#1
Ik heb nog wat ingeslagen maar daar hou ik het ook bij want er zijn genoeg andere leuke dingen![:)]()
Until you find out the craving, en dan lijkt zelfs 50gram net niet genoegIk ben gegaan voor hoarden. Gezien ik bijna nooit stims neem zal dit waarschijnlijk een levensvoorraad zijn.
Until you find out the craving, en dan lijkt zelfs 50gram net niet genoeg
Nope. Kom ik zo over? 😟Spreek je uitvervaring?
Nope. Kom ik zo over? 😟
Verschilt zoals altijd per persoon, maar een immens belangrijke factor is ook de ROA. Snuiven geeft een wat intensere rush, duurt korter maar kickt ook een stuk sneller in. Daarmee is snuiven verslavender dan oraal. Persoonlijk vind ik oraal het fijnst, maar dat zie ik mezelf ook niet dagelijks doen ofzo, snuiven ook niet want daar vond ik niks aanNu pak ik bij mdma en 3mmc altijd wel bij, maar zo een binge tot het naadje is mij nog nooit overkomen.
Als ik ooit verslaafd zou zijn zou het net goed zijn dat de voorraad eindig is héUntil you find out the craving, en dan lijkt zelfs 50gram net niet genoeg
Nee als je stricte regels voor jezelf opstelt, en voor de rest ook gewoon dingen te doen hebt, moet het zeker te voorkomen zijn. Maar probeer nooit de fout maken ‘ik probeer toch eens wat vaker 3-MMC in mijn twee weken vakantie, ben toch vrij’! Want bij zulk gebruik bouwt echt snel tolerantie en afhankelijkheid op.Maar denk niet dat het mij overkomt.
Huh maar je hebt net een berg gekocht ?D) iets anders
Ik stop er volledig mee.
Ja, ik heb als regel nooit drugs te gebruiken wanneer ik op mijn eentje ben. Als je daaraan begint, vallen alle drempels al snel weg, heb het al bij zoveel mensen gezien. En ook niet af te spreken met mensen met als doel "drugs" (met uitzondering van trippen op psychedelica natuurlijk, daar moet je het net goed voor doen, maarja die klasse drugs is niet wat verslavingsproblemen kan geven dus dat is ok). Het hoort gewoon een extra'tje te zijn om een bepaald feestje net iets meer te geven. Bovendien vind ik nuchter zijn als ik alleen thuis ben gewoonweg prima, heb niet de behoefte iets te doen.Nee als je stricte regels voor jezelf opstelt, en voor de rest ook gewoon dingen te doen hebt, moet het zeker te voorkomen zijn. Maar probeer nooit de fout maken ‘ik probeer toch eens wat vaker 3-MMC in mijn twee weken vakantie, ben toch vrij’! Want bij zulk gebruik bouwt echt snel tolerantie en afhankelijkheid op.
ja ja....D) iets anders
Ik stop er volledig mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."