Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"RobTrip zei: Azraƫl zei: Heb die lachgas al eens geprobeerd, ik voelde me heel licht in het hoofd een wazig gevoel, maar ik was heel de tijd aant vechten om toch maaralles nog te beseffen... 't werkte niet bij mij of ik nam te weinig.. Klik om te vergroten... Dan zou ik Methoxetamine niet proberen. Je moet je juist laten gaan. Ik vond wel heel erg dat ik een kosmische ervaring had, vooral in combinatie met paddo's of XTC. Klik om te vergroten... Inderdaad werk nooit een drugs tegen, het zal vaak slecht uitdraaien"
"Ja ik heb eigenlijk al lang een ideetje om een site te maken waar men dat sneller vind, het enigste nadeel is dan dat men ook ziet welke niet illegaal zijn en men zo sneller een verbod zal erop zetten"
"Is denk ik min of meer toch blijven hangen want als ik eraan denk dan voel ik dat precies terug best raar maarja ik kan er met leven"
"lolnoob zei: Dit is echt vaag, laat maar weer zien dat er niet zoveel bekend is over Salvia. Misschien was je wel knockout op het hoogtepunt van de trip (dat kan met zo'n sterk extract) en had je 4 uur lang een comedown maar dacht je dat dit de trip was omdat je de echte trip helemaal vergeten was. Bij de Salvia plateau's is de A amnesia. Klik om te vergroten... Geen idee kan me eigenlijk alles nog perfect herinneren .. en ja sorry SjaakT maar ik wou het even nog kwijt"
"zou het niet weten maar ik weet in ieder geval dat ik ooit nog eens een lachkick heb gehad van ongeveer 1uur en half op salvia (was toen 15x als ik me kan herinneren)"
"Beste, Ik ben sinds woensdag begonnen met een Myceliumbox B+ growbox. Deze heb ik sinds woensdag 12 uur gesoaked en opgezet ergens op een plaats waar mijn medemensen het niet kunnen vinden. Ik heb hier een ledlampje boven gehangen voor genoeg licht. Nu mijn vraag, ik vroeg me af of er condensatie in het zakje altijd moet zijn. Dus druppeltjes tegen het zakje aan, want nu deze morgen kijk ik en is blijkbaar mijn condensatie verdwenen. Moet ik dit oplossen ? Of wachten tot het natuurlijk terug komt. In mijn kamer is normaal een goede vochtigheid graad of iets te veel kan ook. maar zeker niet te weinig :/ Mvg"
"lolnoob zei: Als de temperatuur goed is komt het waarschijnlijk wel goed. Soms zit er op het ene moment ook minder condens in de zak dan op een ander moment, dat is niet zo erg. Klik om te vergroten... Oke bedankt! ik zal het verder in het oog houden"
"Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor? of waar jullie het hebben gekocht"
"ik weet nu niet duidelijk of ik er achter mag vragen maar bestaat er een deftige research chemical shop die met paypal werkt?"
"lol nee"