Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
NiandraLades zei:
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
Klik om te vergroten...

Is bijpakken nodig door de lange werkingsduur van MXE? Doseer je MXE vaak bij?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken.
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
NiandraLades zei:
Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken.
Klik om te vergroten...

Ok, thnks voor de info. Gisteren binnengekregen, ga het denk ik straks voor het eerst proberen! Ben benieuwd...
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#5
NiandraLades zei:
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
Klik om te vergroten...

30mg is echt wel teveel, ik heb goeie resultaten van 17-18mg, iedereen reageert anders natuurlijk. Vergeet trouwens niet dat dit middel erg sterk is, de grens met een goeie full on psychedelische dosis en een overdosis is flinterdun.
Begin met lage dosissen en wacht tenminste een uur voor je bijneemt.
Vergeet ook niet dat er inconsistenties kunnen voorkomen binnen 1 en dezelfde batch en dat er grote verschillen kunnen zijn tussen verschillende batches. Er is geen enkele controle op de "commerciele" labos die deze middelen fabriceren, dus je speelt telkens weer russische roulette.
Toedeloe :wave:
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het gisteravond dus voor het eerst geprobeerd, dosis van 35mg ongeveer gepakt (je weet het nooit zeker met mijn dealextreme weegschaal namelijk :wink: ).

Weet niet zo goed hoe ik mijn trip onder woorden kan brengen. Werkte vrij heftig, hoe ik me voelde wisselde van fase tot fase. Leek net alsof ik qua werking allerlei kanten werd opgesleurd.
Het begon vrij rustig en relaxed. Voelde het opiaatachtige waarschijnlijk? Na ongeveer een uur werd mijn visie totaal distorted. Kon me nergens meer op focussen, besloot toen om te liggen. Muziek vond ik de gehele trip erg fijn, in tegenstelling tot keta.
Ledematen voelden raar aan (wel minder dan met keta), moest op een gegeven moment erg lachen om mijn hand en even later merkte ik de zogenaamde 'robowalk', maar dit duurde ook maar heel even.
Een gedeelte van de trip vond ik alles behalve fijn, ik probeerde mijzelf zo veel mogelijk te laten gaan en de MXE zijn werk laten doen. Qua gevoel wisselde het erg bij mij. Bleef tot einde van de trip het lastig vinden om mijn visueel te focussen.
Na ongeveer 2,5 tot 3 uur werd ik weer nuchter. Overigens het weer nuchter worden bij MXE en bij keta vind ik eigenlijk het lekkerste gedeelte van deze soorten hoe vreemd het ook mag klinken. Persoonlijk passen MXE en Keta minder goed bij mij dan andere drugssoorten (vind Keta wel iets relaxter, maar dat komt misschien door de doseringen).
Ik zou niet zeggen dat ik het nooit meer doe, maar niet op korte termijn in ieder geval.

Overigens adverteren de vendors met het feit dat MXE geen schadelijke werking heeft op je blaas in tegenstelling tot keta, maar volgens mij is dit zelfs schadelijker. Ik voelde namelijk paar keer steken vanuit het gedeelte van mijn lichaam waar de blaas zich bevind. Dit is voor mij het grootste nadeel van MXE en keta. :wave:
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Uiteraard zullen die vendors dat beweren, het zijn tenslotte commerçanten.. En het is niet omdat het onschadelijk voor de blaas zou zijn, dat het ook voor andere organen onschadelijk is (je hersenen, hart,lever).
Cheers :beer:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu iets meer dan een gram opgemaakt in 2 maanden tijd maar merk toch zeker al tolerantie. Wees voorzichtig met gebruik, ik word er alleen nog zo vaag dan dat ik denk dat ik alweer nuchter ben, het echte trippen of in de tv gezogen worden is voor mij wel af waardoor ik het een tijdje links laat liggen. Dit is namelijk het leukste effect :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ervaring met methoxetamine is uiterst positief. Ik was vroeger altijd al een ketamine fan , maar dit goedje is echt ongelooflijk.

De eerste keer dat ik het nam was het nogal een heftige ervaring aangezien ik de dosering niet kende , ik denk zo'n 60 mg in 1 lijn gesnoven te hebben , maar het was prettig.
Ook veel uiteenlopende ervaringen met methox.

1ste setting ; naar horrors kijken , met andere woorden het genot van bang te zijn , ik genoot echt van elk haar op mijn lichaam dat overeind kwam te staan , toen heb ik van 7 u savonds begonnen en ongeveer 7 lijnen van 40 mg genomen uitgespreid over de hele avond. Wat ook zeer vreemd was dat ik ervan genoot op een ruwe vloer te liggen , met andere woorden ging ik me dus buiten op mijn koer leggen zonder t shirt aan , lekker over het grind heen wrijven , dat voelde echt heerlijk. Hallucinaties zijn altijd vrij mild gebleven en ze vallen niet echt op omdat je kop zodanig wazig staat na zulke doseringen. En wat me ook opviel is dat je echt moet zien wat je doet of je weet niet wat je doet. Als ik in bed lag met het licht uit , voelde ik me alsof ik op een oneffen rotsblok lag , helemaal geplooid , pas als ik het licht aandeed lag ik terug comfortabel.

