Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuidelijkheid 3mmc

Duidelijkheid 3mmc

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
whitesugar zei:
Het verbaasd mij dat mensen zeggen dat ze 100 mg weinig vinden terwijl ik aan 100 a 120 mg echt wel genoeg heb. Misschien ligt het aan mijn weegschaal die niet helemaal klopt..
Klik om te vergroten...
Iemand van 165kg zal niets of nauwelijks wat velen van de dosis die jij neemt . :sweatsmile:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Iemand van 165kg zal niets of nauwelijks wat velen van de dosis die jij neemt . :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
voelen bedoel je denk ik? en nee dat snap ik, die is 100 killo zwaarder dan ik. maar de meeste gemiddelde persoon is toch niet zo zwaar...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
voelen bedoel je denk ik? en nee dat snap ik, die is 100 killo zwaarder dan ik. maar de meeste gemiddelde persoon is toch niet zo zwaar...
Klik om te vergroten...
Nee.
Maar dan heb je nog tolerantie, welke drugs ze nog gebruiken, etc..
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Nee.
Maar dan heb je nog tolerantie, welke drugs ze nog gebruiken, etc..
Klik om te vergroten...
Klopt, maar dan nog. Als ik soms lees hoeveel mensen soms gebruiken schrik ik echt.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Klopt, maar dan nog. Als ik soms lees hoeveel mensen soms gebruiken schrik ik echt.
Klik om te vergroten...
Hoop dat wij verstandiger zijn inderdaad.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Klopt, maar dan nog. Als ik soms lees hoeveel mensen soms gebruiken schrik ik echt.
Klik om te vergroten...
Ik schrik ook enorm. De laatste weken durf ik hier nauwelijks meer te kijken. Wekelijks of soms dagelijks gebruik….vaak nog bij pakken ook.
Ik begrijp er niks van.
Zo ongelofelijk slecht, het is een drugsforum maar ik wil niet dat mijn leven alleen om 3-mmc draait.
Gaat ook niet gebeuren.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Ik schrik ook enorm. De laatste weken durf ik hier nauwelijks meer te kijken. Wekelijks of soms dagelijks gebruik….vaak nog bij pakken ook.
Ik begrijp er niks van.
Zo ongelofelijk slecht, het is een drugsforum maar ik wil niet dat mijn leven alleen om 3-mmc draait.
Gaat ook niet gebeuren.
Klik om te vergroten...
bijpakken doe ik zelf ook, daar vind ik niks mis mee ook lekker zelfs. maar de hoeveelheid mensen soms in 1 keer nemen denk ik echt van jeetje.

en goed dat je niet wilt dat je leven alleen om 3mmc draait, dat wil ik zelf ook niet. alleen af en toe gebruiken.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
bijpakken doe ik zelf ook, daar vind ik niks mis mee ook lekker zelfs. maar de hoeveelheid mensen soms in 1 keer nemen denk ik echt van jeetje.

en goed dat je niet wilt dat je leven alleen om 3mmc draait, dat wil ik zelf ook niet. alleen af en toe gebruiken.
Klik om te vergroten...
Mee eens.
Wij pakken zeker ook wel eens bij. Het is ook heerlijk spul.
Maar we gebruiken af en toe. Zeker niet wekelijks of dagelijks.
Je rolt een verslaving in voor je het weet.
Het leuke is er dan snel vanaf en de klachten duren vaak heel lang.
Ik pas wel op.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Mee eens.
Wij pakken zeker ook wel eens bij. Het is ook heerlijk spul.
Maar we gebruiken af en toe. Zeker niet wekelijks of dagelijks.
Je rolt een verslaving in voor je het weet.
Het leuke is er dan snel vanaf en de klachten duren vaak heel lang.
Ik pas wel op.
Klik om te vergroten...
goedzo! ik ook niet wekelijks hoor, en je rolt dan inderdaad snel in een verslaving. en vooral bij 3mmc vind ik het zonde voor het gevoel, want zodra je het zo vaak gaat gebruiken is het echt niet lekker meer en voel je nauwlijks meer wat van de positieve gevoelens, alleen nog maar een rush misschien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."