Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is methylone....het wordt verkocht als luchtverfrisser etc Het is een slapaftreksel van mdma als het ware"
"Oom Klaas zei: Methylone is zeker geen slap aftreksel, het is gewoon anders. Klik om te vergroten... Zou ik die kilo dan toch nog kwijt raken?"
"geox zei: Oppassen met mephedrone btw... Niet meer als 1 dosis.. Klik om te vergroten... Idd! Gewoon klein beginnen en afwachten hoe je gaat reageren....overdoseren is wat lastiger te verhelpen dan een te lage dosis"
"Psychedelic zei: Aromatic powder is Mephedrone. Was eerst te koop in de smartshops, o.a. in eindhoven. Ik heb het meerdere keren met veel plezier gebruikt. Klik om te vergroten... Het wordt hier verkocht als methylone...de bruine poeder, als je dat bedoelt is het zeker geen mephedrone"
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland. Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen."
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Ik voeg tenminste wat toe aan de discussie knul, nu jij nog En niet te veel vooroordelen hebben, want ik ben de supplier zelf niet, het is nogal irritant om mensen vals te beschuldigen.... net of het niet prettig is goede bronnen te delen met anderen? anyway... 5-IAI is toch al een stof die al iets ouder is of vergis ik me nu? PatrickBateman zei: Mr_Mephedrone zei: Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland. Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen. Klik om te vergroten... Ga eens weg met je verkapte reclame, het is nogal irritant. Wie die 'supplier' is, laat zich namelijk vrij makkelijk raden, vooral in correlatie met je postgeschiedenis plus nickname. Klik om te vergroten..."
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Lang leve wikipedia Pascal FM zei: Ja, dat klopt 5-IAI is ontwikkeld in 1990 ontwikkeld door o.a David E. Nichols. Klik om te vergroten..."
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Ik heb het zeker al getest, anders kan ik niet zeggen dat het een waanzinnig produkt is en het minstens zo goed is als MDMA, ik vind het zelfs beter Dat jij nou irritant moet gaan reageren omdat je het zelf nog niet kan krijgen is niet mijn probleem, dus laat iedereen in zijn waarde die hier post....laat ik het er maar ophouden dat het je leeftijd is want je komt net kijken en hebt dus nog veel te leren Ik dacht dat er hier mensen kwamen die het konden waarderen dat er over nieuwe produkten werd gediscusieerd en eventueel goede bronnen werden gedeeld...gelukkig zijn die er wel, maar die moeten weer lijden onder het gezeik van de pepjunkies PepTalk zei: Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA. Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden. Oom Klaas zei: Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig. Klik om te vergroten... +1 Klik om te vergroten..."
"Mephedrone wordt bijna niet meer in kristallen aangeboden om de simpele reden dat het merendeel van de mensen hun neus ermee aan gort helpt...de fijne poeder heeft normaal gesproken een nog iets grotere zuiverheid. (krstal 99.4% en 99.8% en poeder zit op 99.9%) De beste mephedrone die je nu kan kopen is het spul dat tussen het kristal en de hele fijne poeder inzit...de fijne poeder heeft een te groot volume en is niet makkelijk te snuiven ondanks dat de zuiverheid iets beter is dan die van kristal...vandaar dat ze nu de oplossing tussen deze 2 hebben geproduceerd en dat sindskort op de markt hebben gebracht. Via de juiste mensen kun je er dus wel aan komen. Natuurlijk moet je het niet bij de eerste de beste kopen, want dan kun je er donder op zeggen dat het versneden is. Je moet altijd de glinsteringen van het kristal kunnen herkennen en als je het niet vertrouwt breng je het weg om te laten testen. Methylone is niet handig om te snuiven mits je een mooie bruine neus wilt hebben"
"Apeldoorner zei: Mr_Mephedrone zei: de fijne poeder heeft een te groot volume en is niet makkelijk te snuiven ondanks dat de zuiverheid iets beter is dan die van kristal Klik om te vergroten... Waarom is dat niet makkelijk te snuiven? Gaat juist beter toch? Klik om te vergroten... Omdat de poeder een beetje "vet" is en dat gelijk in je neus plakt en het kan klonteren, wat ook weer voor veel irritatie in je neus kan zorgen als het daar te lang blijft zitten vandaar dat mephedrone een nieuwe structuur heeft gekregen die nu tussen het kristal en de fijne poeder in zit en dat is echt het meest ideale als je het niet voor je planten gebruikt"