#1
Niet, waarom nog iets aanhalen waar ik voor nu nog geen ervaring mee heb? Wat niet weet, wat niet deert. ✋🏻
Precies de manier waarop ik er ook mee om ga! Lekker rustig en goedkoopNiet, waarom nog iets aanhalen waar ik voor nu nog geen ervaring mee heb? Wat niet weet, wat niet deert. ✋🏻
Ik had dus 2 x gepunt op het festival maar voelde niet veel. Toen ong. 1,25 pil gepakt, zeg tegen de 200 mg aan. Precies goed! De piek was er alleen snel vanaf dus mag volgende keer ietsje meer zijn.Binnenkort m'n 1e festival sinds 1,5 jaar, ben van plan 3-MMC als pil te nemen, heb echter geen flauw idee meer qua dosering!
Ze zijn 150 mg, 1 of 2 pakken? Of 1,5? Volgens "het internet" is 300 mg niet eens zo zwaar, maar ik check graag even met jullie!
Ik weeg overigens momenteel geen drol (~ 60 kg).
I know, komt goedKlinkt niet goed.
Als je voor jezelf voelt dat je geen maat kunt houden met dit spul, laat het dan na deze ervaring echt links liggen.
Dat voorkomt problemen.
Nu kan het nog, ik meen het.
Goed slapen en eten de komende dagen, dan gaat het snel beter met je.
Sterkte!
Het verbod zou 1 oktober zijn, maar is uitgesteldIk had dus 2 x gepunt op het festival maar voelde niet veel. Toen ong. 1,25 pil gepakt, zeg tegen de 200 mg aan. Precies goed! De piek was er alleen snel vanaf dus mag volgende keer ietsje meer zijn.
Overigens wilde ik het onderhouden met bijpunten maar het kleinste sleutelpuntje komt teringhard aan als je al een pil op hebt, wederom een reminder dat "piek weg" niet hetzelfde is als "weer nuchter"...
Overigens, is deze shit nu verboden of ben ik weer in verkooptrucs gestonken? Kreeg toch echt van een vriend een of andere wetswijziging onder m'n neus geduwd waar 3-MMC bij stond maar bij mijn vendor is het nog gewoon beschikbaar nu.
Nog effe gauw een marketing actieOplichters zijn het, eentje zegt: elk moment kan het verbod er zijn dus koop snel, terwijl nu vaststaat dat het 7 december is
Als je sterk genoeg in je schoenen staat om enkel te gebruiken wat en wanneer je het gepland hebt ja.Nou ja ik heb wel dikke korting gepakt en spul vreet geen brood / komt toch wel op, dus ik zie alleen maar winnaars hier?![]()
Sowieso. En zo niet dan is het probleem niet het uitgestelde verbod.Als je sterk genoeg in je schoenen staat om enkel te gebruiken wat en wanneer je het gepland hebt ja.
Sterk in je schoenen tegenover 3mmc? I doubt...Als je sterk genoeg in je schoenen staat om enkel te gebruiken wat en wanneer je het gepland hebt ja.
Nou, ik kan (en doe) het tochSterk in je schoenen tegenover 3mmc? I doubt...
NetjesNou, ik kan (en doe) het toch
Luister naar deze manD) iets anders
Ik stop er volledig mee.
Zeker doenLuister naar deze man
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."