#1
NeeNou of ik dit moet geloven
NeeNou of ik dit moet geloven
Is Hij daar trots op, of is dit mindfuck. Of heeft hij de slimste dealer ever ja, 1 gram 3M en vulstof. En restjes van andere poeders. Hup tafel leeg vegen, zakje erom en verkopen. Na 10 gram real 3 mmc staat je hart stil man. Wordt je gek en para...10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.
Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂
En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
Ik was het ook niet van plan hoor. Heb eerst twee gram afgewogen (om ff van mijn avond te kunnen genieten) en het ging prima. Ergens na de eerste grammetje dacht ik om wat etizolam te nemen - to take the edge off.Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?
Buiten dat ik het totaal niet geloof 10 gram op een avond, snap ik niet hoe je dit grappig kunt vinden na zulke hoeveelheden. Dit is gewoon gevaarlijk.Oh ja, mijn neus is helemaal naar de klote, droog niet alleen binnen maar ook buiten. Best wel grappig eigenlijk.
Het effect is minder omdat je teveel hebt gebruikt in korte tijdGisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.
Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂
En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
Omdat niemand 11 gram in een dag tijd gebruikt? In ieder geval geen mensen die het na kunnen vertellen.Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen
Heb iets teveel etizolam gebruikt waardoor ik niet meer goed kon nadenken. Gisterenavond nog hartkloppingen en mini-paniekaanvallen gehad, rare druk achter mijn ogen en zijkanten van me hoofd.Het effect is minder omdat je teveel hebt gebruikt in korte tijd
Ik maak me echt bezorgd om je
Waarom doe je dit ?
❤️😢
Hoe is dat gebeurd dan?en een van mijn wietplanten vernield.
Lekker baantje, ik verdien geen eens geld met mijn werk en zelfs ik mag dat niet doen..Machine operator. Bij alle storingen krijgen wij meldingen via pieper het is dus geen probleem. We zitten soms uren lang niks of bijna niks te doen.
Hij mag dat ook niet hoor 😉Lekker baantje, ik verdien geen eens geld met mijn werk en zelfs ik mag dat niet doen..
Nee dat zal vast niet, maar blijkbaar flikt hij het wel 😂Hij mag dat ook niet hoor 😉
Dus omdat de teamleider het doet doe jij het ook 🤔Ja, van de eigenaar zeker niet maar mijn teamleider doet het zelf 🤷🏼♂️ ochtendienst is altijd pitten. We zitten ook altijd met z'n tweeën dus geen last van werkende mensen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."