Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo Fury (6-APB)

Benzo Fury (6-APB)

107 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
G
Geiser SosaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je benzo fury wilt hebben moet je het in ieder geval niet halen bij 1 of andere nederlandse evil (wicked) webshop:wink:
h
h3nk3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
aan de dappere testers: hebben jullie het idee dat je er minder wazig van wordt dan van xtc in een aardige hoeveelheid. Als in dat je nog alles van de nacht afweet maar wel de hele tijd dat heerlijke gevoel van xtc hebt gehad?
G
Geiser SosaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt! het is niet illegaal maar het blijft naar mijn mening nog wel drugs... dus ik weet niet of ik hier antwoord op kan geven. kan iemand mij verhelderen?
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog niet zelf getest, maar van 100mg capsules (oraal dus) schijn je veel plezier te hebben...

Nog een extra en dan schijn je flink van de kaart te zijn.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad. Wekenlang. :rolleyes:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Katatonia zei:
Bij een smartshop hadden ze ook zogenaamd Benzo Fury binnen. Capsules met wit poeder.

Samen met een vriend eerst beide één genomen rond een uur of vijf 's middags, de come-up leek een beetje op die van xtc / mephedrone, na ongeveer een half uurtje.
Na een uurtje effecten die het midden hielden tussen xtc en paddo's. Niet onaangenaam op zich. Wel een druk op de borst, en tintelingen. Licht visuele effecten.

Een ENORME openhartige praatdrang. Hier was het nog gezellig...

Rond een uur of 22:00 nog begonnen de effecten wat af te nemen,en we hadden nog een tweede capsule liggen, deze maar genomen.

Het hele verhaal begon van voren af aan, maar minder euforisch en empatisch als xtc. Niet de mindfuck van de paddo's, maar wel een beetje de visuele effecten.

En weer praten, praten, praten.

En toen begon de ellende...

Van de praatdrang raakte ik totaal schor en uitgeput. ik KON niet meer, en liet het praten maar aan vriend over. Ik kreeg mijn gedachten niet meer onder woorden, maar luisteren naar zijn verhalen was nog wel aangenaam.

Het werd later en later, maar het effect werd maar niet minder. Eerst is dat leuk, maar rond een uur of 6 in de morgen wilden we echt wel tot rust komen. Blowen leek het effect juist te versterken, een diazepammetje had geen effect.

Toch maar op bed gaan liggen, en plafonddienst gehad tot een uur of 11:00. Niet persé onanagenaam (vrije zondag), maar ik begon het steeds vreemder te vinden dat het effect (de 'buzz', visuals en high) niet echt minder werd. Het begon echt vermoeiender te worden, en ik wilde zo langzamerhand wel weer helder worden in mijn hoofd.

's Avonds laat nog steeds, ik begon me zorgen te maken over de volgende werkdag. Ik heb best een gecompliceerde baan waarbij concentratie nodig is, maar dat was totaal verstoord.
Een totale negatieve motivatie overheerste. Het simpelste leek te veel en een onoverkomelijke, helse klus.

Samengevat kon ik nog twee dagen de schijn ophouden, toen de grote Depressie kwam. Daarbij de ene angstaanval na de andere. Vriend rapporteerde ook depressieve gevoelens, welliswaar zonder de angstaanvallen.

Al met al ben ik twee weken echt dusdanig van de kaart geweest dat ik niet kon functioneren, met de nodige gevolgen Er waren momenten waarop ik ervan overtuigd was dat ik mijn leven voorgoed verkloot had.

Gelukkig trok het na een paar weken langzaam weg, maar het echte herstellen heeft zeker een week of 6 geduurd.

De reden dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer als RC-proefkonijn ga fungeren.

Ik ben door het oog van de naald gekropen, en heb een hele wijze les gehad. Ik ben nu nog steeds bezig met de imago-schade te herstellen. (Kan moelijk de echte reden van mijn ziekte vertellen aan mijn omgeving).

Achteraf betwijfel ik of het de echte benzofury was, omdat ik uiteraard heel veel research heb gedaan naar soortgelijke ervaringen, en ontdekte dat er veel 'neppers' op de markt zijn.

Ik ben er helemaal klaar mee, en stiekem wel blij dat aan mijn regelmatige recreatieve gebruik een einde is gekomen. De eye-opener waar ik stiekem al op hoopte, en geloof me; ik heb 'm gehad. En goed ook.

Dit nooit meer!
Klik om te vergroten...

