Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Fool zei: Albatross zei: 4fmp valt onder de geneesmiddelwet, dit betekend dat je zonder vergunning het niet mag produceren, verkopen of bestellen. Wat voor straf staat voor het bestellen? Is het ooit iemand overkomen dat ze betrapt zijn op bestellen van RC's? Klik om te vergroten... 4-FA valt in Nederland niet onder de geneesmiddelenwet. Die wet is 'misbruikt' door het openbaar ministerie om RC-gebruikers aan te pakken, het hogere gerechtshof in Den Haag heeft hierop geoordeeld dat dat niet mag en dat het bezit hiervan dus gewoon legaal is. Klik om te vergroten... Betekent dit dan ook dan RCs die nog niet in de opiumwet zijn opgenomen, nu onder geen enkele wet vallen? En dus echt volledig ongereguleerd zijn? En dus ook gewoon voor menselijke consumptie gebruikt mogen worden in Nederland? Klik om te vergroten... Je mag ze wel bestellen en in je bezit hebben maar niet consumeren."
"Fool zei: Lenneke zei: Je mag ze wel bestellen en in je bezit hebben maar niet consumeren. Klik om te vergroten... Nee, je mag ze niet verkopen bedoeld voor consumatie, er gelden namelijk een hoop veiligheidseisen aan ons eten. Klik om te vergroten... Dat probeerde ik te zeggen."
"anneloesvanunen zei: bedankt voor de reacties. Met begonnen bedoel ik met feestjes zeg maar dus gemiddeld 2/3 keer per maand.. Maar eerst deed ik het 2 jaar lang 2 x per week ongeveer en toen raakte ik dus depressief, maar de kans is dus groter op een terugval nu. Ik wil graag stoppen maar het is zo moeilijk, juist omdat ik me niet altijd goed voel en niet goed weet hoe ik me anders moet gedragen of opstellen. Hoe doen jullie dat dan als je je niet goed voelt of wat gebruiken jullie anders? Ik heb 1 x cocaïne geprobeerd maar dat was niks voor mij en denk ik veel erger.. Klik om te vergroten... Wat gebruiken jullie je als je je niet goed voelt? Je moet drugs/alcohol niet gebruiken als medicijn. Je moet het gebruiken als je goed in je vel zit om eens in de zoveel tijd een super leuke dag of avond te hebben. Dit is precies hoe mensen verslaafd raken, ze gebruiken het als zelfmedicatie. Als je je niet fijn voelt moet je dit bij de kern aan proberen te pakken i.p.v. een korte termijn oplossing zoeken waar je uiteindelijk nog verder door in de problemen raakt."
"Ik zal stoppen met ritalin, het schijnt na een aantal jaar aardig terug te vuren. Lang heb ik last gehad van concentratieproblemen totdat ik intermittent fasting ontdekte, het klinkt in het begin misschien dom en niet logisch maar doe er eens research naar en probeer het vooral. Mijn focus is tegenwoordig skyhigh. Zoek maar eens op intermittent fasting and mental alertness."