Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAndere kant van 3MMC ontdekt

Andere kant van 3MMC ontdekt

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
I
IkweetgeengoeienAmLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraatPiraat zei:
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.
Klik om te vergroten...
Nog nooit 3mmc gesnoven, ik wil ook niet snuiven, m’n broer had nog 3mmc pillen liggen van 150mg en die waren perfect. Ik kon super lang door en ging veel praten. Nu slik ik poeder omdat die pillen op zijn en ik voel eigenlijk niet meer dan alertheid en een energie kick. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd? En hoe is 3mmc voor je maag als je het slikt?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sonja Nakker zei:
Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.

net nog n halve gram gevonden en wederom direct doorgespoeld. Weg ermee.

die slaapverlamming zit me nogsteeds dwars en ik slaap hier door ook slecht. Toch wel een beste impact gehad daardoor..
Klik om te vergroten...
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ChefCurry zei:
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.
Klik om te vergroten...
Als je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Als je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.
Klik om te vergroten...
Hoe confronterend het ook klinkt. Ben ik het hier volledig mee eens
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Sonja Nakker ik kan je niet serieus nemen met zo’n briljant gekozen naam. Nee jk, hoop dat het nu beter met je gaat.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
@Sonja Nakker ik kan je niet serieus nemen met zo’n briljant gekozen naam. Nee jk, hoop dat het nu beter met je gaat.
Klik om te vergroten...
Haha ik zie wel vaker je waardering voor mijn naam, dankjewel daarvoor.. leuk!

Inmiddels gaat t beter met me. Tijd in kliniek geweest en nu weer fijn thuis, vrienden om me heen die me gedachtes rustig houden. Echter heb ik HPPD aan alles overgehouden helaas.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sonja Nakker zei:
Echter heb ik HPPD aan alles overgehouden helaas.
Klik om te vergroten...
Dat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen.

It’s all crap and it’s bad for ya 😬
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Dat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen.

It’s all crap and it’s bad for ya 😬
Klik om te vergroten...
In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manier
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sonja Nakker zei:
In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manier
Klik om te vergroten...
Oh ja, dat ken ik zeker. Ketamine zal altijd een plek in mijn hart hebben. Ben er clean van en heb het nooit zo extreem gebruikt, maar het heeft me wel een kant laten zien die ik niet mocht zien. Ik heb achter het gordijn gekeken en dat was dom.

Nu gaat het goed en ben ik clean en in behandeling, ga in begeleid wonen en krijg ik intensieve begeleiding. Dus ket is geen probleem meer voor mij. Maar my god, she touched my naughty places 😌
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Het zijn rare teksten, maar hilarisch 😅
Klik om te vergroten...
Sorry, ik ben echt dood op haha. Maar slaapverlamming heeft me weer goed te pakken vannacht, dus daarom nog wakker
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Oh ja, dat ken ik zeker. Ketamine zal altijd een plek in mijn hart hebben. Ben er clean van en heb het nooit zo extreem gebruikt, maar het heeft me wel een kant laten zien die ik niet mocht zien. Ik heb achter het gordijn gekeken en dat was dom.

Nu gaat het goed en ben ik clean en in behandeling, ga in begeleid wonen en krijg ik intensieve begeleiding. Dus ket is geen probleem meer voor mij. Maar my god, she touched my naughty places 😌
Klik om te vergroten...
2 dagen voor ik de kliniek in ging had ik een afscheid van keta. Helaas minder plezierig dan hoe ik hoopte dat t ging


TRIGGER WARNING *DOOD*

ik had 2/3 uur een leuke trip, totdat ik in mijn ooghoek een lichaam zag hangen aan een strop. En overal waar ik heen ging bleef dat beeld mij volgen, ook wanneer ik mijn ogen dicht deed. Het leek net alsof ze niet dicht konden, want ik kon gewoon rondkijken.

Maar ondanks dat die nare ervaring er was. Heb ik ook veel te veel leuke en geweldige en interessante ervaringen gehad.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sonja Nakker zei:
2 dagen voor ik de kliniek in ging had ik een afscheid van keta. Helaas minder plezierig dan hoe ik hoopte dat t ging


TRIGGER WARNING *DOOD*

ik had 2/3 uur een leuke trip, totdat ik in mijn ooghoek een lichaam zag hangen aan een strop. En overal waar ik heen ging bleef dat beeld mij volgen, ook wanneer ik mijn ogen dicht deed. Het leek net alsof ze niet dicht konden, want ik kon gewoon rondkijken.

