Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Wiet versterkt de lsd idd maar zorgt ook voor paranoia en angst. Klik om te vergroten... Is dit vooral bij lsd het geval? Want ik heb pas voor het eerst 4-ho-met genomen en op het einde van een heftige trip ook wat wiet gerookt en had nergens last van."
"In plaats van bijnemen met 6-apb of 3mmc kan je ook is aan Ketamine denken. Sinds ik deze combo heb ontdekt hoef ik niet meer te herdoseren. Hierdoor is de kater een stuk minder. De trip wordt er iets introverter van maar de space en euforie zijn soms echt ongekend. Na de piek, of het nou mdma, 6-apb of 3mmc is, neem ik dan een paar puntjes keta bij."
"Leuk rapport! Qua "zwaarte" met hoeveel ug lsd zou je jouw dosis vergelijken? Ik neem altijd een hele 20/25mg pellet en kan dat goed handlen maar wil binnenkort ook een keer lsd gaan proberen maar ben er nog een beetje huiverig voor."
"Ik vrees dat er echter niets anders op zit dan je te laten behandelen door professionals en niet zelf moet gaan aanklooien met andere drugs. Phenibut is nog verslavender dan GHB. Grote kans is dat je opgenomen zal moeten worden eerst voor de detox en dan het afkicken. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk via de huisarts in de verslavingszorg zien te komen. GHB verslaving is een nachtmerrie, zodanig dat sommige ervaren drugs gebruikers hier op het forum het niet durven te nemen. Sterkte en succes. newone19 zei: Nou ik heb dus al een keer contact gehad met een kliniek en die vroegen toen hoe lang ik GHB al gebruikte en heb ze toen vertelt vanaf juni ongeveer maar wel echt elke dag, nam het zelfs mee naar mn werk en zij kwamen direct met het feit dat ik me moest laten opnemen en daar zit ik echt niet op te wachten. Ik volg een studie waarbij ik fulltime werk in de haven en ik denk als zij er achter komen dat ik gelijk me spullen kan pakken.. Ben echt radeloos.. Was blij met phenibut omdat ik daardoor heerlijk slaap maar ik ben nu alweer een uur van alles aan het lezen op dit forum en 80% omschrijft phenibut as a hell of a drug . Klik om te vergroten..."
"Ik heb een paar weken geleden het gewoon kunnen laten testen bij het test-centrum in Rdam. De resultaten werden mij na een week in mg per ml gegeven en de pH werd even ter plaatse gecheckt."
"Sally Tessio zei: Interessant. Bij welke organisatie heb je dat gedaan? Klik om te vergroten... bij Youz onderdeel van DIMS en drug-test.nl."
"Ik ben een groot fan van 3mmc. Ik neem altijd 1 grote dosis oraal (2,5 mg/kg lichaamsgewicht). Na de piek ca. 2 uur neem ik wat puntjes keta bij om de space weer terug te krijgen. Zo heb 4-5 uur lang een toptijd. Ik verkies 3mmc altijd boven mdma. Veel meer energie en geilheid. Ook de kater is vrijwel afwezig in tegenstelling tot mdma."
"Roze Olifant zei: Grappig, ook dit is dus weer zeer persoonlijk. Overigens volg ik je helemaal wat betreft de kater, dat is een groot voordeel, die is echt niet te vergelijken met die van MDMA. Maar ja, de ‘rush’ voor mij dus ook niet. Het is best een lekker spulletje, maar niet heel speciaal. Opzich wel fijn als je het met 3-MMC kunt doen en het zelfs verkiest boven MDMA, toch minder ellende achteraf. Geilheid herken ik niet, maar goed, voor mij werkt amfetamine ook zo aseksueel als maar zijn kan, dus ja. De combinatie met een disso erna heb ik nooit geprobeerd, kan leuk zijn dus? Klik om te vergroten... Ik vind keta echt wat toevoegen. Ik hoef dan geen 3mmc bij te nemen wat weer scheelt in de bijwerkingen. Ik heb zo een soort van 2 trips op een avond. Het schijnt wel wat zwaarder te zijn voor je hart. Omdat keta 1 van de weinige verdoving middelen is die de blooddruk verhoogt ipv verlaagt."
"EcstaticZero1990 zei: Is er grote kans op bad trip?? Klik om te vergroten... Wat mindless zegt en maak niet de fout door erbij te gaan blowen. Op de piek van de trip zie ik het als een schaakspel met je gedachten en gevoelens en als je daarbij gaat blowen wordt het een vorm van 3D chess en de meeste mensen verliezen dan en wordt de ervaring bijzonder verwarrend en onprettig. De meeste tripmiddelen zorgen voor een onwijs sterk en diep gevoel van euforie, als je je daar op kan focussen als het allemaal te veel wordt, dan wordt de trip een stuk makkelijker. Daarnaast is de set en setting vaak ook nog wel te sturen tijdens de trip, je kan het jezelf makkelijker maken door in de tuin naar de bloemen en vogels te kijken en als je een hele heftige ervaring wil kan je in een donkere kamer gaan zitten en een koptelefoon met harde psytrance opzetten."
"Niet om het een of ander maar het is heel gevaarlijk om ghb te combineren met andere downers zoals ketamine. Deze combinatie is zelfs voor ervaren gebruikers bijzonder af te raden."