Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"cutepool zei: Ik heb vorige week 10g 3mmc besteld. Het leek eigenlijk meer op 4cmc/3cmc kwa werking en brand in de keel. Heb alles tijdens een sitting op (zaterdag naar zondag 18-14). Heb daarna een gram coke in vier lijntjes gedaan - of te wel een pakketje voor modknip* geen prijzen noemen *modknip. Op het eind een jointje gerookt en 1mg eti om te gaan slapen ingenomen. Ehhhh en het ging net zo goed met weinig gebruiken, sporten en alles rechtzetten. Klik om te vergroten... Ik gebruik nu ongeveer 10g in het wiekend... begon bij minder dan 1. Maar mijn weerstand is zo hoog voordat ik echt een goed gevoel krijg dan zit ik all over de gram helaas. Ik gebruik het alleen in het wiekend do maar heb 1 slechte avond gehad ben na ongeveer 13-14 g knock-out gegaan ik had 2 bommetjes van 1.5 g genomen met ongeveer 10 minuten ertussen en heb een aardig tijdje last gehad. Ik zou er een beetje mee oppassen dat je niet teveel tergelijk neemt. Als ik 10 over een hele avond neem met sleutel puntjes of lijntjes gaat het wel prima maar bij teveel eindig je meschien met een kleine psychose zoals ik 💀"
"Kippenman zei: Hoe krijg jij een bommetje van 1.5gr je keelgat door, ik heb al moeite met 150mg Klik om te vergroten... O ik stop eerst drinken in me muil. Dan kijk ik omhoog laat het bommetje vallen en probeer het met de slok mee tedrinken. Gaat nog wel is fout hoor, blijft dat ding in je strot hange gaat ie open omdat het papier is. Krijg je een heerlijke intense smaak. Maar mijn norm is ook zeker niet 1.5 per meer iets van 500-700 mg en dan meerdere over een bepaalde tijd."
"Dopemonster zei: Wat een Tony Montana verhalen hierzo in dit topic joh🤣 een binge van 10gr 3mmc is wel heel erg extreem hoor😨 Klik om te vergroten... Helaas gaat het wel zo. Het is zeker ook niet slim. Maarja ik zoek denk ik de limits op. En soms gaat het er over en dat is niet heel fijn. Probeer altijd dat gevoel teberijken dat je hebt als je het net of niet veel gebruikt. Bij mij is dat gewoon weg behalve als ik steeds meer gebruik."
"Tekaman zei: Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek. Klik om te vergroten... Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf."
"Zeelanddude zei: Jup can confirm Klik om te vergroten... Ook bij licht heftig gedrag? Ik ben er echt compleet aan wiekend verslaafd. Ik gebruik voor de norm wel aan de aardige vele kant. Ik moet steeds weer dat gevoel krijgen dat ik 3 jaar terug kreeg op een feestje. Dat gaat erg moeizaam en zit ik all snel weer op 10-15 g in een wiekend. Heel vervelend voor me neus. Maar ben bang dat ik ernstige afkickverschijnselen krijg op het moment dat alles op is. Ook helpt 3 mij bij me psychose ( die ik ook van 3 kreeg)."
"Kippenman zei: Afkickverschijnse krijg je niet, de drang naar het het stofje Is wel aanwezig maar daar kun je je als je mentaal sterk genoeg bent overheen zetten. Klik om te vergroten... Okee top!"
"Mevrouw Pløp zei: Gebruik je alleen in het weekeind? Klik om te vergroten... Ja. Met heel soms een uitschieter naar de maandag of in vakanties. Ben gelukkig all gestopt met elke dag."