Maar ondanks dat die nare ervaring er was. Heb ik ook veel te veel leuke en geweldige en interessante ervaringen gehad.
Klik om te vergroten...
Ketamine blijft de bizarste drug die ik ooit heb geprobeerd. LSD, paddestoelen, 2c’s, stims, allemaal leuk en enigszins uit te leggen maar kan bij ket mijn vinger er niet op leggen wat het nou precies met je doet. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring gehad omdat ik mijn dosis ken, en weet er verstandig mee om te gaan, maar het fuckt wel echt bizar hard met je brein op onverklaarbare wijze.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ketamine blijft de bizarste drug die ik ooit heb geprobeerd. LSD, paddestoelen, 2c’s, stims, allemaal leuk en enigszins uit te leggen maar kan bij ket mijn vinger er niet op leggen wat het nou precies met je doet. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring gehad omdat ik mijn dosis ken, en weet er verstandig mee om te gaan, maar het fuckt wel echt bizar hard met je brein op onverklaarbare wijze.
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje raar. Maar ik denk af en toe ook dat er veel meer uit een keta trip te halen valt, en er ook vele breakthroughs mee behaalt kunnen worden..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sonja Nakker zei:
Misschien een beetje raar. Maar ik denk af en toe ook dat er veel meer uit een keta trip te halen valt, en er ook vele breakthroughs mee behaalt kunnen worden..
Klik om te vergroten...
Dat ben ik met je eens. Maar het is een bijzondere drug. Je moet niet iemand een lijn aanbieden en zeggen stofzuig maar, je moet diegene kennis laten maken op een rustige manier. En ik denk zeker dat er veel positieve dingen te behalen valt met ketamine. (Met veel andere disso’s ook overigens.m). Je moet er alleen verstandig mee omgaan. Het is zo’n drug waarbij als het fout gaat dan gaat het FOUT FOUT.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Dat ben ik met je eens. Maar het is een bijzondere drug. Je moet niet iemand een lijn aanbieden en zeggen stofzuig maar, je moet diegene kennis laten maken op een rustige manier. En ik denk zeker dat er veel positieve dingen te behalen valt met ketamine. (Met veel andere disso’s ook overigens.m). Je moet er alleen verstandig mee omgaan. Het is zo’n drug waarbij als het fout gaat dan gaat het FOUT FOUT.
Klik om te vergroten...
Helemaal eens.

Een vriendin van mij wou eens keta proberen vorige week. Dus ik heb haar tripsitter gespeeld en voor haar gedoseerd. Liever 10 kleine puntjes, dan 1 grote en dat het effect te overweldigend is. Liever dat het langzaam op komt dan, zodat ze eraan kon wennen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sonja Nakker zei:
Helemaal eens.

Een vriendin van mij wou eens keta proberen vorige week. Dus ik heb haar tripsitter gespeeld en voor haar gedoseerd. Liever 10 kleine puntjes, dan 1 grote en dat het effect te overweldigend is. Liever dat het langzaam op komt dan, zodat ze eraan kon wennen
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit eens 2 lijnen van 50/75 mg vrij sterke ketamine gesnoven, na voorgaande ervaringen natuurlijk het was niet mijn eerste keer, en ik voelde me fantastisch. Geen k-hole, maar lekker op de lounge liggen en even naar mars op vakantie, oortjes in, het was geweldig! Maar kon daarna nog 2 uur alleen maar lopen alsof ik in mijn broek had gepist. You know, de ket-walk. Die blijft altijd lang hangen bij mij.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik heb ooit eens 2 lijnen van 50/75 mg vrij sterke ketamine gesnoven, na voorgaande ervaringen natuurlijk het was niet mijn eerste keer, en ik voelde me fantastisch. Geen k-hole, maar lekker op de lounge liggen en even naar mars op vakantie, oortjes in, het was geweldig! Maar kon daarna nog 2 uur alleen maar lopen alsof ik in mijn broek had gepist. You know, de ket-walk. Die blijft altijd lang hangen bij mij.
Klik om te vergroten...
Afgelopen oktober werkte ik bij een rave in de maassilo, maar ivb met de drukte moesten we de trap ook open gooien, dus daar was ik tickets aan t scannen. Zo grappig om dan die blikken te zien van verkette mensen die 10 verdiepingen omhoog moeten lopen omdat ze geen geduld hadden voor de lift.

Ik hou ervan haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sonja Nakker zei:
Zo grappig om dan die blikken te zien van verkette mensen die 10 verdiepingen omhoog moeten lopen omdat ze geen geduld hadden voor de lift.
Klik om te vergroten...
Het zijn rare teksten, maar hilarisch 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."