#1
Hoop dat wij verstandiger zijn inderdaad.Klopt, maar dan nog. Als ik soms lees hoeveel mensen soms gebruiken schrik ik echt.
Hoop dat wij verstandiger zijn inderdaad.Klopt, maar dan nog. Als ik soms lees hoeveel mensen soms gebruiken schrik ik echt.
Ik schrik ook enorm. De laatste weken durf ik hier nauwelijks meer te kijken. Wekelijks of soms dagelijks gebruik….vaak nog bij pakken ook.Klopt, maar dan nog. Als ik soms lees hoeveel mensen soms gebruiken schrik ik echt.
bijpakken doe ik zelf ook, daar vind ik niks mis mee ook lekker zelfs. maar de hoeveelheid mensen soms in 1 keer nemen denk ik echt van jeetje.Ik schrik ook enorm. De laatste weken durf ik hier nauwelijks meer te kijken. Wekelijks of soms dagelijks gebruik….vaak nog bij pakken ook.
Ik begrijp er niks van.
Zo ongelofelijk slecht, het is een drugsforum maar ik wil niet dat mijn leven alleen om 3-mmc draait.
Gaat ook niet gebeuren.
Mee eens.bijpakken doe ik zelf ook, daar vind ik niks mis mee ook lekker zelfs. maar de hoeveelheid mensen soms in 1 keer nemen denk ik echt van jeetje.
en goed dat je niet wilt dat je leven alleen om 3mmc draait, dat wil ik zelf ook niet. alleen af en toe gebruiken.
goedzo! ik ook niet wekelijks hoor, en je rolt dan inderdaad snel in een verslaving. en vooral bij 3mmc vind ik het zonde voor het gevoel, want zodra je het zo vaak gaat gebruiken is het echt niet lekker meer en voel je nauwlijks meer wat van de positieve gevoelens, alleen nog maar een rush misschien.Mee eens.
Wij pakken zeker ook wel eens bij. Het is ook heerlijk spul.
Maar we gebruiken af en toe. Zeker niet wekelijks of dagelijks.
Je rolt een verslaving in voor je het weet.
Het leuke is er dan snel vanaf en de klachten duren vaak heel lang.
Ik pas wel op.
Alle drugs zijn gevaarlijk, daar moet je zelf een (bij voorkeur geïnformeerde) afweging in maken. Ik raad steevast het gebruik van tabak, alcohol en benzodiazepines af.Is het echt gevaarlijk? Ik weet dat het een research chemical is dus dat het nog redelijk onbekend is, maar om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc?
Als het regent word je nat.Hoe pakt 't uit voor de avond als ik het buiten inneem?
Ligt eraan hoe veel je neemt. Maar bij 100mg max valt het wel mee denk ik. De cravings zijn wel aardig sterk dus succes daarmee.Geeft het een grote kater?
Denk zon 4-6 uur nadat de piek voorbij is. Met een benzo sneller uiteraard.Hoelang daarna kan ik niet slapen?
Dat valt lastig te zeggen. Er is nog maar weinig onderzoek naar gedaan. Het heeft iig wel aardig wat misbruikpotentie, door de sterke cravings.Is het echt gevaarlijk?
Het slurpt in ieder geval serotonine. Ik zou het net als mdma behandelen, dus minimaal 2 maanden pauze.om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc?
Geld dit ook voor nicotine en snus?Alle drugs zijn gevaarlijk, daar moet je zelf een (bij voorkeur geïnformeerde) afweging in maken. Ik raad steevast het gebruik van tabak, alcohol en benzodiazepines af.
3-MMC staat bekend als relatief compulsief en belast het serotonine huishouden in aanzienlijke mate.
Als het regent word je nat.
www.changingperspective.info
Hoe wil je het nemen ?Hallo allemaal. Ik had wat vraagjes wat betreft 3mmc:
Geeft het een grote kater? Ik hoor hier verschillende dingen over. Maar ik hoef er geen xtc kater van. Ik ben van plan gewoon bescheiden te nemen. Niet meer dan 100mg per keer en niet meer dan 100mg totaal.
Hoelang daarna kan ik niet slapen?
Is het echt gevaarlijk? Ik weet dat het een research chemical is dus dat het nog redelijk onbekend is, maar om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc?
Hoe pakt 't uit voor de avond als ik het buiten inneem?
Alvast bedankt
Nicotine is op zichzelf niet schadelijk mits niet al te extreem gedoseerd maar is wel verslavend.Geld dit ook voor nicotine en snus?
Ik denk dat dit ook grotendeels komt doordat 3-MMC zich veel lastiger laat doseren van 4-FA.Ik ervaar bij 3mmc minder helderheid dan bv bij 4fa. Vooral na de piek ervaar ik een soort van verstrooidheid. Zeker na een redose is fatsoenlijk gesprek niet meer mogelijk vind ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."