#1
Heb een tolerantie, bedoelde 1 mg clona! Stom van me. Ga rustig liggen en beetje proberen mediteren :CBad trip? Heb je tolerantie? 2mg clonazolam lijkt me echt een pittige dosering! Ga maar op een veilige rustige plek liggen en ontspan, 2mg zal de meest vervelende effecten vast wel tot op een hoogte onderdrukken. Zonder tolerantie zal je denk ik snel tukken zelfs! Haha
Dankjewel, hou het hier op idd!Clonazolam vind ik persoonlijk een vd steverige benzo rc's, dus zou het op 2mg houden. Weet wel niet wat u tolerantie is, maar heb zelf spijtig genoeg redelijke tolerantie opgebouwd, maar v 1mg clonazolam was ik met gemak 10u in Dromenland, daar waar flualprazolam, etizolam mijn dosering dubbel is met minder sederende werking.
Edit: verder zou ik er ook niet meteen andere benzo bijnemen. Bij mij werkt Bromazolam vb erg goed na stims.
Edit: Voel me nu iets beter, paniek sloeg net een beetje in :c Dank jullie jongens <3