Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mdmaaapje: ik ben een echte liefhebber van 4-fa en voor mij is het echt DE drug die ik verkies boven alles wat ik in mijn leven al geprobeerd heb. En geloof me, dat is al heel veel. Waarm, omdat 4-fa in de meeste opzichten eigenlijk goed scoort. Het enige kleine nadeel is dat de euforie al redelijk snel uitgewerkt is. Toch is iedereen het met me eens dat 4-fa geniaal spul is. Ik heb het geen seconde als vervelend ervaren dat de euforie eeg begon te ebben

Voordelen van 4-fa zijn euforie, je krijgt er enorme energie van. Dat krijg je van speed ook, echter lijkt het bij 4-fa wat natuurlijker aan te voelen. Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.

Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.


Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#2
Thnx for je ervaring,AAAHH heb er echt zin in om te doen. Ja dat van plafonddienst is bekend, daarom misschien beter om niet bij te nemen? Dan kan je misschien wel gewoon tukken.
En hoe gingen je kaken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is het meest pure percentage mogelijk, goeie 4-FMP!
Als je namelijk het HCl-zout met 4-FMP hebt ziet de formule om dat percentage te berekenen er zo uit:
Massa 4-FMP: 153.196701
Massa HCl : 36.460899
153.196701/(153.196701+36.460899) = 0.8077540842 = 80.8%

Ik heb op andere fora nogal vaak de percentages 55-65 gehoord.
J
JefsiebLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Dat is het meest pure percentage mogelijk, goeie 4-FMP!
Als je namelijk het HCl-zout met 4-FMP hebt ziet de formule om dat percentage te berekenen er zo uit:
Massa 4-FMP: 153.196701
Massa HCl : 36.460899
153.196701/(153.196701+36.460899) = 0.8077540842 = 80.8%

Ik heb op andere fora nogal vaak de percentages 55-65 gehoord.
Klik om te vergroten...

Bedankt Fool,

Dat is erg nuttige informatie. Ik dacht namelijk dat het 80 % 4-fmp was versneden met 20 % andere stof.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal er nog iets over uitweiden.
Bijna alle drugs die je kunt snuiven zijn gebonden aan een ander molecuul om er een zout van te maken en de stof stabiel te houden. De werkzame stof word dan dus gebonden aan een niet-werkzame stof, zoals bijvoorbeeld HCl of sulfaat. Het testcentrum bepaald het massa-aandeel van de werkzame stof, in dit geval 4-FMP, uit het totale poeder. De maximaal mogelijke zuiverheid kun je dus bepalen door de molecuulmassa van de werkzame en niet-werkzame stof in de formule te zetten.

Veel plezier met je A-grade 4-FMP! :)
J
JefsiebLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga deze stof zeker even "researchen". Heb er veel goeds over gelezen. Ga het binnenkort voor het eerst gebruiken. Ben van plan 80 mg te doen. Ben 1,70 en 64 kg. Weinig tot geen tolerantie.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jefsieb zei:
Ik ga deze stof zeker even "researchen". Heb er veel goeds over gelezen. Ga het binnenkort voor het eerst gebruiken. Ben van plan 80 mg te doen. Ben 1,70 en 64 kg. Weinig tot geen tolerantie.
Klik om te vergroten...

wil je niet aanzetten tot meer nemen maar van 80mg ga je niks voelen. Ik zelf ben 1.86 en weeg 60 kilo en ik vond 150 een hele mooie dosis. ik ben wel erg bekent met xtc en speed maar ik denk dat deze dosis voor de meeste mensen wel prettig is!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het zal waarschijnlijk een licht speed-effect geven dan, maar beter een keer te weinig dan te hard. Het verschilt ook per persoon en vermoedelijk is het inderdaad te weinig, maar ik ken ook mensen die op 100mg prima gaan.
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yay, ik heb eindelijk mijn test resultaten binnen! Had het spul al een hele tijd liggen maar gebruik niet zonder eerst te testen. Eerste keer testen is fout gegaan bij het testcentrum dus opnieuw ingeleverd. 73% te pakken, best netjes dus! Voor de rest zaten er geen andere noemenswaardige stoffen in dus ik ben tevreden. Nu nog een moment om te proberen!

