#1
Hoop dat 6-APB nog even niet verboden wordt. En anders sla ik wel even in.
Fijn dat 1P-LSD nog niet verboden wordt. Ook al gebruik ik het al een tijd niet meer en heb ik er nu geen behoefte aan, zou het toch wel minder zijn als de optie er niet meer is.
Fijn dat 1P-LSD nog niet verboden wordt. Ook al gebruik ik het al een tijd niet meer en heb ik er nu geen behoefte aan, zou het toch wel minder zijn als de optie er niet meer is.