Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc verbod komt eraan: hoe bereid jij je voor?

3mmc verbod komt eraan: hoe bereid jij je voor?

189 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Diablo69 zei:
Maybe nog setje pillen halen voor paar keer per jaar. Quick question kan je de pillen ook fijnstampen en op snorkelen? Of kan je dan beter de poeder variant bestellen
Klik om te vergroten...
Zoals met alle pillen zit er wel bindmiddel in. Voor snuiven kan je dan beter poeder nemen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Mag ik je plantjes hebben ?:tongueout:
Klik om te vergroten...
Die gaan wel nog in een cake 🤪
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
D. Genoeg klassiek spul die er voor zorgt dat ik niks geef om die 3mmc ban ^^
Klik om te vergroten...
Dit dus.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Die gaan wel nog in een cake 🤪
Klik om te vergroten...
De cake dan ? :P
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
skunkopaat zei:
Zoals met alle pillen zit er wel bindmiddel in. Voor snuiven kan je dan beter poeder nemen
Klik om te vergroten...
Oké! Thanks!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jesse Pinkvrouw zei:
Iemand die weet wanneer in het najaar de ban eraan komt?
lees overal wat anders, zou zelfs in augustus al kunnen?
Klik om te vergroten...
Als de noodaan de man is, kan deze wetgeving zeer snel on werking treden .
Deze moet wel eerst in de Staatscourant gestaan hebben. Maar dit is een peulenschil.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Als de noodaan de man is, kan deze wetgeving zeer snel on werking treden .
Deze moet wel eerst in de Staatscourant gestaan hebben. Maar dit is een peulenschil.
Klik om te vergroten...
Ja wil graag nog wat bestellen maar krijg de 18e pas m’n salaris, ben bang dat het dan te laat is haha. Heb al wel 20 pellets thuis, maar ja liever wat meer
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Laat dat verbod maar komen hoor, ik heb genoeg andere middelen die honderd keer beter zijn dan 3-MM-NEE.

Ken je die vriend in je vriendengroep waarvan niemand echt weet hoe ze 'm kennen? Als ie er is kent niemand 'm, en al ie er niet is mist niemand 'm. Ik dacht altijd dat ik het was maar het is dus 3-MMC.
Klik om te vergroten...
en door 3mmc ben je meer druk bezig met bijnemen dan lol hebben :tearsofjoy: , ik zelf vond het leuk maar vind xtc wel 2 keer zo leuk dus spaar liever mn serotonine daarvoor
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
KapiteinJonko zei:
en door 3mmc ben je meer druk bezig met bijnemen dan lol hebben :tearsofjoy: , ik zelf vond het leuk maar vind xtc wel 2 keer zo leuk dus spaar liever mn serotonine daarvoor
Klik om te vergroten...
Echt bizar spul dat 3-MMC. Ik snuif zo 2 gram weg op een avondje en voel er na een paar uurtjes al helemaal niets meer van. Maarja, ook geen kater. Maar, waarom doe ik dit?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Vergeet a-php niet. Die krijgt ook de banhammer
Klik om te vergroten...
Goed, ik word namelijk gepest door a-php maar als ik het doorvertelde zou hij mij opwachten bij de poort.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cerberus zei:
Ja, ik heb als regel nooit drugs te gebruiken wanneer ik op mijn eentje ben. Als je daaraan begint, vallen alle drempels al snel weg, heb het al bij zoveel mensen gezien. En ook niet af te spreken met mensen met als doel "drugs" (met uitzondering van trippen op psychedelica natuurlijk, daar moet je het net goed voor doen, maarja die klasse drugs is niet wat verslavingsproblemen kan geven dus dat is ok). Het hoort gewoon een extra'tje te zijn om een bepaald feestje net iets meer te geven. Bovendien vind ik nuchter zijn als ik alleen thuis ben gewoonweg prima, heb niet de behoefte iets te doen.
Klik om te vergroten...
Zit zeker wat in, maar ik ken ook vriendengroepen die met elkaar meerdere nachten doorhalen. Zolang je deze vriendengroepen niet hebt zit je safe met je regel! Anders is het een hele makkelijke manier om je eigen grenzen m.b.t. drugsgebruik te omzeilen...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Laat dat verbod maar komen hoor, ik heb genoeg andere middelen die honderd keer beter zijn dan 3-MM-NEE.

Ken je die vriend in je vriendengroep waarvan niemand echt weet hoe ze 'm kennen? Als ie er is kent niemand 'm, en al ie er niet is mist niemand 'm. Ik dacht altijd dat ik het was maar het is dus 3-MMC.
Klik om te vergroten...
Nee, ik ben die vriend.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Nee, ik ben die vriend.
Klik om te vergroten...
Je zit jezelf onterecht af te kraken want je bent juist heel leuk.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben al groots aan het in slaan. Iets van 40 pellets thuis liggen en hoop met het salaris in september nog een batch te kunnen kopen

Nu maar hopen dat het een aantal jaar goed blijft 😂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Nee, ik ben die vriend.
Klik om te vergroten...
Weet zeker dat jij wel gemist zou worden hoor:):upsidedown:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
aan de ene kant hoop ik dat het verbod er zsm komt aan de andere kan weet ik toch wel dat er een alternatief gaat komen die ik hopelijk niet ga bestellen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik bereid me totaal n i e t voor op een verbod van 3 mmc.
Eerder wel voor 2fdck.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
Iets van 40 pellets thuis liggen
Klik om te vergroten...
Ik zie 40x dit voor me...
740D5882-99DD-4425-8890-C9C6CE4E688B.jpeg
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Ik zie 40x dit voor me...
Bekijk bijlage 28703
Klik om te vergroten...
Dat is ook precies wat ik bedoel
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
KetaKech zei:
Zit zeker wat in, maar ik ken ook vriendengroepen die met elkaar meerdere nachten doorhalen. Zolang je deze vriendengroepen niet hebt zit je safe met je regel! Anders is het een hele makkelijke manier om je eigen grenzen m.b.t. drugsgebruik te omzeilen...
Klik om te vergroten...
Ik haat nachten doorhalen, ookal feest ik tot 's ochtends wil ik dan wel slapen. Buiten de mensen van DF waar ik mee omga is er niemand die nachten doorhaalt in mijn vriendengroep, iedereen slaapt graag :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."