#1
Op dat moment van zwaar verdriet stond mijn hoofd er niet naar om bijsluiters te gaan lezen. Ik herinner mij de uitspraak van mijn moeder, die deze interniste tot haar vriendenkring rekende, zij zei tegen mij:
Kijk eens, dit heb ik van xxx gekregen, het zal je helpen! Deze ene is voor overdag, en deze andere is voor de nacht daar kan je rustig van slapen. (Inderdaad!)
Op je 18 e jaar neem je dit gewoon aan, want het komt via een s specialiste!
En ja, achteraf kan je zeggen een beetje na茂ef.
In die tijd was er geen sprake van andere medicatie. En toen was ik daar in principe op tegen Nota Bene!
Van ADHD had nog niemand gehoord.
Laat staan daar ritalin oid voor gekregen.
Kinderen hadden domweg geen medicijnen nodig, zo dachten we..
En nu, tegenwoordig zie ik dit idd anders.
Kijk eens, dit heb ik van xxx gekregen, het zal je helpen! Deze ene is voor overdag, en deze andere is voor de nacht daar kan je rustig van slapen. (Inderdaad!)
Op je 18 e jaar neem je dit gewoon aan, want het komt via een s specialiste!
En ja, achteraf kan je zeggen een beetje na茂ef.
In die tijd was er geen sprake van andere medicatie. En toen was ik daar in principe op tegen Nota Bene!
Van ADHD had nog niemand gehoord.
Laat staan daar ritalin oid voor gekregen.
Kinderen hadden domweg geen medicijnen nodig, zo dachten we..
En nu, tegenwoordig zie ik dit idd anders.