Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zandman zei: Overigens is er weer media aandacht geweest betreffende de eenvoudige verkrijgbaarheid van zwaar verslavende benzodiazepines...op het nieuws zelfs. De kromheid kwam ook ter sprake dat sommige veel minder riskante downers niet zonder een recept te krijgen zijn, maar dat "zwaar verslavende benzodiazepines zomaar via internet volkomen legaal te verkrijgen zijn". Ik verwacht dus binnen niet al te lange tijd dat er weer hele groepen rc chemicals verboden zullen gaan worden. Want, zo zei men, het is middels het wijzigen van slechts een klein elementje, dat de verboden stof ineens vrij te koop is boven de 18 jaar..omdat het een andere stof zou zijn geworden. Maar wel de werking hebben, althans zoveel mogelijk, van het origineel. En dit scheelt vaak maar heel weinig... Er zijn dus nogal wat mensen die verslaafd raken aan rc stoffen. En dus moet daar een reactie op volgen... Wat een heisa allemaal weer. Dus, de rc tijd heeft absoluut een einddatum. Ambtelijke molens malen heel langzaam, maar ze maken wel door. Ze stoppen nooit. Men wil alweer, zie de 3 MMC gang van zaken, hele groepen stoffen nu gaan verbieden, zodat ook de analogen daarvan in één klap verboden worden. Is qua handhaving ook veel makkelijker natuurlijk. Volgens mij gaat het er met name om, dat de overheid haar accijnzen op genotsmiddelen misloopt. En dus moet alles waarop geen accijns zit, verboden worden. Klik om te vergroten... Om nog even off-topic te antwoorden... Er valt natuurlijk iets te zeggen over het minder makkelijk toegankelijk maken van RC's. Jij en ik kunnen er wellicht prima mee omgaan en houden misbruik in de gaten. Maar wij zijn niet de gemene deler vrees ik. Is minder makkelijk toegankelijk maken de oplossing? Ook da's een andere discussie, want de illegaliteit en de daarbij behorende vervuiling loert alvast om het spreekwoordelijke hoekje. Voor de TS. Wees alsjeblieft voorzichtig!"
"Hoi, Ik ben pas recent geregistreerd lid, maar al wel langer actief. Vond het wel zinvol om onderstaand met jullie te delen. Het begon, zoals bij velen, met af en toe recreatief es een lijntje coke snuiven. De voordelen die ik mezelf aanpraatte spraken voor zich. Alert, fijn gevoel, meer alcohol, gezellig, geil, etc etc... Het af en toe een lijntje veranderde in de loop van twee jaar naar eerst elke maand 2 grammetjes naar uiteindelijk 2 gram per week. Ik weet het, er zijn mensen die hier grof overheen gaan, maar daar gaat het hier niet om. De drang om de 2 gram te scoren was niet meer te houden. Dus wat deed ik? Op zoek naar excuses voor mezelf om het gebruik goed te praten. "Ach, alleen deze maand nog dan stop ik...". "Dit was de laatste keer..." ,"Ach, ik heb het nu toch al in bezit, dan maar opmaken..." en "Ah, een financiële meevaller, da's toch weer 10 gram extra". Totdat het moment kwam en ik de beslissing nam om de telefoonnummers van de hofdealer gewoon weg te pletteren. Dat moest werken dacht ik. Ik was zelfs slim genoeg om de backup van mijn telefoon ook weg te maken. Not... Langs allerlei fora en wegen compulsief op zoek naar andere aanvoerkanalen. De kwaliteit van de stoffen denderde achteruit. De hoeveelheid was vrijwel nooit wat het moest zijn. Er zat er zelfs een tussen die probeerde me waspoeder te slijten. Zou er een alternatief zijn? Jazeker... Ik lees iets over 3-mmc. Wat is dit voor stofje. Al snel vond ik een vendor. Hup, 1 gram. Na wat inlezen besloot ik gewoon een lijntje te nemen. Mwah, heel niet slecht. Zeker geen coke, maar ook zeker acceptabel. En nu? Ga ik dit dan ieder weekend verorberen? Nee. De kick die ik van dit spul krijg is toch echt niet hetzelfde. Uiteindelijk ben ik van 2 gram coke per weekend overgestapt naar 0,5 gram 3-mmc om het weekend. Om het weekend werd elke maand. En toen ineens.... Stofje verboden... Gelukkig heb ik zitten slapen en niet doorgehad dat ik een kans kreeg om nog net voor het verbod 30 gram te bestellen. Door het verbod heb ik eigenlijk mijn gebruik teruggebracht naar nul en het bevalt me nog ook. EDIT: Sinds oktober 2021 niets meer gebruikt. Tussendoor heb ik nog wel heel even naar vervangers gekeken, maar die zijn er simpelweg niet. Wat de vendor ook beloofd. Nu heb ik 4-fma liggen. Niet zozeer als vervanger voor de mmc, maar gewoon als probeersel. Eindresultaat : Van de coke af! Kom ik weer ongemerkt in de zelfde neerwaartse spiraal door eens wat RC's uit te proberen? Ik verwacht eerlijk gezegd van niet. Ik heb namelijk echt een wijze les geleerd. Stel grenzen en negeer de aandrang. Sterker nog, na het succesvol negeren voel ik me zelfs nog beter dan ervoor! Stuurt de dealer eens een aanbieding, hup niet aarzelen weg met het appje en het archief wissen. Doet ff zeer maar voelt oh zo goed."
"Mensen zijn niet allemaal telepathisch natuurlijk 😉"
"ShagSaus zei: Ik denk dat t ook heel erg van belang is over wat voor tijdsbestek dit gaat. Klik om te vergroten... 💀 🐎"
"Ik heb deze ervaring ook met mmc3 bij (te) hoge doseringen. Toen ik de hoeveelheid wat naar beneden haalde was het effect van de drugs niet eens zo heel veel minder, maar was ik wel verlost van de klamme handjes en natte rug. Dus als het je lukt om een lagere dosis te nemen sla je meteen twee vliegen in één klap."
"Delgado zei: Verder werken aan mijn prototype van diy mastrubator, had eerder fleshlights, diy ruktube heb er een paar gehad die behoorlijk snel voor orgasme hebben gezorgd. Schrijven poetsen en dingen op orde maken waar ik nuchter te lui voor ben. Klik om te vergroten... Ooit inderdaad eens van een Pringles rol met schuimrubber en een latex handschoen mijn eigen pocket pussy gemaakt. Heel niet slecht haha"
"FredKroket zei: @Danny46 Knap dat je ergens op wordt aangesproken en dan vervolgens doorgaat alsof er niks gezegd is. Klik om te vergroten... Hij is ook in twee weken ge-upgrade van newbie naar belezen gebruiker 😂"
"Danny46 zei: Ja als je 80 bent (word,mischien wat moeilijk) hou je die craving klopt Klik om te vergroten... Antwoord je nu ook al jezelf? 🤭"
"Gecondoleerd. En is dit heel recent gebeurd?"
"https://drugsforum.nl/threads/1e-keer-3mmc-dosering.72002/"