#1
Als je benzo fury wilt hebben moet je het in ieder geval niet halen bij 1 of andere nederlandse evil (wicked) webshop![:wink:]()

Katatonia zei:Bij een smartshop hadden ze ook zogenaamd Benzo Fury binnen. Capsules met wit poeder.
Samen met een vriend eerst beide één genomen rond een uur of vijf 's middags, de come-up leek een beetje op die van xtc / mephedrone, na ongeveer een half uurtje.
Na een uurtje effecten die het midden hielden tussen xtc en paddo's. Niet onaangenaam op zich. Wel een druk op de borst, en tintelingen. Licht visuele effecten.
Een ENORME openhartige praatdrang. Hier was het nog gezellig...
Rond een uur of 22:00 nog begonnen de effecten wat af te nemen,en we hadden nog een tweede capsule liggen, deze maar genomen.
Het hele verhaal begon van voren af aan, maar minder euforisch en empatisch als xtc. Niet de mindfuck van de paddo's, maar wel een beetje de visuele effecten.
En weer praten, praten, praten.
En toen begon de ellende...
Van de praatdrang raakte ik totaal schor en uitgeput. ik KON niet meer, en liet het praten maar aan vriend over. Ik kreeg mijn gedachten niet meer onder woorden, maar luisteren naar zijn verhalen was nog wel aangenaam.
Het werd later en later, maar het effect werd maar niet minder. Eerst is dat leuk, maar rond een uur of 6 in de morgen wilden we echt wel tot rust komen. Blowen leek het effect juist te versterken, een diazepammetje had geen effect.
Toch maar op bed gaan liggen, en plafonddienst gehad tot een uur of 11:00. Niet persé onanagenaam (vrije zondag), maar ik begon het steeds vreemder te vinden dat het effect (de 'buzz', visuals en high) niet echt minder werd. Het begon echt vermoeiender te worden, en ik wilde zo langzamerhand wel weer helder worden in mijn hoofd.
's Avonds laat nog steeds, ik begon me zorgen te maken over de volgende werkdag. Ik heb best een gecompliceerde baan waarbij concentratie nodig is, maar dat was totaal verstoord.
Een totale negatieve motivatie overheerste. Het simpelste leek te veel en een onoverkomelijke, helse klus.
Samengevat kon ik nog twee dagen de schijn ophouden, toen de grote Depressie kwam. Daarbij de ene angstaanval na de andere. Vriend rapporteerde ook depressieve gevoelens, welliswaar zonder de angstaanvallen.
Al met al ben ik twee weken echt dusdanig van de kaart geweest dat ik niet kon functioneren, met de nodige gevolgen Er waren momenten waarop ik ervan overtuigd was dat ik mijn leven voorgoed verkloot had.
Gelukkig trok het na een paar weken langzaam weg, maar het echte herstellen heeft zeker een week of 6 geduurd.
De reden dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer als RC-proefkonijn ga fungeren.
Ik ben door het oog van de naald gekropen, en heb een hele wijze les gehad. Ik ben nu nog steeds bezig met de imago-schade te herstellen. (Kan moelijk de echte reden van mijn ziekte vertellen aan mijn omgeving).
Achteraf betwijfel ik of het de echte benzofury was, omdat ik uiteraard heel veel research heb gedaan naar soortgelijke ervaringen, en ontdekte dat er veel 'neppers' op de markt zijn.
Ik ben er helemaal klaar mee, en stiekem wel blij dat aan mijn regelmatige recreatieve gebruik een einde is gekomen. De eye-opener waar ik stiekem al op hoopte, en geloof me; ik heb 'm gehad. En goed ook.
Dit nooit meer!

Eerst klikken dan lezen :P...Intoxication zei:http://www.Ditishierniettoegelaten.USA
Geiser Sosa zei:Ik heb een aantal reports gelezen, onder andere op erowid en ik ben er bijna zeker van dat ik mdpv genomen heb. Dit spul is heel potent (5mg is een gewone dosis) en dus erg gevaarlijk als je het verward met benzo fury en meteen een heel zakje van 100mg naar binnen giet.
Heb een report gelezen van iemand die 4 capsules met 100mg benzo fury (dacht ie) naar binnen gooide en op het moment van zijn post al 100 uur wakker was en nog meer akelige dingen beleefde. Dus alsjeblieft: PAS OP!!!
thinkfast zei:Hey, nog iemand ervaringen met deze rc?
Ik zoek eigenlijk iets dat het MDMA-effect benadert, voor een leuke avond met het vrouwtje.![]()
Heb nu 0,5 gr besteld om dit eerst zelf eens uit te testen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."