Zeer herkenbaar,vooral de duur van de trip al heb ik het niet als vervelend ervaren :) Mijn dosis was 2x 150mg, de 2e dosis klapte er enorm hard in...vol positieve energie iets wat ik nog nooit gevoeld had beter dat MDMA zelfs...+leuke vriendelijke visuals :hearteyes: Jammer dat het zo prijzig is maar ik ga het zeker nogmaals gebruiken!
G
Geiser SosaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit spul zondagavond even getest. het werd aangeleverd in 2 doorzichtige zakjes van elk 100mg in een bruine poedervorm met enkele harde brokjes erin. Ik wou eignlijk vroeg naar bed omdat ik behoorlijk brak was, maar rond 1800 uur kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang houden. dit kwam waarschijnlijk ook doordat ik een beetje aangeschoten was en dus zoiets had van: what the heck!!! ik doe t gewoon! aangezien ik van nature best wel gevoelig ben voor al die rommel, heb ik t rustig aan gedaan. Ik besloot t te snuiven, omdat je dan niet zoveel hoeft te nemen en het is eerder uitgewerkt. ik legde een lijntje neer van hooguit 10mg... het brand flink in je neus, erger dan mephedrone. Omdat ik al wat gedronken had, niet super veel ofzo herinner ik me niet alles even helder. Het leek eerst wel heel erg op xtc (veel praten, vrolijk, energiek). na een uurtje heb ik nog een heel klein beetje genomen (max 10 mg), niet omdat t begon uit te werken, maar gewoon omdat ik dacht dat de ervaring nog niet compleet was.

Toen besloot ik wat hasj te halen bij de coffeeshop tegenover. eenmaal bij de sjop binnen een cappuccino besteld en een jointje binnen gedraaid en opgerookt. Volgens mij heb ik me nog nooit zo relaxed gevoeld als toen(terwijl dat echt geen relaxte sjop is).. alles klopte gewoon. een hele aparte buzz, maar zeker wel beetje trippy maar niet overweldigend. Toen heb ik de fiets gepakt en ben een beetje gaan rond fietsen buiten. Ik voelde me echt zo relaxed, geen strakke kaken of grote doppen maar toen ik thuis kwam en ik keek in de spiegel zag ik er toch allerminst normaal uit. Beetje of ik paddos op had ofzo.

Toen was het 23 uur en wou ik naar bed want moest om 7 uur opstaan, maar ik voelde me totaal niet moe, en het gevoel ging maar niet weg. Dit was heel irritant, want op een gegeven moment was ik gewoon echt dood in mijn kop, en wilde rust in mijn hoofd maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk heb ik die nacht hooguit een uurtje een soort van geslapen en heb me toen echt ziek moet melden, omdat ik me gewoon niet normaal voelde. niet dat ik down was ofzo, maar ik voelde me gewoon raar en zat nog half in die roes, en niks van moeheid. Gister de hele dag op de bank gelegen en fimpjes gekeken. Rond een uur of 9 gisteravond werd ik pas een beetje moe. Gister ben ik om 12 uur naar bed gegaan en heb tot 12 uur vanmiddag geslapen. Voel me nu wel weer ongeveer de oude!

Voorlopig ga ik dit spul niet meer proberen, want ik vind de algemene vibe (naderhand) en vooral het niet kunnen slapen gewoon niet relaxed. Het was ook niet slim van mij om dit op een zondagavond te doen, maar ik dacht dat t zo weer uitgewerkt zou zijn aangezien ik maar heel weinig gedaan heb. Er schijnt btw veel neppe benzo fury in omloop te zijn, dus het kan natuurlijk zijn dat ik iets heel anders op heb.
Wees gewaarschuwd!!!

ps.
ging gisteravond dus ff een hasjjointje draaien, maar wist niet dat die benzo fury nog op tafel lag. Dit lijkt er heel veel op aangezien ik mijn hasj altijd fijn stamp tot poeder.
Dus ik was vrolijk mijn jointje aan t vullen, terwijl ik dacht; huh, had ik nog maar zo weinig hasj? toen ik aan mijn joint rook, bleek t dus benzo fury te zijn :openmouth: ... meteen die hele joint in de afvalbak gekieperd. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik die joint had opgerookt.
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar valt dit te krijgen dan? Aangezien het legaal is denk ik dat ik die vraag mag stellen?

En als dit niet het geval is: mijn excuses, negeer mijn vraag.

Grtz :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.Ditishierniettoegelaten.USA
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Intoxication zei:
http://www.Ditishierniettoegelaten.USA
Klik om te vergroten...
Eerst klikken dan lezen :P...
G
Geiser SosaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een aantal reports gelezen, onder andere op erowid en ik ben er bijna zeker van dat ik mdpv genomen heb. Dit spul is heel potent (5mg is een gewone dosis) en dus erg gevaarlijk als je het verward met benzo fury en meteen een heel zakje van 100mg naar binnen giet.
Heb een report gelezen van iemand die 4 capsules met 100mg benzo fury (dacht ie) naar binnen gooide en op het moment van zijn post al 100 uur wakker was en nog meer akelige dingen beleefde. Dus alsjeblieft: PAS OP!!!
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Geiser Sosa: jou ervaring lijkt erg op die van mij (zie boven). Een heerlijke avond, maar de afterglow is zo fokking onaangenaam!

