Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10g zogenaamde 3mmc

10g zogenaamde 3mmc

72 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Thanks. Ik wil zelf geen harde uitspraken doen over een middel waar ik geen eigen ervaring mee heb. Maar bij echt gevaarlijke doseringen vind ik het wel belangrijk dat er ook wat 'tegengas' is. Ik zou mensen die willen experimenteren met 3-mmc op dit forum het idee krijgen dat 10 gram op een avond verantwoord gebruik is.
Klik om te vergroten...
Zonder tolerantie zal het <500mg zijn.
Met tolerantie rond een gram.
Met heel veel tolerantie misschien 2,5/3gr op 24u.

Maar 10g in 20u is onmogelijk. Al zeker aangezien OP dan ook geen enkele bijwerking vertoont. 🤦‍♂️
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.

Wat ik wel moet melden is dat opgeven moment kon ik lijntjes uit mijn neus schrappen en opnieuw snuiven.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
cutepool zei:
Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.
Klik om te vergroten...
Snuif je of slik je?
Als je snuif betekent dit dat je elk uur minstens 500mg snuift. Of elk uur 5 hele dikke lijnen van 100mg/st. ELK uur.
En daar NIKS van negatieve bijwerkingen van hebt?
Ik zeg niet dat je geen 10gr gesnoven kunt hebben deze nacht. Ik zeg wel dat je geen 10gr 3mmc kunt hebben gesnoven. 😂😂😂
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat bedoel ik nou - ik denk dat het geen 3mmc maar een andere cathinone is geweest.

Bomb 300mg+300mg gesnoven. Snuif duurt 40minuten ongeveer met daarna wat stimulatie over. Bij echte 3mmc voel ik me lovely en horny nog een uur extra.
Ik weet ook zeker dat ik wat kristallen heb buiten laten vallen (etizolam+"ik heb toch zo veel").

Vanaf zondag ochtend deed ik een lijntje elke 20-30 minuten, fucking groot, niet eens afwegen. Mijn neus was zo verstopt dat ik eerst een klein beetje moest gaan snuiven zodat die open ging heh. Het (cathinone) heeft later zoveel vocht opgenomen dat het niet meer poeder leek maar sneeuw.

Ik voel me nu nog meer moe, af en toe duizelig. Mijn ogen vallen bijna dicht. Als ik iets moet tillen krijg ik koude zweet.
Gelukkig nog maar 2 uur en naar huis.

Oh ja, mijn neus is helemaal naar de klote, droog niet alleen binnen maar ook buiten. Best wel grappig eigenlijk.

Ik denk dat ik zo weinig bijwerkingen had omdat ik letterlijk niks deed - ik zat gewoon te pitten op mijn werk.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Als jij wilt bewijzen dat dat echt kan, kan ik niet anders, als meesnuiven. En dan alsnog redden we dat niet 🤣
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
No offense maar zou je niet eens overwegen hulp te zoeken ? :innocent:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
10 GRAM?! 🤡💀

Moet niet gekker worden hier. 200 mg is ruim voldoende, heb zelf nooit hoger gedoseerd dan dat.

Misschien heb je per ongeluk een pak tarwebloem opgesnoven.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Klik om te vergroten...
Haha wat.
Hoe zelfs.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
10 GRAM?! 🤡💀

Moet niet gekker worden hier. 200 mg is ruim voldoende, heb zelf nooit hoger gedoseerd dan dat.

Misschien heb je per ongeluk een pak tarwebloem opgesnoven.
Klik om te vergroten...
Gewoon een brood bakken van wat eruit valt!
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lees ik nou echt 10 gram binnen een dag? En 1 gram coke nog erbij dus eigenlijk 11. Geloof het niet sorry. Ik geloof (en weet) echt wel dat er mensen zijn die veel kunnen gebruiken maar dit heb ik echt nog nooit gehoord en klinkt als een goed recept voor een hartaanval.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
cutepool zei:
Ja, van de eigenaar zeker niet maar mijn teamleider doet het zelf 🤷🏼‍♂️ ochtendienst is altijd pitten. We zitten ook altijd met z'n tweeën dus geen last van werkende mensen
Klik om te vergroten...
Dus omdat de teamleider het doet doe jij het ook 🤔
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
10 gram?? Doet je hart het nog?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Dus omdat de teamleider het doet doe jij het ook 🤔
Klik om te vergroten...
Ja. Ik ben nieuw en moet doen wat hij ook doet 🤷🏼‍♂️
@Boyman
Ja maar gisteren moest ik etizolam nemen om te kunnen slapen. Het ging een beetje mis
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie is eigenlijk degene op je profielfoto?
F
FluffyBallsLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Ik heb vorige week 10g 3mmc besteld. Het leek eigenlijk meer op 4cmc/3cmc kwa werking en brand in de keel.
Heb alles tijdens een sitting op (zaterdag naar zondag 18-14). Heb daarna een gram coke in vier lijntjes gedaan - of te wel een pakketje voor modknip* geen prijzen noemen *modknip. Op het eind een jointje gerookt en 1mg eti om te gaan slapen ingenomen.


