Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is er iemand nog wakker heb 3mmc gebruikt en zin om te kletsen ?"
"darkvampiregirl zei: mijn ouders zijn nu een weekendje weg dus ik kan lekker genieten. Ik ga gewoon lekker liggen en chill muziekje aan Klik om te vergroten... En voel je je dan nog wel iets euforisch ? wil het zelf uitproberen overdag ,gebruik het nu alleen na uppers dus ben benieuwd naar je ervaring"
"darkvampiregirl zei: Het voelt alsof het niet uit je lichaam kan. het kan niet ontsnappen. naja zo voel ik me nu dan. zweverig. Klik om te vergroten... Okay dus best een aanrader met avondje bank hangen ?drink je er dan ook alcohol bij ? En dan lekker naar bed"
"Morgen krijg ik 30mg tabletjes binnen als het een beetje op tijd geleverd wordt post ik even een trip rapport. Ik kan er zelf ook weinig over vinden als te laat binnen komt horen jullie me later weer ."
"PyxL4 zei: Heeft iemand hier ervaringen met 2-FMA? Ik en mijn vrienden zijn van plan 50mg te nemen Klik om te vergroten... En al wat ervaring om te delen ?"
"ooscaar zei: Ik heb hier nul ervaring mee, maar ik heb wel eens wat gelezen over 2-fma. Schijnt vergelijkbaar te zijn met pep en ook niet je serotonine aan te spreken. Ik weet het dus niet zeker, dus dat is ook een extra zoekopdracht waard Klik om te vergroten... Ik had zelf 60 mg nasaal en merkte niks maat ik heb ook adhd, volgende keer gewoon ochtend vroeg 70 mg proberen ben benieuwd of dat wat doet .."
"Ik vroeg me af wie vandaag al lekker bezig is en zo ja wat je dan gebruikt hebt , en wat je plannen zijn voor rest van de dag . Wat houd jou bezig tijdens je trip . En trip je dan alleen of samen met iemand"
"Rivalrie zei: Ik trip eigenlijk altijd alleen. Weet eerlijk gezegd niet hoe ik trippen met een ander zou vinden. Sta er wel voor open. Meestal zit ik in mijn eigen bubbel. Vandaag niet trippen voor mij jij wel dus? Klik om te vergroten... Ik vindt alleen indd ook het fijnst , je hoeft je aan niemand te irriteren of het gevoel hebben dat je je in moet houden. Ik heb echt maar 2 vriendinnen waar ik goed mee kan trippen je kan volledig jezelf zijn . Haha ja voor mij wel lekker aan de 3mmc zo laatste dosis bijnemen en lekker uit laten werken hopelijk rond 7/8 uur beetje avond eten en dan optijd naar bed ๐คท๐ผโโ๏ธ๐"
"Krinus zei: Goedenavond Folks, Gisteren voor het eerst 10 pellets van 150 mg 3mmc binnen gekregen. Ik ben heel erg geschrokken van mezelf aangezien ik me echt voor genomen had me aan max 500 600 mg over de hele dag te houden. Zou om 2 uur smiddags beginnen en dan 11 uur stoppen want dag erop werken.๐ Maaruhhh.... Tja jullie snappen het al wel. Ik heb ze alle 10 op in een tijdsbestek van 14 uur ongeveer. ๐คญ Zat ik tegen een overdosis aan kan iemand van jullie mij kan vertellen? Zal toch niet? Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks. Al kunnen pillen er natuurlijk wel anders inhakken en 10 is veel dat weet ik ook. Op jellinek en dergelijke sites staat dat 1,5 x kilo lichaamsgewicht al een hele hoge dosis is in 1 x maar denk dat dat dan ook weer aan de veilige kant ingeschat is. Zijn drugsvoorlichtigingsinstanties en die spelen eerder op safe en kennen toleranties die mensen door andere drugs op hebben gebouwd natuurlijk niet. Ik weet ook niet of die pellets een mindere werking hebben dan bijv. capsules aangezien het echt mijn eerste 3mmc ervaring was. De website mag ik hier natuurlijk niet noemen maar ook daar had ik goed onderzoek naar gedaan en stond goed aangeschreven. Vandaag ontzettend moe (op werk meerdere keren hazenslaapjes) maar verder niet heel veel klachten gelukkig buiten een hardkloppingkje hier en daar tijdens gebruik en wat steekjes in arm lichaam. Maar hoop en ga er vanuit dat dat vooral spieren zijn. Terwijl ik toch niet heb geslapen vannacht en zondag op maandag ook al hele nacht had doorgetrokken op coke. Ik word van die shit gewoon zo teringgeil heerlijk gewoon!! ๐ Dat had ik vroeger met goeie pep ook alleen veel te verrot daarna en nog moeilijker niet kunnen eten en vooral niet slapen tov coke. Crashes duurde ook veel en veel langer. Was zo verrot telkens dus mee gestopt. Dus ben eigenlijk het lekkere geile rush gevoel van pep gaan zoeken in goede coke. En kan je vertellen dat is gelukt alleen is dit weer veel duurder en je moet maar bij blijven pakken wat natuurlijk ook de neus niet ten goede komt helaas. Nogmaals schaam mezelf er heel erg voor (van wtf heb ik gisteren toch weg zitten snoepen ๐ง) maar op het moment van bijpakken denk je alleen weer aan het pretgevoel en die rush en veel te weinig aan je gezondheid of dat er iets kan gebeuren als je de volgende pil er weer in mikt. Met ecstasy heb ik dit nooit op festivals en weet ik ook altijd maat te houden. 