Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste slaap RC

Beste slaap RC

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsychedelicMagic zei:
Gister rond 15.00uur 3mg bromazolam gebruikt. Ben nu net wakker en voel het nog steeds. Mijn spieren zijn ontspannen en mijn hoofd is rustig. 3mg is maar 1 klein pilletje. Nooit verwacht dat het zo n heavy middel zou zijn.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is een hele stevige benzo. Ik gebruik hem eigenlijk niet meer, omdat ik hem lichamelijk veel te sederend vind.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja sederend is ie zeker haha. Vind ik persoonlijk wel fijn maar een wandeltocht maken gaat lastig. Ben benieuwd hoe 6mg gaat zijn.. op 3mg heb ik veel geslapen. Op 6mg krijg ik mogelijk een blackout. Denk dat ik het toch maar bij 3mg hou, al ben ik benieuwd naar hoe ver ik hiermee kan gaan


Dom dom dom
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
Zo potent is Bromazolam toch ook weer niet? Of mijn tolerantie is skyhigh lol.
Klik om te vergroten...
Ik vind 3 mg bromazolam even potent als 0.5 mg clonazolam
Maar bromazolam is puur slaapmiddel waar clonazolam ook recreatief kan zijn imho.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buu zei:
Zo potent is Bromazolam toch ook weer niet? Of mijn tolerantie is skyhigh lol.
Klik om te vergroten...
Ik ben best wel wat gewend, maar 3 mg bromazolam vind ik echt wel behoorlijk sterk.
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Ik zou clonazolam kiezen, maar ik kan na 2/3 dagen al enge afkick verschijnselen krijgen daarom gebruik ik het liever sporadisch. En zou het dus al helemaal niet aanraden voor functioneel gebruik.
Klik om te vergroten...
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt maar vind clonazolam 0.5 maar niksmaar niks voel er niks van iedereen ervaart het anders dus het even zoeken.










kK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."