Ehhhh en het ging net zo goed met weinig gebruiken, sporten en alles rechtzetten.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik nu ongeveer 10g in het wiekend... begon bij minder dan 1. Maar mijn weerstand is zo hoog voordat ik echt een goed gevoel krijg dan zit ik all over de gram helaas. Ik gebruik het alleen in het wiekend do maar heb 1 slechte avond gehad ben na ongeveer 13-14 g knock-out gegaan ik had 2 bommetjes van 1.5 g genomen met ongeveer 10 minuten ertussen en heb een aardig tijdje last gehad. Ik zou er een beetje mee oppassen dat je niet teveel tergelijk neemt. Als ik 10 over een hele avond neem met sleutel puntjes of lijntjes gaat het wel prima maar bij teveel eindig je meschien met een kleine psychose zoals ik 💀
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
FluffyBalls zei:
Ik gebruik nu ongeveer 10g in het wiekend... begon bij minder dan 1. Maar mijn weerstand is zo hoog voordat ik echt een goed gevoel krijg dan zit ik all over de gram helaas. Ik gebruik het alleen in het wiekend do maar heb 1 slechte avond gehad ben na ongeveer 13-14 g knock-out gegaan ik had 2 bommetjes van 1.5 g genomen met ongeveer 10 minuten ertussen en heb een aardig tijdje last gehad. Ik zou er een beetje mee oppassen dat je niet teveel tergelijk neemt. Als ik 10 over een hele avond neem met sleutel puntjes of lijntjes gaat het wel prima maar bij teveel eindig je meschien met een kleine psychose zoals ik 💀
Klik om te vergroten...
Hoe krijg jij een bommetje van 1.5gr je keelgat door, ik heb al moeite met 150mg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een Tony Montana verhalen hierzo in dit topic joh🤣 een binge van 10gr 3mmc is wel heel erg extreem hoor😨
F
FluffyBallsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kippenman zei:
Hoe krijg jij een bommetje van 1.5gr je keelgat door, ik heb al moeite met 150mg
Klik om te vergroten...
O ik stop eerst drinken in me muil. Dan kijk ik omhoog laat het bommetje vallen en probeer het met de slok mee tedrinken. Gaat nog wel is fout hoor, blijft dat ding in je strot hange gaat ie open omdat het papier is. Krijg je een heerlijke intense smaak. Maar mijn norm is ook zeker niet 1.5 per meer iets van 500-700 mg en dan meerdere over een bepaalde tijd.
F
FluffyBallsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Wat een Tony Montana verhalen hierzo in dit topic joh🤣 een binge van 10gr 3mmc is wel heel erg extreem hoor😨
Klik om te vergroten...
Helaas gaat het wel zo. Het is zeker ook niet slim. Maarja ik zoek denk ik de limits op. En soms gaat het er over en dat is niet heel fijn. Probeer altijd dat gevoel teberijken dat je hebt als je het net of niet veel gebruikt. Bij mij is dat gewoon weg behalve als ik steeds meer gebruik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
FluffyBalls zei:
O ik stop eerst drinken in me muil. Dan kijk ik omhoog laat het bommetje vallen en probeer het met de slok mee tedrinken. Gaat nog wel is fout hoor, blijft dat ding in je strot hange gaat ie open omdat het papier is. Krijg je een heerlijke intense smaak. Maar mijn norm is ook zeker niet 1.5 per meer iets van 500-700 mg en dan meerdere over een bepaalde tijd.
Klik om te vergroten...
Gwn eerst pil in je mond en een slok pakke zonder omhoog te kijke , zo sluit automatische je slokdarm/luchtpijp en maakt een pil pakken moeilijker/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."