Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp nodig nu!!! clonazolam als tripkiller?

Hulp nodig nu!!! clonazolam als tripkiller?

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
0.5mg is al uitstekend om de trip te killen enige nadeel is dat het 2 tot 4 uur kan duren voordat de clonazolam goed ze piek bereikt Dus wsl kickt die 1mg zo nog harder in haha!
Klik om te vergroten...
Jup hahaha trip is nu zo goed als weg :) Voelt wel gek dit, voel me kalm en relaxt maar zit toch nog iets psychedelisch aan. Wel fijn dit
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
nausea zei:
Ben er rustiger van geworden idd, heb ook het idee dat ik er nu uit zal komen. Was er niet klaar voor om me helemaal over te geven aan die hele andere wereld die psychedelica is. Gelukkig duurt dit spul ook maar 5 uur ofzo. Heb 30 mg genomen. Voel me een stuk klei ofzo
Klik om te vergroten...
Aaah 30mg vond je te veel? Ik wil binnenkort 25mg proberen maar heb binnen over enkele dagen een festival en wilde niet het risico lopen dat mijn serotonine receptoren ongevoelig zouden zijn haha. Nog even wachten dus 😁
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voel me nu een stuk beter! Vind het wel jammer dat ik zo laf was om een tripkiller te nemen, had er gewoon doorheen kunnen zitten. Binnenkort opnieuw proberen, beter voorbereiden, al dat. Bedankt voor alle support hier jongens <3
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niks lafs aan hoor :) een psychedelische trip kan erg overweldigend zijn, als ik moet kiezen tussen volledige paniek en een tripkiller dan had ik 't wel geweten :tongueout:
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
De come-up van 4-HO-MiPT / 4-HO-MET in hogere dosering kan er flink inklappen ja, dan ga ik even zitten om te acclimatiseren, hierbij voel ik me misselijk / akelig / heet en voel ik ook paniek, inmiddels weet ik dat dat erbij hoort, het duurt maar kort en daarna is het genieten!

Ik kan me goed voorstellen dat de paniek zichzelf op dat moment flink kan versterken.

Je kan de come-up piek verzachten door twee keer de helft te nemen met een kwartiertje ertussen ofzo.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
4-ho-met geeft bij mij ook een super ongemakkelijke opkomst..

2c-c en 2c-d ook.. 2c-e, 2c-b-fly en truffels weer helemaal niet.

4-ho-met is één van de weinige psychedelica waarbij het dan ook best ongemakkelijk blijft.. 2c-d ook.

als ik 4-ho-met na een sero middel neem wis er nul ongemak.. en versterkt het de visuele ervaring geweldig 🤩
tot nu toe met/na 4-fma en 3-mmc gedaan.

kheb ook het idee dat psychedelica bij sero middelen het proces in je hersens wat reguleert
en je receptoren wellicht beschermt.. maar kan dat niet bewijzen.. voelt zo voor mij.
met truffels bij mdma bijv.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Bad trip? Heb je tolerantie? 2mg clonazolam lijkt me echt een pittige dosering! Ga maar op een veilige rustige plek liggen en ontspan, 2mg zal de meest vervelende effecten vast wel tot op een hoogte onderdrukken. Zonder tolerantie zal je denk ik snel tukken zelfs! Haha
Klik om te vergroten...
Niet eens tukken zonder zolerantie, gewoon dikke black out, and god knows wat hij gaat doen dan.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
De come-up van 4-HO-MiPT / 4-HO-MET in hogere dosering kan er flink inklappen ja, dan ga ik even zitten om te acclimatiseren, hierbij voel ik me misselijk / akelig / heet en voel ik ook paniek, inmiddels weet ik dat dat erbij hoort, het duurt maar kort en daarna is het genieten!

Ik kan me goed voorstellen dat de paniek zichzelf op dat moment flink kan versterken.

Je kan de come-up piek verzachten door twee keer de helft te nemen met een kwartiertje ertussen ofzo.
Klik om te vergroten...
Dit had ik precies! Alles wat ik kon denken was "god ben ik hier weer". Redosing is idd een goeie, thx!

