Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niets over de combinatie van Keta en GHB, maar jouw redenatie over halfwaardetijd is fout. Als het 3 uur halfwaardetijd is, is het op 6 uur niet weg, dan zou het ongeveer 75% weg moeten zijn. Die halfwaardetijden zijn namelijk exponentieel, het duurt dus wel wat meerdere uurtjes voor het echt weg is."
"CAS staat voor Chemical Abstract Service en wordt alleen bij chemische producten gebruikt, het is eigenlijk gewoon een aanduiding, zoals een naam. Elk nummer is uniek en elke verbinding heeft een eigen nummer. Zegt dus niets over kwalitiet EG ken ik niet, dus iemand anders zal me hier moeten helpen"
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan."
"W.F.L. zei: dutchmarshal zei: is het geen onzin om te zeggen dat duitse of amerikaanse gbl beter is? je hebt in duitsland vast ook slechte gbl en in amerika ook.. enja in china ook dusja zeker weten doe je het bijna nooit. Klik om te vergroten... Tuurlijk wel, het gaat niet om het land van herkomst maar om het %. Maar blijkbaar zijn die duitsers goed in het maken van 99,99% zuivere :P Klik om te vergroten... Inderdaad, [modbreak: het is niet toegestaan om de naam van een leverancier te noemen!] is gewoon een gerespecteerd bedrijf, wat niet wil zeggen dat er geen andere goede zijn de wereld."
"Zoek er vooral niet te veel naar, je komt haar/hem ooit wel tegen, op de moment dat je het minst verwacht. En even tussendoor, een relatie is ook niet altijd alles wat je wil. Ik ben nog jong, maar voor m'n leeftijd toch een vrij lange relatie gehad. Ben ik nu even een gelukkige vrijgezel. En dope blijft je vriendin, doet altijd wat je wilt :') Dacht ik zelf dat gelukkige vrijgezellen niet bestonden, dat ze gewoon een maskering waren voor mensen die geen lief konden krijgen. Maar ja, toch wel. Vet chill."
"Hallo, Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten? btw: wat is dat "SWIM" hier op het forum?"
"Dankje voor je antwoord. Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen."
"Arthur King zei: Vloei zei: Dankje voor je antwoord. Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen. Klik om te vergroten... Nee, op het moment dat je wil spuiten, wordt de spuit op magische wijze afgestoten. Klik om te vergroten... Ik druk me misschien wat verkeerd uit: Kan je het shotten en zo het gewenste effect bekomen? Zonder te OD'n? Wordt het wel goed in je bloed opgenomen zo, of is het toch beter dat je het gewoon slikt? thx!"
"Thanks allemaal voor jullie antwoorden"
"W.F.L. zei: Ik weet niet of dat wel mogelijk is eigenlijk. Nu is het wel zo dat je voor shotten heel weinig nodig hebt, maar GHB is wel erg zout. Dus stel nou je neemt normaal een capsule van 1000-3000mg dan zou je 500mg shotten ofzo? Een halve gram zout? Wat gebeurt er als dat in je hersens terechtkomt? Klik om te vergroten... Naja, GHB is wel wat meer dan zout natuurlijk, die NaOH, is erg basisch, ik vraag me eerder af of die jouw hersenen niet tot een papje maakt als het er zo inkomt. Samen met dat zoute zoals jij zegt. Weet het niet zo goed, maar blijkbaar ook nog niet echt mensen die het geprobeert hebben."