Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10g zogenaamde 3mmc

10g zogenaamde 3mmc

72 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Knuffelpanda zei:
Nou of ik dit moet geloven
Klik om te vergroten...
Nee
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Is Hij daar trots op, of is dit mindfuck. Of heeft hij de slimste dealer ever ja, 1 gram 3M en vulstof. En restjes van andere poeders. Hup tafel leeg vegen, zakje erom en verkopen. Na 10 gram real 3 mmc staat je hart stil man. Wordt je gek en para...
Slaap je dan 3 dagen niet ? En wat is het nut ??????
Craven en te vroeg of onnodig bijnemen geeft mij stress, en dan wil ik dus weer . Zodat t weggaat,,
Ik heb ook weinig zelf beheersing als ik in een lekkere flow zit te schrijven, craften, muziek aan,,,
Maar ergens zeg je toch 9/10 x nu de laatste ..... over 2 uur slaappil en toedelsss
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.

Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂

En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
cutepool zei:
Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.

Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂

En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
Klik om te vergroten...
Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blikje Pløp zei:
Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?
Klik om te vergroten...
Ik was het ook niet van plan hoor. Heb eerst twee gram afgewogen (om ff van mijn avond te kunnen genieten) en het ging prima. Ergens na de eerste grammetje dacht ik om wat etizolam te nemen - to take the edge off.
Normaal gesproken ben ik altijd voorzichtig met alle drugs maar toen dacht ik (super slim) ff wat van etizolam poeder onder mijn tong leggen.
🤡
Fast forward is het al zondag, mijn bankrekening is leeg, 3mmc bijna op en ik weet bijna niks meer van de afgelopen 12h of meer.
Heb flink aan me piemel getrokken, alle geld op sexcams uitgegeven (heb het letterlijk nooit eerder gedaan) en een van mijn wietplanten vernield.

Vandaag super moe, suïcidale gedachten en in het algemeen niet zo prettig. Toch minder erg dan een nacht.op.mdma.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
Oh ja, mijn neus is helemaal naar de klote, droog niet alleen binnen maar ook buiten. Best wel grappig eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Buiten dat ik het totaal niet geloof 10 gram op een avond, snap ik niet hoe je dit grappig kunt vinden na zulke hoeveelheden. Dit is gewoon gevaarlijk.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
cutepool zei:
Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.

Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂

En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
Klik om te vergroten...
Het effect is minder omdat je teveel hebt gebruikt in korte tijd

Ik maak me echt bezorgd om je

Waarom doe je dit ?
❤️😢
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen
Klik om te vergroten...
Omdat niemand 11 gram in een dag tijd gebruikt? In ieder geval geen mensen die het na kunnen vertellen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voer — de trol

deze twee moet je nooit mixen!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Knuffelpanda zei:
Het effect is minder omdat je teveel hebt gebruikt in korte tijd

Ik maak me echt bezorgd om je

Waarom doe je dit ?
❤️😢
Klik om te vergroten...
Heb iets teveel etizolam gebruikt waardoor ik niet meer goed kon nadenken. Gisterenavond nog hartkloppingen en mini-paniekaanvallen gehad, rare druk achter mijn ogen en zijkanten van me hoofd.

Vandaag is het al veels beter, ook beter geslapen dan afgelopen dagen.


Het is me nu ook duidelijk dat door bepaalde gebeurtenissen (in de afgelopen maanden) begon ik onbewust steeds meer middelen gebruiken - dissos, benzos, cathinones.
Nu alleen nog naar de psychedelic rave en een langere pauze nemen, van dissos zeker. Ik ga niet meer cathinones bestellen (was een afscheid feestje) en benzos gebruik ik dan in nood situaties.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
cutepool zei:
en een van mijn wietplanten vernield.
Klik om te vergroten...
Hoe is dat gebeurd dan?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weet ik niet meer - te veel drugs. Wat ik nog kan herinneren is dat ik op Omegle aan het chatten was ("drugs" tag op video's) en aan onbekenden mijn planten liet zien, drugs collectie, naalden enzo.

Ik kom net achter dat ik iemand heb leren kennen - een 17 jarige jongen die geen vrienden heeft. Zo te zien hebben we bijna een uur met elkaar gepraat (discord) en ik heb hem beloofd dat we maatjes blijven en af en toe samen kunnen gamen 😅
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag? Dat je daar ongezien in slaap kan vallen?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Machine operator. Bij alle storingen krijgen wij meldingen via pieper het is dus geen probleem. We zitten soms uren lang niks of bijna niks te doen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Machine operator. Bij alle storingen krijgen wij meldingen via pieper het is dus geen probleem. We zitten soms uren lang niks of bijna niks te doen.
Klik om te vergroten...
Lekker baantje, ik verdien geen eens geld met mijn werk en zelfs ik mag dat niet doen..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
whitesugar zei:
Lekker baantje, ik verdien geen eens geld met mijn werk en zelfs ik mag dat niet doen..
Klik om te vergroten...
Hij mag dat ook niet hoor 😉
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, van de eigenaar zeker niet maar mijn teamleider doet het zelf 🤷🏼‍♂️ ochtendienst is altijd pitten. We zitten ook altijd met z'n tweeën dus geen last van werkende mensen
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Hij mag dat ook niet hoor 😉
Klik om te vergroten...
Nee dat zal vast niet, maar blijkbaar flikt hij het wel 😂
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
cutepool zei:
Ja, van de eigenaar zeker niet maar mijn teamleider doet het zelf 🤷🏼‍♂️ ochtendienst is altijd pitten. We zitten ook altijd met z'n tweeën dus geen last van werkende mensen
Klik om te vergroten...
Dus omdat de teamleider het doet doe jij het ook 🤔
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#20
10 gram?? Doet je hart het nog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."