Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon in je onderbroek achter je ballen stoppen, als ze daar dan voelen voelen ze het niet. Vindt je dat smerig, neem je een tweede leeg zakje mee, gooi je het in over... Voor vrouwen is het nog veel gemakkelijker op te lossen natuurlijk. Overigens controleren ze bij betaalde feesten nooit echt heel goed in mijn ervaring, op gratis feesten waar een hek omheen staat vaak vele malen grondiger."
"Heb het ooit weleens gedaan, naar Hongarije en naar Rome, beide vanaf Eindhoven. Geen problemen, maar slim was het in retroperspectief niet. Als je een hostel of hotel hebt, kan je beter wat je daar wil gebruiken op de post doen. Dan bewust de naam verkeerd spellen of alleen op voornaam sturen. Vraag wel na bij de plaats waar je overnacht of het mogelijk is daar post te ontvangen. Met de auto of trein is inderdaad nog een veiligere slimmere optie. Succes!!!"
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B"
"Duurde bij mij een week tot het aankwam, maar spul is prima. Denk omdat deze webshop eerst ook meow meow verkocht dat de politie nu verzendingen checkt ofzo. Maar van me heeft ook een week geleden besteld (ik had het vandaag binnen) die heeft nog niets binnen. Komt dus wel, maar have patience! Ben uiterst tevreden over dit spul, beetje XTC zonder het extreme love gevoel. Meer dopamine minder serotine, als MDMA nog goed werkt is dat wel beter. Ikzelf zit op een serotine low dus prima alternatief... Happy to be on it right now, haha!"
"Omdat je met gbl je velgen schoon maak maken, wil dat nou zeggen dat elke velgenreiniger hetzelfde effect heeft. Dus zou ik wel goed mee opletten maat!"
"Prima shit, zowel snuiven als via capsule. 200mg is goede basis om te starten met capsules. Met snuiven gewoon pakken tot je lekker gaat... Beetje XTC met zwakke love effect, wel een beetje de coke high. Goed alternatief, pakt wel wat serotine (ong. 1/3 van XTC) maar vooral dopamine, maar an sich prima alternatief..."
"Even een oude draad oprakelen... Heb een jaar lang minimaal éénmaal p/w XTC gebruikt, drie maanden wachten en met sublementen (L-Tryptofaan en 5-HTP) mijn serotine aanvullen. Daarna een capsule met 175mg kristal pure MDMA waarop ik redelijk goed ging. Dacht dat het weer snor zat maar de keer daarna was de tolerantie volledig terug. Minimaal een half jaar wachten is idd een goed advies. Maar om tot mijn vraag te komen, weet iemand leuke alternatieven om de tijd tussendoor door te komen? Heb coke (goede coke, waarvan je keel goed opzet), speed, allerlei bodybuilding pre-workout sublementen e.d. geprobeerd maar niets is echt heel boeiend. Zat zelf te denken aan research chemicals zoals benzo fury (6APDB) en 5-IAI te denken, echter hebben ook die geloof ik serotine nodig. Ofwel, dat werkt ook niet. Dus rock my world, wie o wie heeft een goed idee??"
"Heb nu 1.5 gr methylone, vanavond eens kijken wat dat doet. Kriebels in de buik, haha, ruikt precies als XTC... Maar eerst ff sportschool, dan met een paar meiden van mijn werk aan de dope :P Thx for the advice, laat nog wel ff weten hoe het was."
"Drie woorden, "placebo effect" en "rage"."
"Een advies: De meeste drugs komen met een bijsluiter, niet letterlijk natuurlijk, ik bedoel dat er veel dingen zijn waar je rekening mee moet houden. Als je daadwerkelijk zo jong bent is coke nogal een hevige drug om te beginnen. Voor je wat gebruikt zoek rond op het forum en op internet waar je rekening mee moet houden en wat de gevaren zijn. Er zitten veel risico's aan het gebruiken van recreationele middelen zoals deze. Mocht je al wat willen gebruiken, ga dan voor xtc (en doe dat niet vaker dan eens per twee maanden, weet dat het leuk is, maar als je het vaker doet dan wordt het effect steeds minder), dat is qua kosten een stuk beter te halen en een stuk minder gevaarlijk. Laat je drugs wel testen voor je het gebruikt, dit kan gratis en in vrijwel elke grote stad zit een testcentrum. Google even op "testcentrum drugs" en je woonplaats dan ben je er zo achter. Overigens zijn er ook wel wat leuke dingen te vinden in de smartshop, als je wil experimenteren met wat dingen. Geen idee of je er ook uit ziet als 14, maar je komt er vast mee weg als je er niet te jong uit ziet. Succes, en mocht je nog vragen hebben stuur maar een PM. Heb liever een verantwoordelijke gebruiker die te jong is, dan onverantwoord gebruik in het algemeen."