#1
Volgens de minderheden die op dit moment door partij dirkjan gediscrimineerd worden mag hij zijn eigen ster leegzuigen.
Hopelijk wordt die dan minder strak in zijn hoofdje.
Hopelijk wordt die dan minder strak in zijn hoofdje.
Als jij wilt bewijzen dat dat echt kan, kan ik niet anders, als meesnuiven. En dan alsnog redden we dat niet 🤣10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Haha wat.Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Gewoon een brood bakken van wat eruit valt!10 GRAM?! 🤡💀
Moet niet gekker worden hier. 200 mg is ruim voldoende, heb zelf nooit hoger gedoseerd dan dat.
Misschien heb je per ongeluk een pak tarwebloem opgesnoven.
Lul niet man. Je staat uit de drugsnek te kletsen.Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Piano vingersDiT delen door 2,,5 dan heb je 10 gr 3mmc
Bekijk bijlage 29923
NeeNou of ik dit moet geloven
Is Hij daar trots op, of is dit mindfuck. Of heeft hij de slimste dealer ever ja, 1 gram 3M en vulstof. En restjes van andere poeders. Hup tafel leeg vegen, zakje erom en verkopen. Na 10 gram real 3 mmc staat je hart stil man. Wordt je gek en para...10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?Gisteren de hele dag door heel erg slaap gehad. Mijn neus en keel doen zeer, ben heel erg emotioneel. Toch kon ik in de avond niet slapen - toen ik al in bed was voelde ik een soort van een "val" in mijn borstkas waardoor ik weer wakker werd.
Snachts steeds wakker worden, zweten, nachtmerries. Totaal geen kracht meer, voel vandaag nog slechter.
Ik koop geen RC bij de dealer maar gewoon bij een online vendor. Snap ook niet waarom denken mensen dat ik lieg en probeer stoer te doen, like, wtf is nou stoer aan drugs 😂
En ja ik denk dat het of versneden was (recrystallised then) of iets anders. Er was geen typisch 3mmc euforie, duurde wat korter en brandde in mijn neus en keel - niet zo erg als puur 4cmc maar toch wel.
Ik was het ook niet van plan hoor. Heb eerst twee gram afgewogen (om ff van mijn avond te kunnen genieten) en het ging prima. Ergens na de eerste grammetje dacht ik om wat etizolam te nemen - to take the edge off.Misschien dan volgende keer niet door blijven gebruiken als je het idee hebt dat het geen zuivere koffie is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."