Thomas Shelby zei:
Niet eens tukken zonder zolerantie, gewoon dikke black out, and god knows wat hij gaat doen dan.
Klik om te vergroten...
Niks geks gedaan dont worry! Zitten wachten tot de meeste effecten weg waren, naar muziekje geluisterd en gaan pitten :)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
4-ho-met geeft bij mij ook een super ongemakkelijke opkomst..

2c-c en 2c-d ook.. 2c-e, 2c-b-fly en truffels weer helemaal niet.

4-ho-met is één van de weinige psychedelica waarbij het dan ook best ongemakkelijk blijft.. 2c-d ook.

als ik 4-ho-met na een sero middel neem wis er nul ongemak.. en versterkt het de visuele ervaring geweldig 🤩
tot nu toe met/na 4-fma en 3-mmc gedaan.

kheb ook het idee dat psychedelica bij sero middelen het proces in je hersens wat reguleert
en je receptoren wellicht beschermt.. maar kan dat niet bewijzen.. voelt zo voor mij.
met truffels bij mdma bijv.
Klik om te vergroten...
Probeer 2C-C eens door een uurtje van tevoren eerst een lichte dosis MDMA te nemen. Dan vloeit het heerlijk in elkaar over!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien helpt deze gids je bij een volgende trip :wink:
Wel even van te voren doorlezen. Want als je aan het trippen bent gaat dat niet meer zo makkelijk.

www.changingperspective.info

Gids voor het tegengaan van een ‘bad trip’ - Changing Perspective

Het is de nachtmerrie van bijna iedereen die wel eens tripmiddelen neemt: een bad trip. Maar wat is dat nou eigenlijk, zo’n slechte trip, en hoe kan je het voorkomen?
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Astronauten krijgen een zware training voordat ze naar de maan reizen, om daar een vlag te planten. Voordat je een tripmiddel inneemt, moet je je goed erop voorbereiden. Dat houdt in; boeken lezen, tripreports lezen, berichten van ervaren trippers lezen (en niet alleen op dit forum), en weet wat je te wachten staat. En weet wat je moet doen als je obstakels tegenkomt. Mediteer, eet onbewerkt voedsel, en zoek goed uit waarom je wilt trippen. Is het nieuwsgierigheid? Denk je dat je zo van je sociale angst afkomt? Wil je God ervaren?

Voordat je tript, eerst wekenlang goed slapen, eten en stabiel zijn. En voor je eerste keer zal ik een research chemical laten voor wat het is, en gaan gaan voor 10gram mexicaanse truffels. Terwijl truffels misschien moeilijker zijn dan de rc tripmiddel wat je nu had gebruikt. Psychedelica is niet iets waar je mee moet ouwehoeren.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Misschien helpt deze gids je bij een volgende trip :wink:
Wel even van te voren doorlezen. Want als je aan het trippen bent gaat dat niet meer zo makkelijk.

www.changingperspective.info

Gids voor het tegengaan van een ‘bad trip’ - Changing Perspective

Het is de nachtmerrie van bijna iedereen die wel eens tripmiddelen neemt: een bad trip. Maar wat is dat nou eigenlijk, zo’n slechte trip, en hoe kan je het voorkomen?
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
Klik om te vergroten...
Dankjewel, zal het zo even lezen! Ben er nu nog een beetje overstuur van, ga het over een maandje ofzo weer proberen

PsychedelicMagic zei:
Astronauten krijgen een zware training voordat ze naar de maan reizen, om daar een vlag te planten. Voordat je een tripmiddel inneemt, moet je je goed erop voorbereiden. Dat houdt in; boeken lezen, tripreports lezen, berichten van ervaren trippers lezen (en niet alleen op dit forum), en weet wat je te wachten staat. En weet wat je moet doen als je obstakels tegenkomt. Mediteer, eet onbewerkt voedsel, en zoek goed uit waarom je wilt trippen. Is het nieuwsgierigheid? Denk je dat je zo van je sociale angst afkomt? Wil je God ervaren?