Wat zouden jullie als dosis aanraden voor iemand van 1.70/63kg (vrouw) en 2.00/105 (man)?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jefsieb zei:
Heb mijn 4-fmp laten testen en heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat er 80 % 4-FMP in zit. Hebben jullie weleens getest en welke waardes kregen jullie te horen ?
Klik om te vergroten...

Hier ook 4-FA in kristalvorm, zijn echt een soort glascherven en sommige kristallen wegen wel 2gr! Is ook getest op 80%!
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inmiddels het goedje uitgeprobeerd. We zijn beide begonnen met 100mg. Leuke avond gehad maar achteraf wel een beetje soft, het gevoel wat chill en fijn, maar geen overweldigende ervaring. Daarnaast vond ik het heel vervelend dat het fijnste gevoel na 2 of 3 uurtjes al weg was, daarna werd ik moe, had ik geen zin meer in het feestje en het gevoel alsof ik al de hele nacht door was gegaan.

Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap :flushed:. Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Zaterdag voor het eerst 140mg! Met dank aan SmartieAndMe
Ikbenzoooooooooobenieuwd maar eerst nog even een dagje knallen in de bieb. En daarna knallen op Geheime Liefde.
Klik om te vergroten...

Veel plezier! Verwacht wel een reportje natuurlijk :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
SuperPoes zei:
Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap :flushed:. Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen.
Klik om te vergroten...

Ik raad ook eigenlijk bijna iedereen aan minimaal 120-140 te nemen, anders voel je er gewoon te weinig van.
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
SuperPoes zei:
Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap :flushed:. Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen.
Klik om te vergroten...

Ik raad ook eigenlijk bijna iedereen aan minimaal 120-140 te nemen, anders voel je er gewoon te weinig van.
Klik om te vergroten...

Tja, helaas wisten we dit niet tijdig genoeg. Op het internet staat een "normale" dosis tussen de 80 en 120 mg. Vriendlief wilde eigenlijk beginnen met 80mg maar ik vertelde dat dat echt wel te weinig zou zijn en toen zijn we tot een compromis van 100mg gekomen. Toen we even later vrienden tegenkwamen bleken die rond de 160mg gedoseerd te hebben voelde hij zich wel een beetje stom. Maar aan de andere kant, better save than sorry!

Achja, 't gaat gewoon nog een keertje in de herkansing :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Zaterdag voor het eerst 140mg! Met dank aan SmartieAndMe :grin:
Ikbenzoooooooooobenieuwd maar eerst nog even een dagje knallen in de bieb. En daarna knallen op Geheime Liefde.
Klik om te vergroten...

Joepieee genietun :grin:

EDIT deze met dank aan betekent ABSOLUUT niet dat ik 4-FMP verkoop en ik wens er dan ook geen berichten over te ontvangen :grin: :grin: :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahahaha nu laat ik je wel heel verdacht klinken hè. Nee gelukkig gewoon geholpen met mijn mijn-huisgenootje-heeft-ons-weegschaaltje-in-een-verhuisdoos-bij-haar-ouders-gezet-en-is-nu-op-reis-probleem. Heel moderatorverantwoordelijk juist want nu heb ik zeker weten een goede dosis (:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#17
SmartieAndMe zei:
EDIT deze met dank aan betekent ABSOLUUT niet dat ik 4-FMP verkoop en ik wens er dan ook geen berichten over te ontvangen
Klik om te vergroten...

Als ik merk dat dat wel gebeurde zou ik je moeten bannen! :grin: :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy:
P
Pattern2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil zaterdag voor de eerste keer 4fmp gaan gebruiken. Ben 2m groot en weeg 100kg en heb tot nu toe alleen ervaring met XTC/MDMA.

Heb 2 capsules, een van 150mg en een van 50 mg, het feest duurt van 22:00 tot 7:00 en wil graag heel de nacht door kunnen halen. Wanneer kan ik het beste de eerste capsule nemen en hoeveel uur na de eerste capsule de tweede capsule bijpakken?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zal vanavond wel even een tripreport schrijven maar ja was leuk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."