#1
aan de dappere testers: hebben jullie het idee dat je er minder wazig van wordt dan van xtc in een aardige hoeveelheid. Als in dat je nog alles van de nacht afweet maar wel de hele tijd dat heerlijke gevoel van xtc hebt gehad?
Mr_Mephedrone zei:Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar![]()
Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.
Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
PatrickBateman zei:Mr_Mephedrone zei:Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar![]()
Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.
Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname.
Pascal FM zei:Ja, dat klopt 5-IAI is ontwikkeld in 1990 ontwikkeld door o.a David E. Nichols.
Oom Klaas zei:Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
Mr_Mephedrone zei:Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar![]()
Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.
Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Oom Klaas zei:Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
PepTalk zei:Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.
Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.
Oom Klaas zei:Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
+1
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."