#1
๐๐๐Wil je mijn nummer?
Schaam me nog als ik er aan terug denk!
๐๐๐Wil je mijn nummer?
Vraag gewoon Zoplicone of Zolpidem.Ik heb ook nooit van zulke dingen meegemaakt op recept benzo's.
Ik slaap heerlijk op lorazepam en diazepam.
Alleen wil de huisarts deze niet voorschrijven.
Heb op dit moment nekpijn (discopathie).
En slik hiervoor tramadol.
Maar slapen 's nachts zou ook erg fijn zijn.
Zolpidem werkt bij mij wel niet. Het is ook gewoon een inslaper.Vraag gewoon Zoplicone of Zolpidem.
Beide zijn geen benzo, en in mijn ervaring schrijft een HA ze iets gemakkelijker voor.
Moeten niet onderdoen voor Diazepam.
Het enige nadeel is de korte werkingsduur (4u) tov bvb een Lormetazepam (6u)
En ik vind net Zolpidem 1 vd beste...Zolpidem werkt bij mij wel niet. Het is ook gewoon een inslaper.
Als hij last heeft van niet kunnen doorslapen is hij nog niet gered.
Ik zou eens kijken naar je slaaphygiene zelf.
Wat doe je (niet) voor het slapengaan, leef je gezond, enz...
Zo heftig ja. Vorige week was ik jarig en werd ik pas 16:00 wakker met m'n kamer die een complete chaos was en vriendin compleet in de paniek omdat ik in de nacht alleen maar wartaal heb uitgekraamd en al uren niet bereikbaar was. Geen leuke verjaardag was dat kan ik je vertellen.Zo heftig? Die ervaringen heb ik met de receptbenzo's nog nooit meegemaakt gelukkig. Huis en ik zelf waren altijd nog keurig en netjes hahaha. Ergste wat ik heb meegemaakt zijn berichten sturen naar mensen die ik probeerde te verleiden (incl naaktfoto's zoooo dom) en de volgende dag echt niets meer vanaf wist. En nuchter waren die mensen niet eens leuk.
Clonazolam kan je zo een urenlange blaxฤท
Imo moet je dan zo een stofjes dan ook in poedervorm kopen en volumetrisch doseren.Hehe,
Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.
Ik gebruik al jaren pellets en heb er echt meerdere 100e versleten... Maar nog nooit gehad dat ik van een halve opeens wel helemaal black out ging, effecten zijn altijd hetzelfde? Zal wel aan de vendor liggen dan.Hehe,
Om maar ff het juiste te communiceren, mijn ervaring is dat clonazolam je zo een blackout/slaapfase van een etmaal kan geven. Bij beschaafdere doses is dit minder een probleem. Etizolam en flualprazolam zijn i.m.o. ook minder risicovollere middelen al is de laatste moeilijker qua doseren omdat 250 ug voor velen al een te hoge dose is. Vendors verkopen stofjes ook graag in te grote doses per pellet/blotter waarbij het onduidelijk is wat de echte dose is.
Klopt dat het met poeders risky kan zijn en je van te voren goed moet voorbereiden en alles afgewogen klaar moet leggen.Ik gebruik al jaren pellets en heb er echt meerdere 100e versleten... Maar nog nooit gehad dat ik van een halve opeens wel helemaal black out ging, effecten zijn altijd hetzelfde? Zal wel aan de vendor liggen dan.
Ik denk dat voor sommige mensen juist losse poeders juist gevaarlijker kunnen zijn, heb al te vaak gelezen dat mensen "perongeluk" meerdere tientallen miligrammen nemen van een sterke rc benzo, of dat ze het zelf verkeerd lopen te mixen.
Hoe lang duurt etizolam bij jou dan? Ik ben wel 6-8 uur onder zeil.Flualprazolam is denk ik de beste. 0.5mg. Helemaal niet recreatief, puur om te slapen. De dag daarna voel je normaal, tenzij je meer hebt ingenomen. Etizolam duurt te kort, is zwakker en meer recreatief. Clonazolam is sterk en ook recreatief.

Clonazolam bevalt mij juist heel goed. Wat voor klachten kreeg je, en hoeveel Clona had je toen genomen?Flualprazolam vind ik beste slaap er heerlijk op ook na oppepers en tripjes.... En geen raare na effecten.
Clonazolam heb ik zeer slechte ervaring mee...Paar dagen ziek van geweest.. Nooit meer๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."