Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste slaap RC

Beste slaap RC

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Wil je mijn nummer?
Klik om te vergroten...
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Schaam me nog als ik er aan terug denk!
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook nooit van zulke dingen meegemaakt op recept benzo's.

Ik slaap heerlijk op lorazepam en diazepam.
Alleen wil de huisarts deze niet voorschrijven.
Heb op dit moment nekpijn (discopathie).
En slik hiervoor tramadol.
Maar slapen 's nachts zou ook erg fijn zijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
kaboutertje zei:
Ik heb ook nooit van zulke dingen meegemaakt op recept benzo's.

Ik slaap heerlijk op lorazepam en diazepam.
Alleen wil de huisarts deze niet voorschrijven.
Heb op dit moment nekpijn (discopathie).
En slik hiervoor tramadol.
Maar slapen 's nachts zou ook erg fijn zijn.
Klik om te vergroten...
Vraag gewoon Zoplicone of Zolpidem.
Beide zijn geen benzo, en in mijn ervaring schrijft een HA ze iets gemakkelijker voor.
Moeten niet onderdoen voor Diazepam.
Het enige nadeel is de korte werkingsduur (4u) tov bvb een Lormetazepam (6u)
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Vraag gewoon Zoplicone of Zolpidem.
Beide zijn geen benzo, en in mijn ervaring schrijft een HA ze iets gemakkelijker voor.
Moeten niet onderdoen voor Diazepam.
Het enige nadeel is de korte werkingsduur (4u) tov bvb een Lormetazepam (6u)
Klik om te vergroten...
Zolpidem werkt bij mij wel niet. Het is ook gewoon een inslaper.
Als hij last heeft van niet kunnen doorslapen is hij nog niet gered.

Ik zou eens kijken naar je slaaphygiene zelf.
Wat doe je (niet) voor het slapengaan, leef je gezond, enz...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
geflipt zei:
Zolpidem werkt bij mij wel niet. Het is ook gewoon een inslaper.
Als hij last heeft van niet kunnen doorslapen is hij nog niet gered.

Ik zou eens kijken naar je slaaphygiene zelf.
Wat doe je (niet) voor het slapengaan, leef je gezond, enz...
Klik om te vergroten...
En ik vind net Zolpidem 1 vd beste...
Toch beter dan Diazepam, al heb ik mij altijd strikt aan de voorgeschreven dosis gehouden.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sterretje1984 zei:
Zo heftig? Die ervaringen heb ik met de receptbenzo's nog nooit meegemaakt gelukkig. Huis en ik zelf waren altijd nog keurig en netjes hahaha. Ergste wat ik heb meegemaakt zijn berichten sturen naar mensen die ik probeerde te verleiden (incl naaktfoto's zoooo dom) en de volgende dag echt niets meer vanaf wist. En nuchter waren die mensen niet eens leuk.
Klik om te vergroten...
Zo heftig ja. Vorige week was ik jarig en werd ik pas 16:00 wakker met m'n kamer die een complete chaos was en vriendin compleet in de paniek omdat ik in de nacht alleen maar wartaal heb uitgekraamd en al uren niet bereikbaar was. Geen leuke verjaardag was dat kan ik je vertellen.

Het maakt meer kapot dan je lief is, en zijn niet te onderschatten.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#7
ATGC zei:
Clonazolam kan je zo een urenlange blaxฤท
Klik om te vergroten...

Hehe,

Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
ATGC zei:
Hehe,

Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.
Klik om te vergroten...
Imo moet je dan zo een stofjes dan ook in poedervorm kopen en volumetrisch doseren.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ATGC zei:
Hehe,

Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik al jaren pellets en heb er echt meerdere 100e versleten... Maar nog nooit gehad dat ik van een halve opeens wel helemaal black out ging, effecten zijn altijd hetzelfde? Zal wel aan de vendor liggen dan.

