#1
Los daarvan mag je niet meer dan 5gr cannabis bezitten toch. Daar zul je met 5 planten wel overheen gaan.
Als het nog aan je planten zit is er niks aan de hand, maar als je gaat oogsten en je hebt een kilo wiet in je la liggen zonder vergunning van een coffeeshop dan heb je een heel groot probleem.Los daarvan mag je niet meer dan 5gr cannabis bezitten toch. Daar zul je met 5 planten wel overheen gaan.
Meerdere opties: 1P-LSD, 1cP-LSD, 1V-LSD, 1B-LSD, LSZ, AL-LADEn ik wil ooit een keer LSD proberen met mijn vriend. Al wel magische truffels gedaan een aantal keer en durf nu wel wat meer te proberen. Is daar ook een RC voor?
Hier op DF ergens dacht ik. Is dat niet zo?Waar kan ik dat nalezen?
Benieuwd of je veel plezier kunt beleven aan 0,5gr 3-cmc.Oh nee, dat gaat ook zeer zeker niet gebeuren. zal nog geen 0,5g opmaken. Rest is voorraad.
150-200mg pluggen en dat een keer of 3 geeft mij een paar lekkere geile uren, is mijn ervaring.Benieuwd of je veel plezier kunt beleven aan 0,5gr 3-cmc.
Meestal wordt het pas positief beschreven op hogere dosissen
(Wat ik niet aanraad), denk dat je in de toekomst beter 3-mmc kunt zoeken.
Imo.
Schiet dan op, want het is bijna verboden.
Vanaf wanneer dan? En geldt het voor meer stoffen?
Graag ook extra duiding, is er concrete datum en na 6apb, nog stofjes? 6apb moet blijven ♥️
In dit topic vind je er alles over...
Je kan hier nog ff nalezen welke stoffen wel verboden worden straks:
![]()
Deze lijst met stoffen wordt straks in één klap verboden - Changing Perspective
Het kabinet wil een lijst met honderden stoffen verboden maken. De wet gaat gelden voor stoffen die lijken op mescaline, cannabis, speed, of fentanyl.www.changingperspective.info
Voor zover ik het begreep (na 100 keer vragen want ik ben een rund als het om deze scheikundige termen gaat) verdwijnen alle cathinones, alle gefluroreerden, alle benzofurans en alle fenethylamines.
Ze willen letterlijk alle rc's verbieden die effecten hebben van MDMA, amfetamines, coke,...dus worden ook nieuwe rc's niet meer legaal te koop...gaan velen weer nr de classic harddrugs grijpen...In dit topic vind je er alles over...
Volgende week is er een procedurele vergadering, daarna weten we wanneer er over gedebatteerd en gestemd wordt. Er is nog geen concrete datum van het verbod. Zeker worden er naast 6apb nog stoffen verboden... Hele stofgroepen worden verboden en grote kans dat naast de stofgroepen hieronder, andere groepen ook later zullen worden toegevoegd.
Maak je niet dik joh! De makers van XTC zijn alweer over gegaan op meth! Gaat nog leuk worden hier!Ze willen letterlijk alle rc's verbieden die effecten hebben van MDMA, amfetamines, coke,...dus worden ook nieuwe rc's niet meer legaal te koop...gaan velen weer nr de classic harddrugs grijpen...
Vind ik wel ferm sucken, bijna alles jom en mn 2 toppers die gaan verdwijnen, nl 6APB en 4-FMA en alle andere stofjes in die klasses...kan ik wel ferme lading bestellen, mr zijn stofjes die ik vanaf nu met de nodige rustpauzes (minstens 2 maand) ga nemen. En dat goedje blijft ook geen jaaaaren goed e😕
Die worden allebei nog niet verboden dus ken je prima nog even mee wachten🤷🏻♀️Dus of nu snel snel vanalles kopen... Of wachten want misschien aanbiedingen omdat ze er vanaf moeten🤣
Khad net een lijstje gemaakt en kvind alles te duur en na weer een selectie blijft er alleen maar 1P-LSD over in me wagentje ende 5-meo-dmt.
Leuke rijpmjeDe research chemical hamsterweken zijn weer begonnen!
Hatsikidee ik heb er twee , 1p-lsd en dmxe.
Ow worden die niet verboden ,man man man.
Nog maar een bestelling doen dan.
Niet omdat het moet maar omdat het kan !
1P-LSD vond ik ook lekker. Zou ik misschien ook bestellen.Wordt 5-MeO-MiPT verboden?
En Pyrazolam?
1P-LSD gelukkig nog niet! Begin hetsteeds meer te waarderen.
Yess!@dissoliefhebber
@Mindless , een oude rot hier die ondertussen (ook) bij het DF meubilair hoort raadde mij al een aantal jaar LSD aan.
ik wilde graag trippen en me ook lekker voelen.
1P heeft het allemaal. Zalig! 😍
Ik zou zelfs een lage dosis er van op een festival kunnen nemen. Ik was er eerst een soort angstig voor dat ik bang was controle te verliezen maar dat gebeurd niet. Misschien wel bij hoge dosering.
Mijn max is nu 75/80 ug.
Ik ga volgende x misschien 100 ug nemen. (Thuis)
100 ug is misschien op een festival wat te veel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."