Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Barto zei: Brand los Klik om te vergroten... Luna199263 zei: Hi, Ik merk vanuit het nieuws en verhalen dat enorm veel mensen strugglen met een 3mmc gebruik. Hoe het begon bij een weekendje en het nu wekelijkse of dagelijks is. Stoppen willen veel maar toegeven is moeilijk, weet ik uit eigen ervaring. ook ik zit er nu mee. Mijn persoonlijk omgeving kan mij en mijn gebruik niet begrijpen zoals een andere 3mmc verslaving. vroeg me dus als of mensen erover willen praten. Of over de verslaving of gewoon een gesprekje als je toch weer hebt toegegeven aan die troep en de hele nacht wakker bent. ik weet niet of het kan, maar anders is een groep gesprek met meerdere mensen misschien een fijne optie voor mij ( en ook andere). ik weet niet of er mensen daadwerkelijk geïnteresseerd zijn en hier überhaupt met andere gebruikers / verslaafde over te praten. let me know ! Klik om te vergroten... Brand los"
"Brand los"
"Dit is de 1e keer dat ik wat post dus ben benieuwd naar jullie reactie. Vorig jaar had ik en zware 3mmc verslaving maar dan ook echt idioot zwaar. Het ging van elk weekend naar doordeweeks en van doordeweeks naar tijdens het werk. Als. Ik lees wat mensen hier kwa. Doseringen hebben gebruikt dan word ik. Bang van de hoeveelheden die ik heb weggesnoven. 5 gr in het weekend was normaal voor mij. En hierbij haalde ik 2 nachten door. Gekste was ooit 15 gr binnen 4 dagen met 1 nacht slaap ertussen door. De lijnen waren absurd groot en sloegen nergens op. Heb toen destrijds en idiote tolerantie opgebouwd voor dat spul. Vreemde was was dat ik zo 2 weken kon stoppen en daarna weer vrolijk verder. Wel kamte ik met flink wat bijwerkingen. Namelijk wekelijkse slaapverlammingen trekkingen en rare brainzaps. Nu ben ik 3 maand ongeveer van die gewoonte af en gebruik ik eens in de maand nog is 1 of 2 gr zonder dat ik hierbij meer wil. Nu ik. Het forum doorlees over 3mmc denk ik zonder gekheid hoe de fuck leef ik nog. Nu ben ik benieuwd naar jullie reactie en zou ik nu ook bijwerkingen kunnenn krijgen op lange termijn en moet ik me zorgen gaan maken?"
"Zeelanddude zei: Die bijwerkingen op lange termijn zijn dus nog niet bekend, het is het beste om het eens per 2 a 3 maanden te doen. Over zorgen moeten maken....er moet niks, je kan het wel doen maar stress is ook ongezond. Klik om te vergroten... Nee dat is ook zo. Wat ik nu eigenlijk alleen heb is en conditie van shit dus trap op. En buiten adem en m'n hart gaat dan tekeer. En heeeeel soms dan stuiptrekkingeb door m'n lichaam"