Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo Fury (6-APB)

Benzo Fury (6-APB)

107 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik weet zo nog niet of dit onder reclame valt, maar zelfs als je dergelijke nieuwe RCs nog niet geprobeerd zou hebben, dan nóg zou je kunnen speculeren over de werking ervan, afgaande op de chemische structuur.

In die zin lijkt 6-APBP me wel wat (getuige de positieve reacties op andere fora), terwijl 5-IAI me dan weer weinig substantieel nieuws lijkt.

Vanzelfsprekend bied ik mezelf aan als Shulginea Pig om deze te triallen :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Benzo Fury (6-APDB)

6-APB word ook aangeboden ipv deze... Heb wel geen flauw benul of er een dusdanig verschil is in effect.

Nog wat maandjes wachten maar ik betwijfel of ik dit ooit tegenkom :tearsofjoy: en van internet koop ik niet.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Benzo Fury (6-APDB)

ik ben wel benieuwd allesinds :) alles wat mdma achtig is is welkom.

als het nu nog een volwaardig alternatief zou zijn, nog beter :)
V
VloeiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan.
M
Mr_MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik heb het zeker al getest, anders kan ik niet zeggen dat het een waanzinnig produkt is en het minstens zo goed is als MDMA, ik vind het zelfs beter

Dat jij nou irritant moet gaan reageren omdat je het zelf nog niet kan krijgen is niet mijn probleem, dus laat iedereen in zijn waarde die hier post....laat ik het er maar ophouden dat het je leeftijd is want je komt net kijken en hebt dus nog veel te leren :wink:

Ik dacht dat er hier mensen kwamen die het konden waarderen dat er over nieuwe produkten werd gediscusieerd en eventueel goede bronnen werden gedeeld...gelukkig zijn die er wel, maar die moeten weer lijden onder het gezeik van de pepjunkies

PepTalk zei:
Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA.

Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden.

Oom Klaas zei:
Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Er is jou beloofd dat het op het einde van de maand verkrijgbaar zou zijn.
Dan ga ik er vanuit dat je het nog niet gebruikt hebt.

Excuses daarvoor, maar aangezien jij al ervaring hebt zou een tripreportje velen een plezier doen.
Minstens zoveel als bronnen delen.

Maar dat jij überhaupt begint over leeftijd zegt dan meer over jou dan over mij.
Ik heb in mijn jonge leven toch nog wel geleerd dat er mensen zijn die een nickname verkeerd interpreteren. Pepjunk :openmouth:

En toch blijf je iets commercieels houden, maar goed leef je lekker uit.
Maar jou product bekent op een openbaar forum, daardoor zal de RC langer legaal verkrijgbaar blijven.

Tof dus dat je ons belang voor dat van jezelf trekt!
T
TimaeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Timaeus zei:
Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B
Klik om te vergroten...

Erg fijn om te weten :)

Maar dit hoort toch echt in een mephedrone topic thuis:wink:
Hier gaat het om een heel nieuw middel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Vloei zei:
Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan.
Klik om te vergroten...

Wilde je dit zelf gaan doen dan? :tearsofjoy:

Bespraar je moeite, tijd en geld en koop het gewoon.
Heb je beschikking over een heel thuislab, dan zou je genoeg kennis moeten hebben om te weten hoe je 4-Desoxy-MDA moet synthetiseren. Of iig hoe je aan de info moet komen.
d
daan1980Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Ik lees op een paar sites dat dit spul in korrelvorm in plaats van poeder wordt verkocht.
Weet iemand hier meer over de verschijningsvorm hiervan? (kleur, korrel, kristal?...)
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Er is nog bijna niemand die écht iets weet over dit spul...
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Benzo Fury (6-APDB)

omdat het gehyped word voordat het op de markt komt.. zal wel niks worden die zooi
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat schijnt nog eens tegen te kunnen vallen ivm. de redelijk moeilijke synthese.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Benzo Fury (6-APDB)

Benzo Fury (belachelijke naam) zou 6-APB zijn. 6-APDB is verboden in veel landen. Zou beter zijn om de naam van dit topic te veranderen..

