#1
Het verbod zou 1 oktober zijn, maar is uitgesteldIk had dus 2 x gepunt op het festival maar voelde niet veel. Toen ong. 1,25 pil gepakt, zeg tegen de 200 mg aan. Precies goed! De piek was er alleen snel vanaf dus mag volgende keer ietsje meer zijn.
Overigens wilde ik het onderhouden met bijpunten maar het kleinste sleutelpuntje komt teringhard aan als je al een pil op hebt, wederom een reminder dat "piek weg" niet hetzelfde is als "weer nuchter"...
Overigens, is deze shit nu verboden of ben ik weer in verkooptrucs gestonken? Kreeg toch echt van een vriend een of andere wetswijziging onder m'n neus geduwd waar 3-MMC bij stond maar bij mijn vendor is het nog gewoon beschikbaar nu.
