#1
Hier op DF ergens dacht ik. Is dat niet zo?Waar kan ik dat nalezen?
Hier op DF ergens dacht ik. Is dat niet zo?Waar kan ik dat nalezen?
Nederland is geen Belgie.Het zou me verbazen mocht het niet gebeuren.
In BE werden door een KB meteen ALLE rc's verboden, het lijkt me vaag dat ze niet gewoon hetzelfde doen in NL.
![]()
Generieke wetgeving maakt bijna alle Nieuwe Psychoactieve Stoffen (NPS) illegaal | VAD
De wetgeving maakt een inhaalbeweging. Door het opnemen van groepen psychoactieve substanties op de lijst van verboden stoffen, worden alle toekomstige nieu ...www.vad.be
NL is geen BE nee.Nederland is geen Belgie.
Nederland is niet werkelijk geinteresseerd in een heksenjacht op drugsgebruikers, want dat kost geld en mankracht die we NOG niet uit willen geven.
Op 7 september is er een zogenaamde procedurevergadering over dit wetsvoorstel:Helaas gaat de RC deur naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volgende maand op slot!
Nogal hypocriet want volgens mij wordt een groot deel van de hasj in Nederlandse coffeeshops via Frankrijk gesmokkeld.Belgie , Duitsland, Frankrijk, Polen enz...
Zitten verveeld met de Nederlandse dope .
( Al in de tijd van President Chirac .)
Als de wet er komt (en die gaat er ooit komen) dan gaat men weer net als vroeger in het buitenland bestellen en komt het via de post naar Nederland.Voor mij het signaal om de komende maanden geleidelijk de voorraden life-time aan te vullen. Net als bij 3-mmc en dat geeft me een goed gevoel.
Onze fantastische overheid doet maar lekker wat ze wil.
Alleen al het idee dat ze denken dat dit verbod iets oplost.
Het probleem verplaatst zich, op die plek is er veel minder zicht op en daar wordt het niet beter weten we…
Maar ja, alles voor de bühne.
Succes, ik trek mijn eigen plan.
Eti bestaat toch al niet meer?Met diezelfde gedachte koop ik ook RCs. Het zal vroeg of laat wel klaar zijn. En je kan het maar hebben liggen toch. Mits goed bewaard blijft het tientallen jaren goed denk ik zo. Al ben ik nog aan het uitzoeken wat ik nou echt vaker wil gebruiken.
Ik ben van plan deze nog aan te schaffen.
2F-DCK
4-FMA
Escaline
MET (zou enigsinds lijken om NN-DMT?)
En een RC benzo geschikt als "tripkiller". Pyrazolam? Etizolam?
Je zit in een maatschappij, er wordt dus niet "zomaar" iets over "ons" besloten.Krijg hier echt best wel een naar gevoel van.. ach ja niets aan te doen ze besluiten het maar gewoon lekker voor ons i guess🔫
Een lifetime supply aanleggen werkt toch enkel als je niet verslavingsgevoelig bent lijkt me?Voor mij het signaal om de komende maanden geleidelijk de voorraden life-time aan te vullen. Net als bij 3-mmc en dat geeft me een goed gevoel.
Onze fantastische overheid doet maar lekker wat ze wil.
Alleen al het idee dat ze denken dat dit verbod iets oplost.
Het probleem verplaatst zich, op die plek is er veel minder zicht op en daar wordt het niet beter weten we…
Maar ja, alles voor de bühne.
Succes, ik trek mijn eigen plan.
Dit is maar gedeeltelijk waar.Je zit in een maatschappij, er wordt dus niet "zomaar" iets over "ons" besloten.
Als je ergens goed van op de hoogte wilt worden gehouden dan zijn daar (o.a. bij de overheid) prima middelen voor te vinden. Indien je het nodig vindt om een wet aan te passen dan ben je in dit land vrij om daar een beweging voor op te zetten en om daar genoeg stemmen voor te krijgen. Wij met z'n allen zijn de maatschappij, ben je er dan echter ook van bewust dat een meerderheid het niet met een minderheid eens kan zijn en dat dit gevolgen kan hebben.
En zoals eerder aangegeven, na het verbod in Nederland besteld iedereen de RC's uit het buitenland en komt het per post weer naar NL (net zoals dat in België is gebeurd).
De aard van deze nieuwe wet is dus vooral om mensen bewuster te maken van de gevaren van RC's. Of dit de juiste oplossing is weet ik niet, maar iedereen die dit forum goed doorleest en de vele problemen met RC's ziet zal hopelijk begrijpen dat onze maatschappij hier in ieder geval iets aan wil doen.
Je hebt gelijk. Stond als uitverkocht bij mijn vendor maar is inderdaad verboden lees ik.Eti bestaat toch al niet meer?
Je vergist je niet en daar heb je een heel goed punt.Dit is maar gedeeltelijk waar.
Ja, wij in BE bestellen RC's in NL.
Maar bepaalde RC's die verboden worden bij jullie, of niet meer geproduceerd worden kunnen wij in BE ook niet meer kopen hoor.
Of ik moet mij vergissen. 😅
Klopt, wij kunnen er goed mee om gaan.Een lifetime supply aanleggen werkt toch enkel als je niet verslavingsgevoelig bent lijkt me?
Ik zou het niet mogen doen alvast 😂
Voor mij zijn drugs die altijd na 1 nacht opgaan niet in te slaan in life-time voorraden.Voor mij het signaal om de komende maanden geleidelijk de voorraden life-time aan te vullen. Net als bij 3-mmc en dat geeft me een goed gevoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."