Ik denk dat voor sommige mensen juist losse poeders juist gevaarlijker kunnen zijn, heb al te vaak gelezen dat mensen "perongeluk" meerdere tientallen miligrammen nemen van een sterke rc benzo, of dat ze het zelf verkeerd lopen te mixen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Ik gebruik al jaren pellets en heb er echt meerdere 100e versleten... Maar nog nooit gehad dat ik van een halve opeens wel helemaal black out ging, effecten zijn altijd hetzelfde? Zal wel aan de vendor liggen dan.

Ik denk dat voor sommige mensen juist losse poeders juist gevaarlijker kunnen zijn, heb al te vaak gelezen dat mensen "perongeluk" meerdere tientallen miligrammen nemen van een sterke rc benzo, of dat ze het zelf verkeerd lopen te mixen.
Klik om te vergroten...
Klopt dat het met poeders risky kan zijn en je van te voren goed moet voorbereiden en alles afgewogen klaar moet leggen.
Maar je kan met pellets/blotters even goed zombie redosen.
Al heb ik zoals jij nog nooit een blackout gehad , zombie/slaap redose of eender ander fenomeen waar ik de volgende dag nix meer van kan herinneren.

Volgens mij komt dit dat van personen die weinig tot geen van deze substanties gebruiken , meteen over de normale dosis heel gaan al dan niet icm andere middelen.
En dan de schuld leggen bij het middel zelf.
Terwijl ze zelf onrespectvol omgaan met de substantie in kwestie.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualprazolam is denk ik de beste. 0.5mg. Helemaal niet recreatief, puur om te slapen. De dag daarna voel je normaal, tenzij je meer hebt ingenomen. Etizolam duurt te kort, is zwakker en meer recreatief. Clonazolam is sterk en ook recreatief.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
cutepool zei:
Flualprazolam is denk ik de beste. 0.5mg. Helemaal niet recreatief, puur om te slapen. De dag daarna voel je normaal, tenzij je meer hebt ingenomen. Etizolam duurt te kort, is zwakker en meer recreatief. Clonazolam is sterk en ook recreatief.
Klik om te vergroten...
Hoe lang duurt etizolam bij jou dan? Ik ben wel 6-8 uur onder zeil.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
4-5uur. Ik heb hem paar keer gehad en als ik het voor slapen heb gebruikt werd ik dan snachts wakker.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
etizolam werkt bij mij niet
flualprazolam viel ik uit mijn bed
clonazepam vind ik een goede
gebruik daar weinig van,en als hij op is heb ik de nonbenzo van de arts zoplicon
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga naar de HA en vraag Lormetazepam.
Benste benzo voor mij. ๐Ÿ˜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat raar toch eigenlijk dat alle benzodiazepines afgeleid zijn van hetzelfde molecuul? Ik bedoel drugs heb je in allerlei varianten, meeste weliswaar afgeleid van fenetylamines maar je hebt ook lysergamides of tropane alkaloiden of weet ik wat allemaal nog meer.

A2EBE3CF-C72B-4660-A285-C100FD8FC9C3.png

Waarom altijd deze jongen aanpassen? Is dit werkelijk de beste optie?
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualprazolam vind ik beste slaap er heerlijk op ook na oppepers en tripjes.... En geen raare na effecten.
Clonazolam heb ik zeer slechte ervaring mee...Paar dagen ziek van geweest.. Nooit meer๐Ÿ˜
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vuurwesp zei:
Flualprazolam vind ik beste slaap er heerlijk op ook na oppepers en tripjes.... En geen raare na effecten.
Clonazolam heb ik zeer slechte ervaring mee...Paar dagen ziek van geweest.. Nooit meer๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Clonazolam bevalt mij juist heel goed. Wat voor klachten kreeg je, en hoeveel Clona had je toen genomen?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo potent is Bromazolam toch ook weer niet? Of mijn tolerantie is skyhigh lol.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."