Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo te horen heb je tolerantie opgebouwd voor MDMA. De volgende vraag die gesteld moet worden is wat je met 'sterker' bedoeld. Simpel gezegd bevorderen alle stimulanten de afgifte van 3 stoffen: Norepinefrine, dopamine en serotinine. Het effect van stimulanten wordt voornamelijk bepaald door in welke mate de afgifte van deze 3 stoffen wordt gestimuleerd. MDMA zal voornamelijk de afgifte van serotinine bevorderen en het love gevoel geven. Een echt sterkere variant hiervan bestaat eigenlijk niet. Als je opnieuw op zoek bent naar het verliefde gevoel (serotinine gevoel), dan geef ik je de beste kans als je 5/6-apb zou proberen. Ook M1 (methylone) zou een optie kunnen zijn, maar het is minder waarschijnlijk dat dat wel goed werkt als je al tolerant bent voor MDMA. 4-fmp geeft een ander gevoel dan MDMA en is eigenlijk nergens mee te vergelijken. Je zou het speed light met een MDMA sausje kunnen noemen (bevordert voornamelijk de afgifte van norepinefrine en dopamine), maar daarmee doe je 4-fmp tekort. Het echt verliefde gevoel ontbreekt bij 4-fmp, maar er zijn weinig mensen die dat een probleem vinden (vind het zelf ook chiller dan MDMA). Verder is er volgens mij ook maar in beperkte mate sprake van kruistolerantie tussen 4-fmp en MDMA, dus ik geeft een goed kans dat je hier wel weer lekker op gaat. In het uiterste geval zou je een 2c-tje in lage concentratie kunnen proberen, maar dat gaat al snel richting een trippie gevoel. Met 4-MMC heb ik persoonlijk geen ervaring, dus dat zou ik niet kunnen zegen."
"Bovenstaande combo nu 2 keer gedaan. Mijn advies: Starten met standaarddosis 4F (zelf 140mg) Na een uur of drie, 10mg 2CB en rustig kijken hoe hij valt. Ik pak zelf 15mg, maar voor de eerste keer combi op een feest, zou ik rustig beginnen. De 2CB kan heel overweldigend worden op een feest en je wilt er niet te diep in gaan, want dat kan zeker je feest verpesten! 10mg ga je zeker goed voelen icm de 4F en bijdoseren kan altijd. Paar uur daarrna kan je als je er eenmaal lekker in zit, zelf wel bepalen of je meer naar de speedy kant of de trippy kant toe wilt door 4f of 2cb bij te doseren."
"Waarschijnlijk al een beetje te laat met de reactie maar bij deze. Persoonlijk zou ik niet snel meer dan 15 mg 2C-B op een feestje nemen en eigenlijk vind ik het op zichzelf helemaal geen ideale partydrug. 2C-B is één van de minst potente 2C-tjes dus je zal er niet snel fout op gaan tijdens een feestje, maar bij een hoger dosis verdwijnt dat xtc-achtige gevoel en kom er een lichte trip voor in de plaats. Zelf zou ik met MDMA of 4FA starten en als deze begint af te nemen, ongeveer 10mg 2C-B bijpakken. Dan heb je wat extra energie en toch de intense ervaring waar je naar op zoek bent. Veel succes"
"Alle RC's vallen in Nederland onder de geneesmiddelenwet (helaas maar waar). De geneesmiddelenwet is in Nederland zo opgesteld dat deze niet/nauwelijks gericht is op het strafbaar stellen van illegaal bezit van middelen die hieronder vallen, maar voornamelijk op de handel in deze 'geneesmiddelen'. Alle stoffen die onder deze wet vallen moeten goedgekeurd zijn en er moet een vergunning voor verleend zijn, voordat ze mogen worden verkocht. De tweede kamer heeft besloten om voorlopig weinig aandacht te besteden aan de verkoop en handel in RC's (het wordt voorlopig dus gedoogd), maar het wordt wettelijk aangemerkt als een economisch delict (maximaal 6 jaar gevangenisstraf, waarschijnlijker is het terugbetalen van de gemaakte winsten + een forse boete). Verkoop is dus verboden, bezit niet echt.... Daarom wordt er zo moeilijk over gedaan . Kan enkele wetsartikelen en kamerbesluiten die hierop van toepassing zijn wel opvissen als iemand serieus geïnteresseerd is."
"Na een jaar afwezigheid op dit forum een bezoekje gebracht, omdat ik vanavond van plan ben 2C-P te gaan gebruiken. Grappig om te zien dat ik terecht kom bij een livereport dat ik zelf meer dan een jaar geleden geschreven heb en dat deze nog steeds up-to-date gehouden wordt. Helaas weinig informatie kunnen vinden, behalve een zeer slecht ervaring van iemand die teveel genomen heeft (?!?!?!?), maar gaan er een mooie avond van maken. 2C-P laten testen, aardig ingelezen en klaar voor een lange avond/nacht op 10mg. Het is inmiddels ruim een half jaar geleden dat ik voor het laatst getript heb, dus verwacht er veel van. Als het allemaal goed valt, krijg ik misschien wel weer zin om de ervaring te delen."