2de setting ; dosering is hetzelfde als vorige. Ik was zeer gelukkig die dag door allerlei omstandigheden , en ik voelde me compleet relaxed , ik nam mijn eerste dosering en werkt echt opgewekt , toen ben ik diep in de dag door velden gaan wandelen met mijn zaklamp. 3 doseringen later en ik begon met een meditatie , mijn hoofd was leeg en de gevoelens kwamen hard naar boven , het gevoel van gelukzaligheid dat op me afkwam was overweldigend. Toen heb ik de hele avond nog zeer rustig en relaxed en voornamelijk zeer gelukkig ; wat muziek geluisterd , in bed was het hetzelfde verhaal als vorige trip. Ik slaap enkel wel zeer moeilijk in , het effect ebt niet meer weg na zo'n hoge dosering totdat je geslapen hebt. Ik vat de slaap pas na 3 uur zonder etumine te nemen , met etumine val ik na een uurtje als een blok in slaap.
Volgende dag inderdaad geen slecht gevoel , alles normaal.

Ik vind methoxetamine veruit beter dan ketamine , maar langs de andere kant mis ik ketamine ook wel , hier is het vantegenwoordig moeilijk te vinden of je moet al 25 gram willen kopen..
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga ik ook eens bestellen!
Bestellingen gaan goed via die site?
(Indien niet, laat het me dan snel weten want kijk echt wel uit naar mxe!)
C
CuriousGroverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vendor levert niet meer, is het niet meer verkrijgbaar? En zo ja, waarom niet? Het is toch nog steeds legaal in nl?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb mijn bestelling nu al een tijdje binnen en ik ga het vandaag proberen ik laat zeker weten hoe het is. ik heb 22 euro betaald voor 1 gr dat valt zeker mee.
A
ArtichokellLid
01-01-2024, 00:00
#13
De aromatische vendor is gestopt met het verkopen van methoxetamine omdat dit tegenwoordig "in strijd is met de wet."
De Nederlandse salamander daarentegen verkoop het nog, maar ik vraag me af voor hoelang nog..
Ik zou niet te lang wachten met inkopen als je er een fan van bent.
p
pattynLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb slechte ervaring met MXE. Eenmaal gebruikt op 30 mg en voelde me alleen raar, licht en ongemakkelijk in mn hoofd. Gewoon wegsmijten de rest dus.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#15
heel lekker spul. Maar effect voelt ook zeer verslavend moet ik zeggen daarom gebruik ik dit de komende 6 maanden niet meer :P maar hallucinaties heb ik niet echt gehad terwijl me 2de keer toch totaal 100mg was over de dag versprijd. Nooit slechte ervaringen mee gehad en geen kater :wink:

@pattyn

Als je je ongemakkelijk voelt bij een drugs moet je het zeker niet weer gaan gebruiken. Dit is een teken van overgevoeligheid.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit van weekend geprobeerd. Kon er niet echt van genieten. Nog nooit keta gehad, maar dit was echt een serieuze mindfuck.
Totaal was 45 mg. Eerste try was 5 mg. voelde het effect al na 10 minuten. toen was het nog wel fijn. Volgende 10 mg na half uur, daarna telkens na een uur. Afterdrip verschikkelijk goor. chemisch bitter en verdoofd gevoel in keel.
Had een beetje het lachgas gevoel, maar dan alsof je er klem in bleef zitten .Heel helder.
Niets van een fijne rush ofzo zoals bij xtc of speed. sigaretten smaakten niet meer, wiet ook niet. Iedere 3 hijsjes smaakten anders.
Deed mij een beetje denken aan moment dat je een bepaald luchtje ruikt dat je helemaal gevoelsmatig terugbrengt naar een bepaald moment in je verleden, maar dan iedere 30 seconden naar een ander moment geslingerd worden. Werd mentaal iedere 30 seconden een ander gevoel en setting in geslingerd. Buiten lopen was ook niet echt fijn. Straat was helemaal scheef en alles was raar. geen gevoel meer in gezicht en handen. Enige fijne moment was toen ik eenmaal thuis weer op de bank ging liggen en mijn ogen dichtdeed dat ik het gevoel had dat ik zweefde. lichte CEV. Alsof je heel dicht langs een muur kijkt en de structuur kunt zien. Niet zo spectaculair als met DMT in ieder geval. Afterglow was op zich ook wel oke. wanneer langzaam het gevoel van je huid terug begint te komen.
Misschien dat ik het ooit nog wel eens een keertje probeer, maar voorlopig laat ik deze even liggen. Zeker niet iets voor op een feestje ofzoiets.
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iemand een idee of dit nog ergens legaal verkocht wordt? Ik had het eens geprobeerd via die "co.uk" site, maar die antwoordt niet.
R
RareuniverseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wordt nog wel verkocht.. DRsmart
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Komt een gram deze kant op. Binnenkort een report!
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."