het duurder uiteindelijk 2 uur voordat ik de éérste beginselen voelde van de trip. Na zo'n 2,5 uur had ik nog steeds het idee dat het niet sterker zou worden, maar zal er uiteindelijk toch nog lekker in gelukkig :)

2C-B is bij mij altijd al binnen het uur al geklaard... kan je nagaan...
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
Sjonge jonge... het duurder uiteindelijk 2 uur voordat ik de éérste beginselen voelde van de trip. Na zo'n 2,5 uur had ik nog steeds het idee dat het niet sterker zou worden, maar zal er uiteindelijk toch nog lekker in gelukkig :)

2C-B is bij mij altijd al binnen het uur al geklaard... kan je nagaan...
Klik om te vergroten...

De meeste 2c's duren sowieso iets langer om op te komen dan 2c-b naar mijn ervaring, maar je maaginhoud heeft er sowieso ook (meer dan bij de meeste andere drugs) wel invloed op. Had je een paar uur van tevoren niets meer gegeten of niet?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
tripkop zei:
De meeste 2c's duren sowieso iets langer om op te komen dan 2c-b naar mijn ervaring, maar je maaginhoud heeft er sowieso ook (meer dan bij de meeste andere drugs) wel invloed op. Had je een paar uur van tevoren niets meer gegeten of niet?
Klik om te vergroten...

Ik had drie uur van te voren nog een maaltijd gehad.. normaal gesproken toch wel voldoende? :)
Had er ook al over nagedacht... maar dat kon het niet echt zijn.

Ik denk dat het vooral kwam door mijn 'ongeduldigheid'. Op een geveven moment wilde ik ook heel erg graag, en werd daardoor misschien 'gespannen' en blokkeerde dit de opkomst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...789101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."