"JMThomas zei: Van wat ik er over kon vinden werd vermeld dat 2C-E en 2C-P zich in een klasse op zichzelf bevinden, als in de effecten zijn zeer uniek en zul je niet terug vinden in andere stoffen (met een vergelijkbare structuur). 2C-P wordt als het meest heftig beschouwd en alleen ervaren trippers aangeraden. Klik om te vergroten... Het is daarom ook mijn advies om eerst 2C-B en 2C-I te ontdekken voordat je aan 2C-E (of zelfs 2C-P) gaat denken. Ik heb een vriend die vervelende gedachtes niet uit zijn systeem kon krijgen bij het gebruik van 2C-I, waardoor het geen positieve ervaring was (Ik heb toen een een paar uur lang naast iemand gezeten die het echt heel moeilijk had....). Dit heeft gedeeltelijk met ervaring te maken, maar ook gedeeltelijk met aanleg. Alle 2C's hebben zeker raakvlakken, maar zijn ook compleet anders. 2C-B is wat mij betreft, vanwege het zwakke efffect, alleen geschikt om veilig te kunnen ontdekken of trippen iets voor jou is. 2C-I is in mijn ervaring een stuk leuker (intenser) en dat is de 2C waarbij ik voor het eerst echt trippen ontdekt heb. Het is een mengelmoes tussen een vreemde roes en de weg naar een andere wereld. Het echte trip effect is leuk, maar duurt niet te lang als het niet goed gaad. Intens genoeg om echt te kunnen genieten en als het wat lastig wordt, nog prima bij te sturen. Ik vind deze dan ook nog het meeste op LSD lijken. 2C-E (en waarschijnlijk 2C-P) zou ik zeker niet aanraden als je alleen 2C-B geprobeerd hebt. 2C-E is inderdaad uniek t.o.v. de andere 2C's en is nagenoeg oncontroleerbaar. Mocht het wat minder lekker gaan, zit je bij deze 2C's zo ontzettend lang in paniek, depressie, verdriet etc. Het plateau van deze 2C's is echt ongelooflijk lang (blijft dus urenlang op hetzelfde niveau), waardoor er een bepaalde zekerheid door ervaring moet zijn om dit avontuur op een mooie manier door te kunnen komen. Net aan de 2C-P trip begonnen!"
"bobsacamano zei: Ik vond 2CE heel bestuurbaar. Eigenlijk net als LSD Klik om te vergroten... Daar ben ik het dus niet mee eens, maar het zal op iedereen een iets andere uitwerking hebben. Bij mij komen zowel slechte als goede gedachten constant spontaan omhoog en het duurt bij beiden vrij lang voordat ik ze kwijt ben. Ben ook eenmaal in een vrij verdrietige gedachte blijven hangen. Het was niet heel vervelend, maar maakte wel een grote indruk. Wel absoluut mijn favoriete 2C. 2C-P ook erg mooi, maar daar dat was vooral een feest voor de zintuigen en ik speelde niet zo met mijn gedachten en dat heb ik wel gemist."
"r0mmelp0t zei: Over lachgas nemen tijdens 2cb heb ik gehoord dat het awesome is, alleen omdat het de eerste keer was en 1 huisgenoot van mij het maar niks vind, hebben we toen besloten t niet te doen. Voor de volgende keer zal ik t zeker regelen Klik om te vergroten... Kan het ook zeker aanraden. Vind 2CB persoonlijk leuk, maar je blijft behoorlijk "wakker" en het gaat niet echt de diepte in. Dat heeft zeker voordelen, maar met een ballonnetje op, ga je een minuut oid wel redelijk ver. Kan de eerste ballon schrikken zijn , maar als je weet wat je kunt verwachten is het zeker top."
"Ik vind het een mooi uitgebreid report, maar ook ongelooflijk onverantwoordelijk (lees super dom) om één van de sterkere 2C's op een feest te gebruiken, laat staan om deze voor de eerste keer op een feest te gebruiken. Vaak lees ik tripreports van mensen die veel drugs door elkaar heen gebruiken en denk ik: Is dat allemaal wel slim. Bij dit tripreport denk ik: Hebben jullie uberhaupt wel nagedacht of ingelezen over de drugs die jullie gebruikt hebben. Als fan van de 2C familie schroom ik er niet voor om een 2C-tje op een feest te gebruiken, maar deze is daar zeker NIET voor geschikt!!! Bij lagere doseringen (tot 10mg) is het effect minimaal en daarboven kom je in een enorm diepe trip. Dosering is dus cruciaal en iedereen weet dat zelfs als je van te voren hebt afgewogen, er wel eens een capsule half kapot gaat oid. Dit zijn gewoon niet de effecten die je zoekt op een feest, zelfs niet voor een hardcore tripper. Voor iedereen die van plan is om een 2C voor op een feest te gebruiken, raad ik aan om lekker een lage dosis 2C-B, D of I te gebruiken al dan niet icm met een upper. Sorry voor het enigzins negatieve commentaar. Moest het even kwijt."
"Ik ben ook altijd wel voorstander van waarschuwingen bij bepaalde middelen, maar zonder enige achtergrondinformatie is dit bericht zo goed als nutteloos. Hopelijk komt de starter van dit topic nog bij zijn/haar zinnen om er wat extra info bij te geven."