#1
Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.
Ja, dat is een hele stevige benzo. Ik gebruik hem eigenlijk niet meer, omdat ik hem lichamelijk veel te sederend vind.Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.
Ik vind 3 mg bromazolam even potent als 0.5 mg clonazolamZo potent is Bromazolam toch ook weer niet? Of mijn tolerantie is skyhigh lol.
Ik ben best wel wat gewend, maar 3 mg bromazolam vind ik echt wel behoorlijk sterk.Zo potent is Bromazolam toch ook weer niet? Of mijn tolerantie is skyhigh lol.
Ik zou clonazolam kiezen, maar ik kan na 2/3 dagen al enge afkick verschijnselen krijgen daarom gebruik ik het liever sporadisch. En zou het dus al helemaal niet aanraden voor functioneel gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."