Eind juni moet een grote batch aankomen in Europa, dit zal in de vorm van 100mg pellets (korrels/pilletjes) zijn. De 'uitvinder' heeft dit bepaald, en die bepaalt ook wie het mag verkopen en wat de prijs is. Voorlopig is er maar 1 producent, de synthese schijnt lastig te zijn.

Zie ook Bluelight's Big and Dandy 6-APB thread. - http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=509257
J
JunkDeLuxe*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
In een impulsieve bui tijdens een tussenuur naar de mediatheek gegaan om het te bestellen. Mijn salaris was namelijk net gestort. Betaalde 40 euro voor een gram en werd 3 dagen na betaling door de bus gedaan, gewwon discreet. Ik heb het poeder in 5 op het oog gelijke lijntjes verdeeld en we hadden allemaal een bommetje genomen. Het werkte na ongeveer een uurtje in en ben zeker 6 uur aaan geweest. Ik had een soort MDMA space, licht euforisch, energiek, heel sociaal, bewegingsdrang. Maar hoe aan ik ook was, ik brabbelde geen onzin, that's where the coke kicks in. Je bent zeker scherp, zelfverzekerd dus je kan je gewoon 'nuchter' gedragen. Erg chill.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heerlijk naar mijn mening beste xtc vervanger
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vandaag mijn (op het eerste zicht zeer rijkelijke) grammetje benzofury gekregen van dutcharomatics.
Iemand ervaringen of bedenkingen van de benzofury bij deze shop?
Deze RC nog niet getest, ruikt naar drop en heeft bruine kleur met een paar harde brokjes erin.

Had hier al namen van online vendors gezien in deze topic en neem aan dat het getollereerd word bij deze RC?
En het is denk ik de enige bekende online 6-APB verkoper uit nederland.

thanks
D
DestudentLid
01-01-2024, 00:00
#18
Man/65kg/180mg
Gisteren voor het eerst 6-APB getest. Het begon thuis, iets minder dan een half pilletje genomen rond 12u (ca. 50mg) om evt. allergie te testen . Uur later 0 effect, andere halfje er in gegooid nog een half uur verder; grotere ogen maar niet echt effect. Naar de stad gelopen en onderweg merkte ik al dat ik gigantisch veel zin kreeg om met vreemde lui te ouwehoeren. Eenmaal in de technoscene, gelijk lekker in de sfeer maar ik had het gevoel dat het nog wel iets harder kon. Rond ong 2u nog een halfje genomen en toen kwam die hoor! Hele avond gedanst en gepraat. Rond half 6 ging de kroeg dicht, nog met iemand meegelopen en vinyl gedraaid. Weer buiten kwam ik weer "bekenden" tegen en heb ik bij hun thuis jointje gerookt. Uiteindelijk half 9 thuis terwijl ik om half 2 moest werken, geen oog dicht gedaan(!). Vrij gevraagd uiteraard en gekregen, ik had niet het gevoel dat ik me heel slecht voelde en heb een paar bananen kunnen eten. Nu nog steeds grote pupillen (17u na laatste inname), sinds ongeveer 14:00 uur is mijn piemel weer terug en ik heb nu uiteindelijk 3 uurtjes geslapen. Effect voor mij was dat je makkelijk in de sfeer komt en veel energie hebt, geen vaagheid zoals met MDMA (wat ik juist wel leuk vind aan MDMA). Hierdoor heb ik wel gewoon namen onthouden! Iets wat met MDMA gebruik ondenkbaar zou zijn. Vrijwel hele avond scherp geweest. Waar MDMA een 10 zou scoren geef ik 6-APB een 6.. maar het is een erg leuke, en echte partydrug!

Deze 6-APB kwam van da (vroeger av), zelf niet laten testen maar had er positieve verhalen over gehoord van lui die dat wel hadden laten doen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lijkt me toch wel iets te lang door te werken die 6-APB...

grts
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
De verhalen van 6-apb komen bij toch over als een mdma variant met veel meer (vervelende) bijwerkingen. Daarbij zijn er maar weinig dingen over bekend en toch iedereen reageerd er heel erg verschillend op.

Mocht ik een week vakantie hebben wil ik dit nog wel eens proberen, voor zo in het weekend lijkt me het niets omdat het toch wel een nasleep lijkt te hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."