#1
Thnx for je ervaring,AAAHH heb er echt zin in om te doen. Ja dat van plafonddienst is bekend, daarom misschien beter om niet bij te nemen? Dan kan je misschien wel gewoon tukken.
En hoe gingen je kaken?
En hoe gingen je kaken?
zaagmans zei:Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.
Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.
Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!
Halter zei:Wil binnenkort ook weer eens 4-fmp doen.
Maar als je eerst X neemt voor de rush, en daarna 4-fmp..
Overheerst dit dan je MDMA gevoel, of blijft dat aan en krijg je extra energie?
Of kan je beter de 4-fmp nemen voor de energie en later X er bij doen voor de echte rush?
Vind het zonde als ik mijn feestje verpest![]()
Johnson zei:Dit lijkt me een prima indeling om het voor het eerst te proberen. Van deze partjes wil ik bommetjes maken, dus het inwikkelen in vloei voor shag. Denken jullie dat dit succesvol zal zijn, of hebben jullie een beter idee?
Tufnut zei:Mijn en andermans ervaringen op het net maken dat ik adviseer het voorgaande advies NIET te volgen. 1x 166mg kan nog wel, maar is al best fors, maar 3x die dosis gaat heel lang doorwerken. plafonddient in het kwadraat...
25tolife zei:SittaMan zei:Is Nederland een van de enige landen waar dit nog legaal is? Op Erowid staat dat dit in vele andere landen illegaal is?
Kan het ook niet vinden op de lijst(en), maar denk niet ze aangenaam verrast zullen zijn als ze een berg vinden ergens. Kan ook niet duidelijk opmaken uit alle informatie of het nou legaal of een soort van gedoogd beleid is geworden met die RC's.
Grz
SittaMan zei:Is Nederland een van de enige landen waar dit nog legaal is? Op Erowid staat dat dit in vele andere landen illegaal is?
walnootje zei:Dit is de eerste keer dat ik 4-FMP geprobeerd heb. Hele aangename rillingen, veel energie, gewoon zoals ik sommige hoor zeggen een bommetje speed in een sausje van Mdma. Het werkt ook al heel lang door vanaf 18:00 tot nu nog heel hard.
Maar nou ben ik benieuwd want ik heb van die capsules van de smartshop. Hij adviseerde mij gewoon een hele te nemen omdat ik al bekend was met speed maar nou ben ik vergeten te vragen hoeveel mg er nou eigenlijk in een capsule zit.
Iemand bekend met deze lichtbruine capsules?? Ik ben benieuwd!![]()
kak123 zei:Tufnut zei:Ik ken wel een goeie, maar twijfel of dat hier gezet mag worden (ondanks dat het -niet voor consumptie weliswaar- legaal is).
Zou je me deze in een PM kunnen sturen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."