Ik ga eens zoeken op mdpv, eens kijken of ik er iets van mijn ervaring in herken.
G
Geiser SosaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had vannacht maar 3 uur geslapen en moest vanochtend om 8 uur werken en ik was eigenlijk te brak. Ik had nog een heel klein beetje van die mdpv over dus toen heb ik voordat ik naar mijn werk ging 4 mg in een glas dubbelfris gedaan en opgedronken.

Op t begin voelde ik me wat ongemakkelijk, maar daarna werd ik lekker scherp en vooral wakker. naar mijn idee mocht t zelfs nog wel een 1mg minder. begin nu pas een beetje moe te worden. Ik heb add, en ik moet zeggen dat dit spul mij vandaag goed geholpen heeft. ik had echt een goeie drive op t werk en kon al mijn taken bijzonder goed uitvoeren.

Je moet naar mijn mening deze drug meer zien als medicijn tegen een brakke dag of add. vanwege de lange werking is het voor mij niet interessant als recreatieve drug.
Bij deze hoeveelheid heb ik feitelijk niks gemerkt van een comedown :)
c
captain pepLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iemand ervaring met Benzo Fury van Aromatic Vendor ?

Anders ervaringen met bestellen bij benzofury.com vanuit UK?

[Gedeelte bericht verwijderd]
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geiser Sosa zei:
Ik heb een aantal reports gelezen, onder andere op erowid en ik ben er bijna zeker van dat ik mdpv genomen heb. Dit spul is heel potent (5mg is een gewone dosis) en dus erg gevaarlijk als je het verward met benzo fury en meteen een heel zakje van 100mg naar binnen giet.
Heb een report gelezen van iemand die 4 capsules met 100mg benzo fury (dacht ie) naar binnen gooide en op het moment van zijn post al 100 uur wakker was en nog meer akelige dingen beleefde. Dus alsjeblieft: PAS OP!!!
Klik om te vergroten...

Ik raad iedereen aan die het niet wilt laten testen en ongeduldig is eerst een hele kleine dosis van 1mg-5mg te nemen voordat je gelijk 125mg naar binnen gooit.
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die "niet wil laten testen" gaat hier ook niet helemaal op he, RC's kunnen vaak nog niet getest worden in de testcentra.

Weet iemand trouwens iets van 5-APB, wordt op sommige RC-sites ook verkocht als de "nog puurdere vorm van 6-APB".
t
thinkfastLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey, nog iemand ervaringen met deze rc?
Ik zoek eigenlijk iets dat het MDMA-effect benadert, voor een leuke avond met het vrouwtje. :wink:
Heb nu 0,5 gr besteld om dit eerst zelf eens uit te testen :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
thinkfast zei:
Hey, nog iemand ervaringen met deze rc?
Ik zoek eigenlijk iets dat het MDMA-effect benadert, voor een leuke avond met het vrouwtje. :wink:
Heb nu 0,5 gr besteld om dit eerst zelf eens uit te testen :)
Klik om te vergroten...

Je kunt ook eens kijken naar 4-FMP :wink: Dat effect komt ook heel dichtbij MDMA, vooral dat "love-gevoel" zal je ervaren als je genoeg neemt, én niet teveel, want dat krijg je meer dat speedy-achtige gevoel aangezien het familie is uit de amfetamines.
Een 120 - 125mg is een prima dosis :)
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vond dit ook geweldig! Had pillen besteld en een aantal maanden geleden genomen op Festival Mundial en voelde me zo gelukkig daar! Het grote verschil voor mij was dat het niet zo'n aanslag op mijn lichaam was! Bij MDMA kan ik nooit eten, is mijn mond helemaal kapot, volgende voel ik me ellendig, etc... Had ik helemaal geen last van bij 6-APB! Ik dacht ook dat ik best nuchter was eigenlijk, maar wel heel gelukkig! Kom ik thuis, zit mijn vader op de bank, hij kijkt mee aan en zegt; ''zo, heb jij een pilletje op?''. Dus ik kijk in de spiegel, heb nog nooit zulke grote pupillen gehad, was echt niet normaal! Dus je kan het niet undercover gebruiken, maar wel een echte aanrader!!!

Was vroeger helemaal weg van MDMA, maar doe het nu bijna niet meer, omdat ik zo'n hekel heb aan een MDMA kater!! So maybe I found my new love?! :hearteyes:
s
sdfsdfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan iemand mij een pm sturen met een betrouwbare site om dit te kopen. Ik heb rond gezocht maar kan ervaringen vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."