Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo Fury (6-APB)

Benzo Fury (6-APB)

107 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
h
h3nk3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
aan de dappere testers: hebben jullie het idee dat je er minder wazig van wordt dan van xtc in een aardige hoeveelheid. Als in dat je nog alles van de nacht afweet maar wel de hele tijd dat heerlijke gevoel van xtc hebt gehad?
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik heb misschien / hopelijk via via een Nederlands bedrijf gevonden dat hiermee aan de haal gaat, ik hoop binnenkort een sample te krijgen! Als dat lukt horen jullie het nog uiteraard!
s
sdfsdfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ondertussen weer thuis. Me kaken gaan nog flink te keer en kan absoluut niet stil blijven liggen. Het is 7 uur na inname en ik ga nog super hard. Het werkt sowieso veel langer dan x
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ben benieuwd... Al ga ik zeker niet het eerste proefkonijn zijn. :)
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik ben zeker erg benieuwd en ga het zeker proberen. Ik zal een berichtje plaatsen over mijn ervaring. Las vorig weekend trouwens dat de opvolger van mephedrone in Engeland 5-IAI (5-Iodo-2-aminoindane) gaat worden, heb er positieve geluiden over gehoord. Eens kijken wat de toekomst ons brengt!?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Mr_Mephedrone zei:
Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Klik om te vergroten...

Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik voeg tenminste wat toe aan de discussie knul, nu jij nog :wink:

En niet te veel vooroordelen hebben, want ik ben de supplier zelf niet, het is nogal irritant om mensen vals te beschuldigen....

net of het niet prettig is goede bronnen te delen met anderen?

anyway...

5-IAI is toch al een stof die al iets ouder is of vergis ik me nu?

PatrickBateman zei:
Mr_Mephedrone zei:
Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Klik om te vergroten...

Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname.
Klik om te vergroten...
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ja, dat klopt 5-IAI is ontwikkeld in 1990 ontwikkeld door o.a David E. Nichols.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Lang leve wikipedia :grin:

Pascal FM zei:
Ja, dat klopt 5-IAI is ontwikkeld in 1990 ontwikkeld door o.a David E. Nichols.
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
Klik om te vergroten...


P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Mr_Mephedrone zei:
Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar :grin:

Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland.

Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen.
Klik om te vergroten...

Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.

Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
Klik om te vergroten...

+1
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik weet zo nog niet of dit onder reclame valt, maar zelfs als je dergelijke nieuwe RCs nog niet geprobeerd zou hebben, dan nóg zou je kunnen speculeren over de werking ervan, afgaande op de chemische structuur.

In die zin lijkt 6-APBP me wel wat (getuige de positieve reacties op andere fora), terwijl 5-IAI me dan weer weinig substantieel nieuws lijkt.

Vanzelfsprekend bied ik mezelf aan als Shulginea Pig om deze te triallen :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Benzo Fury (6-APDB)

6-APB word ook aangeboden ipv deze... Heb wel geen flauw benul of er een dusdanig verschil is in effect.

Nog wat maandjes wachten maar ik betwijfel of ik dit ooit tegenkom :tearsofjoy: en van internet koop ik niet.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Benzo Fury (6-APDB)

ik ben wel benieuwd allesinds :) alles wat mdma achtig is is welkom.

als het nu nog een volwaardig alternatief zou zijn, nog beter :)
V
VloeiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik heb het zeker al getest, anders kan ik niet zeggen dat het een waanzinnig produkt is en het minstens zo goed is als MDMA, ik vind het zelfs beter

Dat jij nou irritant moet gaan reageren omdat je het zelf nog niet kan krijgen is niet mijn probleem, dus laat iedereen in zijn waarde die hier post....laat ik het er maar ophouden dat het je leeftijd is want je komt net kijken en hebt dus nog veel te leren :wink:

Ik dacht dat er hier mensen kwamen die het konden waarderen dat er over nieuwe produkten werd gediscusieerd en eventueel goede bronnen werden gedeeld...gelukkig zijn die er wel, maar die moeten weer lijden onder het gezeik van de pepjunkies

PepTalk zei:
Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.

Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Er is jou beloofd dat het op het einde van de maand verkrijgbaar zou zijn.
Dan ga ik er vanuit dat je het nog niet gebruikt hebt.

Excuses daarvoor, maar aangezien jij al ervaring hebt zou een tripreportje velen een plezier doen.
Minstens zoveel als bronnen delen.

Maar dat jij überhaupt begint over leeftijd zegt dan meer over jou dan over mij.
Ik heb in mijn jonge leven toch nog wel geleerd dat er mensen zijn die een nickname verkeerd interpreteren. Pepjunk :openmouth:

En toch blijf je iets commercieels houden, maar goed leef je lekker uit.
Maar jou product bekent op een openbaar forum, daardoor zal de RC langer legaal verkrijgbaar blijven.