10 pillen kom ik nog niet half bij in de buurt dan. Dus kan iemand mij verklaren waarom ik wel 10 van deze pillen pakken kon? Ik weet overigens wel waar het aan ligt: wil continue dat lekkere en geile gevoel terug. Soort van craving naar neuken met je vriendin of als zij er niet is het web of diverse pornokanalen. Met 10 goede ecstasy 150 mg haal je het ziekenhuis volgens mij niet eens. Al zal het redelijk lange tijdstek van 14 uur ook een rol hebben gespeeld: ik ben toch heel benieuwd naar jullie ervaringen of dat iemand ook al een keer flink doorgetrokken is op 3mmc capsules of pellets.?!? Had mezelf ook goed ingelezen hier en hoorde van de meeste mensen op de forums dat 3mmc niet zo verslavend is in craving als bij pillen of capsules. Maar ik vond het toch best een lekker goedje. Niet echt de extreme geilheid en rush die ik doorgaans van de coke heb die ik gebruik. Met coke zit dat nog dieper vind ik mentaal. De coke is tussen de 83% en 87% sterk (meerdere keren laten testen) dus gewoon echt goed spul. Zo ben ik door de jaren heen ook gaan leren waarderen wat goede coke is dus laatste jaren altijd bij dezelfde dealer en altijd tevreden doorgaans. Dus geen onzin met 3 voor 50 bijv want dan weet je dat er bij voorbaat al bijna een halve gram versnijdingsmiddel en andere rotzooi tussen zit. Drugs is natuurlijk altijd slecht maar kan uit ervaring vertellen dat zuivere coke veel en veel minder bijwerkingen heeft en verrot voor lichaam dan die versneden varianten. Maar het is nondeju wel een duur en verslavend goedje. Laatste tijd weer helemaal uit de hand gelopen periode met uitschieters van 5 tot 7 gram per week. Ga maar uitrekenen. Mijn spaarrrekening kan de maandelijkse uitgaven niet meer bijbenen. Met andere woorden: beetje op zoek naar een goedkoper en net zo leuk alternatief om die heerlijke rushes (en sorry ook op zoek naar die heerlijke onderdompelde geilheid die ik er steeds van krijg ) te blijven voelen. En dat hoopte ik na research dus in 3mmc te vinden aangezien daar veel over een โlichte mdma met vooral coke effectenโ werd gesproken. Na gisteren denk ik: tja het is lekker maar de echte rush van goede coke evenaart het niet helemaal voor mij. Al vond ik het nogmaals wel lekker. Dus twijfel ook heel erg de voordelen af: van die heerlijke maar dure coke en de toch wel (maar niet zo lekkere) 3 mmc. Jullie nog tips mbt tot de hele lekkere geile rush van coke? Een ander goedje miss wat dat ook heeft maar dan niet de nadelen? Haha ik blijf maar wensen en hopen maar je moet ook realistisch zijn: het 1 staat gewoon in verbinding met het ander. Lekkere stofjes even heel veel in de bovenkamer; lekkere stofjes extreem weinig daarna. ๐ Hebben jullie nog tips voor gebruik en kunnen jullie mij al zeggen of die kater na zoโn 1500 mg aan pillengebruik 3mmc zeker nog gaat komen of dat dit gewoon een heel chill down drugs is als het aankomt op de crashes die volgen op dopamine en serotonine en alles tekort. Dit was een hele lap tekst (sorry daarvoor)!! Maar hopelijk leest het lekker weg en kunnen jullie mij nog mooie tips geven. Dat zou meer dan gewaardeerd worden. Ik ben overigens nieuw hier. Alvast bedankt voor alle reacties en voor nu nog een prettige avond allemaal!! Gr Klik om te vergroten... Hi , Het klinkt alsof je de high zoekt van mdma/xtc , dat ga je alleen niet vinden met 3mmc . Ik gebruik zelf pellets van 180mg en slik er ook meerdere per avond alleen krijg je nooit die euforie als met xtc . In mijn ervaring ligt eraan wat voor avond je wilt als je je echt goed wil voelen kun je het beste met een grote dosis beginnen en daarna telkens wat bij pakken . Ik zelf vindt het soms heel fijn om lekker wijntjes te drinken en over een paar uur tijd met telkens een kwartje 2 pillen weg te slikken . Je voelt je dan net wat lekkerder en energieker zonder dat je wappie ervan wordt . Als je zoekt naar de high van xtc kun je beter met een hele pil (ligt eraan wat je tolerantie is ) (misschien heb je meer nodig )beginnen , alleen is de euforie van 3mmc niet te vergelijken met mdma of xtc . Ik vindt het wel een fijn goedje alleen je miet wel weten hoe je je wil voelen en hoeveel je dan gaat gebruiken . Ik heb zelf indd ook met pellets veel minder snel de neiging om bij te nemen als met poeder . Ik zou dus eerder voor jou aanraden om goed te beginnen en daarna telkens wat bijpakken , anders is de high denk ik te teleurstellend voor je . Ik zou 3mmc snuiven iedereen afraden het brandt enorm en de drang om bij te pakken is erg sterk , met pellets heb ik dat veel minder en kan ik nog wel tegen mezelf zeggen wanneer ik moet stoppen . Met snuiven heb ik geen rem , maar dit fucked echt je neus holte ."
"Krinus zei: Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. ๐ Dus niet de love feeling van pillen. Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen? Klik om te vergroten... Heb al heel lang geen 3mmc gedaan (gelukkig) maar denk dat het lekkere bij mij rond de 160mg zit voordat ik te ver ga en meer wil ๐ als ik daarvoor al heb gebruikt is het 180mg"