Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Le Duc zei: Volledig mee eens, ik zou het niet als euforisch beschrijven. 6APB werkte bij mij bizar constant. Klik om te vergroten... Stel hè. Eind van m’n verlof ga ik met een vriend een dagje van God los. Nou heb ik al ruim een jaar niets gebruikt. En heb eigenlijk wel zin in een paar lijntjes coke met een biertje en sigaretje maar daarna zin in hoe jij 6apb omschrijft. zou dat kunnen met een paar uur pauze in van elkaar of dimt de een de werking van de ander"
"Hoe is het nu met de kater? Lijkt me dat je behoorlijk bent opgebrand?"
"Mindless zei: Misschien dat het het ook nog eens dimt, maar daarnaast zijn er nog drie dingen: - Cocaïne en alcohol samen creëren de zeer schadelijke stof cocaethyleen. Cocaïne en alcohol zijn op zichzelf al zeer schadelijk, samen nog meer én daarbovenop heb je dan nog de schade die cocaethyleen aanbrengt. - Daar dan óók nog eens een tweede stimulant (6-APB) achteraan nemen, is stimulanten combineren, wat zeer neurotoxisch is. En daar dan dus nog alcohol en cocaethyleen bij... - Het is altijd veruit het beste om ervoor te zorgen dat je gezond en uitgerust begint aan iets als 6-APB, elke drug eigenlijk. Nu heb je je lichaam al fikse klappen gegeven met die eerste 2 (eigenlijk 3 dus), ben je eigenlijk vermoeid (ook al voel je dat niet) en dan begin je dan nog aan een langdurige serotonine verbruiker en stimulant (6-APB). Niet goed... En daarnaast (dat derde punt eigenlijk) dus ook een hele slechte manier voor het effect dat je eigenlijk wilt: fijn voelen. Een middel als 6-APB (of MDMA bijvoorbeeld) kan maar zoveel op zichzelf doen. Er is ook een gezond lichaam en een gezonde geest nodig voor echt goed effect. Het is geen magische pil/poeder die je per definitie goed doet voelen. Maar als je echt van God los wilt, is dit misschien een goede combinatie (grapje dus hè, dit is echt geen goed idee). Klik om te vergroten... Haha ik waardeer je advies. En weet ook dat het beter is om apart te doen en dat ga ik ook doen. Het is meer dat ik maar 1 a 2 x de kans per jaar heb om iets te gebruiken en als je dan twijfelt tussen twee dingen hoop je dat het samen kan."
"Le Duc zei: Eén middel is ook al mooi zat lijkt me, als je het goed aanpakt. Klik om te vergroten... Ja inderdaad, west Fries?"
"Leuk!! Een fijne rustige trip, hopelijk ook een rustige kater 🤗"
"Mindless zei: (als Fries zijnde) Hoe kom je daar eigenlijk bij? Klik om te vergroten... Hey boer Frans , nou mooi zat hoor je erg in die regio"
"Lldj_ zei: Die ochtend was het de kuste kater ooit. Er was 0 geluk in me leven. Ik proefde niks en voelde me super kut. Maar nu valt het wel mee hoe erg het is Klik om te vergroten... Valt het gelukkig nog mee met de hoeveelheden die je heb genomen. Ik heb ooit echt twee weken een helse kater gehad van minimale drugs 😂"
"Mindless zei: Dat snap ik wel. Maar hij noemde me net "boer Frans", puur omdat ik een Fries ben. Boeit me overigens niks hoor. Klik om te vergroten... Ben zelf ook Fries en boer Frans is toch gewoon een legende"
"Hoe was de dip van dit goedje?"
"Mindless zei: Als het je puur te doen is om zo sterk mogelijke euforie te voelen, dan is MDMA denk ik een logischere keuze. Maar je hebt met MDMA zo'n pendulum/slinger effect van euforie en dysforie. Je schiet omhoog en daarna val je niet alleen terug naar baseline, maar naar lager dan dat. Dat heb je met 6-APB praktisch niet. Daar is ook wel euforie bij, maar dat is een heel gelijkmatige euforie zonder hoge pieken en diepe dalen. Maakt die stabiliteit je niet uit en ga je puur voor zulke hoog mogelijke pieken, dan dus MDMA... Klik om te vergroten... Thanks!! Ga het ooit wel eens proberen 👌"