Tof dus dat je ons belang voor dat van jezelf trekt!
h
hakimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hello y'all! Ik ben eergisteren een dagje in het Friese Sneek geweest voor de SneekWeek. Hier heb ik tijdens het stappen de RC 6-APB, beter bekend als "Benzo Fury" geprobeerd. Ik heb het al eens eerder uitgeprobeerd alleen toen had ik met mijn stomme kop al wat andere dingetjes naar binnen gewerkt dus kon ik toen de uitwerking niet waarheidsgetrouw beschrijven.
Ik had die avond gewoon gepland als een leuk avondje stappen dus een echt trip report voorzien van tijdslijn kan ik jullie helaas (nog) niet geven. Ik ben echt wel van plan dit over 2 weken weer te doen samen met een goede vriend van me die ik heb weten te enthousiasmeren, dus tegen die tijd zal ik een volwaardig trip report op het forum plaatsen! Tot die tijd heb ik het volgende mee te delen.

Ik heb enkele dagen geleden een envelop binnengekregen met daarin een zakje met lichtbruin poeder. Het zakje bevatte volgens het opschrift 125 mg 6-APB poeder. Er zaten wat grotere stukjes tussen maar over het geheel zou je zeker kunnen zeggen dat het geschikt is voor nasaal gebruik (Het was verre van klonterig). Afgelopen zondagavond heb ik rond een uurtje of 11, twee aardige lijnen gesnoven (een weegschaal had ik niet bij me, maar de ingenomen hoeveelheid omvatte ca. 3/5 van het zakje). Het spul brandde flink ik mijn neus, en ik moest er zelfs even van hoesten! Ik heb al ervaringen met Speed en Coke, daar heb ik nooit last maar dit viel me wel even iets zwaarder. Van tevoren heb ik overigens een hasj jointje gerookt en 2 glaasjes whiskey cola gedronken. Rond een uurtje of 12 begon het goedje te werken. Aanvankelijk dacht ik om half 12 al iets te merken, alleen was dat naar mijn mening meer een placebo omdat ik ook gewoon heel erg veel zin had om te stappen :P . Maar rond een uurtje of 12 begon het dan toch echt, en waren warme golven toch duidelijk aanwezig. Een tintelend gevoel, enigszins vergelijkbaar aan wat je krijgt van MDMA was vooral aanwezig in mijn vingertoppen, handen en borst. Uitademen was iets wat ik als zeer plezant ervoer en de dames bleven mij dan ook vragen waarom ik zo aan het "zuchten" was :P.

Toen we om half 1 door de menigte op straat liepen had ik even een kut momentje, ik raakte de groep kwijt en moest ze gaan zoeken. Het was moeilijk druk in Sneek, en ik had het gevoel alsof veel mensen het doorhadden, en dit gaf mij een onaangenaam gevoel. Ik wilde uit de drukte en rustig met mijn vrienden chillen. Toen na een kwartier zoeken vond ik de groep weer, en toen was ik weer even tot rust gekomen. De warme golven waren nu nog iets intenser aanwezig, en voelde toen helemaal oke en welkom, ook tegenover vreemden voelde ik mij niet ongemakkelijk.
Mijn vriendin (die ervan wist) wees me er wel op dat ik wel erg veel last had van Volle Maan (grote doppen). Rond 1 uur was mijn hele lichaam doordrenkt met warme golven, alleen was mijn geest nog helemaal scherp. Ik had niet de enorme drang om te praten, maar dit ging gewoon vanzelf en werd door anderen heel goed ontvangen. Ik merkte dan ook dat ik veel aandacht kreeg van dames maar aangezien mijn vriendin erbij was kon ik er niet echt productief mee omgaan:P. Van MDMA en XTC kun je soms een beetje gaan raaskallen, en iedereen complimenten geven en zoals op dit forum zo leuk werd beschreven "alle wereldproblemen weten op te lossen in 3 minuten". Hier had ik echter totaal geen last van, de combinatie van het heerlijke, zweverige, warme gevoel en mijn heldere geest vormde een soort super zelfverzekerheid, een soort instant charisma zou ik het bijna noemen. Om half 2 had ik de rest van het zakje opgelikt, wat echt onwijs ranzig was. Niet zo ranzig als MDMA gelukkig want dat is gewoon echt de goorheid zelve. Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat het nodig was omdat ik geen enkel moment het idee heb gehad dat het gevoel afnam. Het komt wel een beetje in pieken. Soms val je even een klein beetje terug, maar je komt net zo snel weer op je top. Slapen was uiteindelijk niet gelukt. Het gevoel bleef aanhouden tot 7 uur 's ochtends :openmouth:
Ik heb tijdens het feest ook gewoon bier gedronken, en mij viel op hoe dom mensen van drank worden. Ik voelde me stiekem ook wel een beetje beter of zo dan de rest.
De dag erna voelde ik me wel klote, maar dit kan ook komen door gebrek aan slaap. Ik heb nu goed bij geslapen en voel me weer kiplekker. Dit baarde me wel een beetje zorgen omdat ik me behoorlijk kut kan voelen na een avondje spacen op X of M. En dit heb ik altijd fijn gevonden omdat ik hierdoor het maar heel af en toe gebruik. Alleen weet ik dus niet of dit goedje op je serotonine voorraad werkt. Misschien dat ik me over een paar dagen echt kut ga voelen maar daar zal ik dan een update over geven. Tot nu toe moeten jullie het hiermee doen, en ik zal jullie op de hoogte houden als ik weet wanneer het "officiele" trip report online komt te staan :grin:

Peace, Pace, Space out

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."