Voordat je tript, eerst wekenlang goed slapen, eten en stabiel zijn. En voor je eerste keer zal ik een research chemical laten voor wat het is, en gaan gaan voor 10gram mexicaanse truffels. Terwijl truffels misschien moeilijker zijn dan de rc tripmiddel wat je nu had gebruikt. Psychedelica is niet iets waar je mee moet ouwehoeren.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips, heb al een paar keer getript maar idd deze keer niet goed genoeg voorbereid. Had er wel een reden voor (laatst school afgemaakt, ga nu een nieuw hoofdstuk van m'n leven in en dacht dat een trip een mooie inleiding zou zijn voor een nieuwe start)
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heftig nausea, wel fijn dat je er uit bent! Clonazolam is indd een stevige tripkiller maar in mijn ervaring word je er ook gelijk super moe van. Ik houd tegenwoordig etizolam bij me als eventuele tripkiller.

Ik ben nu wel benieuwd naar wat er precies gebeurde dat je ervoor gekozen hebt om een tripkiller te nemen. De come-up van 4-HO-MiPT vond ik ook erg onprettig en dat was op maar 20mg! Dus kan me voorstellen dat het een zware is geweest. Denk je dat je er doorheen had kunnen vechten? En hoe had je dat aangepakt,er zo op terug kijkend?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boyman zei:
Heftig nausea, wel fijn dat je er uit bent! Clonazolam is indd een stevige tripkiller maar in mijn ervaring word je er ook gelijk super moe van. Ik houd tegenwoordig etizolam bij me als eventuele tripkiller.

Ik ben nu wel benieuwd naar wat er precies gebeurde dat je ervoor gekozen hebt om een tripkiller te nemen. De come-up van 4-HO-MiPT vond ik ook erg onprettig en dat was op maar 20mg! Dus kan me voorstellen dat het een zware is geweest. Denk je dat je er doorheen had kunnen vechten? En hoe had je dat aangepakt,er zo op terug kijkend?
Klik om te vergroten...
Dankje, was in slaap gevallen na een paar uur ja haha. Tijdens de come-up kreeg ik enorm buikpijn en werd misselijk, had hartkloppingen, was als een gek aan het trillen en zweten en raakte heel erg in paniek. Ben op bed gaan liggen met de lichten uit, naar muziek geluisterd maar alles kwam zo op me af ik had het gevoel dat ik echt gek werd. Ik bleef maar denken 'laat het gewoon gebeuren, dan word het leuk' maar hoe hard ik het ook probeerde kon die paniek gewoon niet tegengaan. Had nog geprobeerd zo'n guided meditation te doen maar was zo misselijk dat ik nauwelijks hoorde wat die man zei dus een uurtje na inname ongeveer dacht ik 'oke ik wil dit echt niet meer'. Toen heb ik het maar genomen uit paniek.

Heb al een keer 4-ho-mipt gedaan (20 mg), toen raakte ik ook wat in paniek tijdens de come-up maar heb toen kratom genomen en uiteindelijk was het een hele chille trip. Een uurtje (ofzo) na de clona was ik rustig, had een paar visuals en voelde me een beetje gejaagd maar wel fijn. Nauwelijks bodyload en muziek klonk mooi. Voelde me ook beter door de berichtjes hier <3 Maar het zat hem echt puur in de come-up denk ik.

Ik denk dat ik er doorheen had kunnen komen als ik eerst 20 mg en even later de 10 had genomen (zoals iemand hierboven ook zei!) maar stond gisteren echt op het punt om naar m'n ouders te rennen (die wiet al het werk van de duivel vinden). Heb voorheen al last gehad van come-up angst en ook een keer een bad trip gehad (m'n vader stond opeens in m'n kamer en ik schrok me lam, toen 3 uur nog zitten trillen) maar het was me nooit te veel, in bed naar muziek luisteren en denken dat het niet voor eeuwig is was vaak goed genoeg om me een beetje op de been te houden. Denk echt dat die misselijkheid een grote rol speelde gisteren. Voelde lichamelijk als een koortsaanval :/ Als dat er niet was geweest had ik het zeker aangekund maar het was gewoon te veel.

Vond het uiteindelijk echt jammer van die clona, ik dacht godver die lieve pilletjes wil me gewoon een mooie ervaring geven ga ik het tegen. Ik weet het niet, misschien had het uiteindelijk fijn kunnen zijn maar denk dat het ook echt een terror trip had kunnen worden als ik het niet stop had gezet. Naja, gebeurd is gebeurd. Vandaag er om zitten huilen ook nog lol, maar nu gaat het wel oke. Wil nog wel een keer trippen maar dan op 1p-lsd en als ik een beetje hier overheen ben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."