#1
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.
Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.

