#1
Mdmaaapje: ik ben een echte liefhebber van 4-fa en voor mij is het echt DE drug die ik verkies boven alles wat ik in mijn leven al geprobeerd heb. En geloof me, dat is al heel veel. Waarm, omdat 4-fa in de meeste opzichten eigenlijk goed scoort. Het enige kleine nadeel is dat de euforie al redelijk snel uitgewerkt is. Toch is iedereen het met me eens dat 4-fa geniaal spul is. Ik heb het geen seconde als vervelend ervaren dat de euforie eeg begon te ebben
Voordelen van 4-fa zijn euforie, je krijgt er enorme energie van. Dat krijg je van speed ook, echter lijkt het bij 4-fa wat natuurlijker aan te voelen. Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.
Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.
Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!
Voordelen van 4-fa zijn euforie, je krijgt er enorme energie van. Dat krijg je van speed ook, echter lijkt het bij 4-fa wat natuurlijker aan te voelen. Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.
Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.
Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!