Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niel zei: Hey! Wat fijn dat het jou heeft geholpen van je oxy verslaving 😍. knap van je! Voelde je dan helemaal geen discomfort meer? Ik heb iemand gesproken die zei dat de kwaliteit waar ik gehaald heb wel goed hoort te zijn. Ik denk alleen dat mijn tolerantie echt torenhoog is.. 4 jaar geleden zat ik op 4 keer per dag 4 snelwerkende oxy 20 mg (dus 320 mg per dag) en 3x per dag langwerkende. Die heb ik rap afgebouwd met tapering ivm zwangerschap. maar ik ben pas een week of anderhalf (?) van de pleisters af die ik sinds 2,5 jaar gebruik.. die misbruikte ik natuurlijk ook en kocht bij. bovendien wordt er een farmacogenetische test gedaan omdat vermoed wordt dat ik medicatie alles te snel opneem en weer afbreek. ik denk gewoon dat kratom het niet voor me is.. en ik baal er echt van.. Klik om te vergroten... dat is wel een flinke doses oxy geweest ik slikte maar 60/80mg per dag en ik was er gewoon zwaar klaar mee om die dingen te slikken ik had een kapotte zenuw in me knie die geopereerd moest worden maar steeds uigesteld werd door corona en ik kreeg maar oxys en na de operatie kreeg ik ze nog steeds ik wou eerst cold turkey stoppen maar na dag 2 werd ik echt helemaal gek toen las ik over kratom en hoe het helpt met afkicken ik ben het toen gaan halen en een half uur na dat ik het genomen had 0 ontwenning verschijnselen meer stopte met kotsen ik kon weer eten alle zware griep klachten gingen weg en na 2 dagen nauwlijks slapen kon ik die nacht weer eens normaal slapen"
"Misschien een raare vraag maar het is opgevallen dat tramadol in poeder vorm komt in capsules kan je dat poeder snuiven zodat je er meer high van woord het is niet dat ik dat van plan ben ik slik het op een normalen manier voor zenuw pijn in mijn knie maar het viel me op dat het poeder is en me vraag is of je het kan snuiven en of je daar high van woord en of iemand op dit forum dat geprobeerd heeft"
"avondmaal zei: ik ga 16 april naar Charlotte De Witte en neem mdma mee, maar ben wel echt effe aant flippen over de security... Iemand een idee hoe dat gaat zijn? Politie, honden? help (is trouwens eerste keer dat ik naar echt zo'n groot evenement ga + eerste keer mdma Klik om te vergroten... hangt van de beveiliging af die ze in gehuurd hebben dus ja er kunnen honden staan van particuliere beveiliging en die mogen sws je tas doorzoeken en fouilleren zeker als die hond aanslaat en het kan ook zo zijn dat er politie bijstaat bij de ingangs controle je weet het nooit met geluk heb je alleen een paar beveiligers staan die in je tas kijken en even oppervlakkig fouilleren voor wapens met peg hebben ze drugs honden of de politie staat er bij"
"Bibi1978 zei: Lieve mensen ik kom er echt niet uit online mischien dat jullie het wel weten aangezien de vorige keer ik er dus geen drol van merkte het gaat om de linker g.l zou dit nou toch de verlengde afgifte zijn geweest dan ? Klik om te vergroten... dat zijn de snel werkende dat zijn de zelfde die ik van de dokter kreeg die hoef je niet t kauwen wel apart dat je er niks van merkte zou toch wel moeten misschien kan je er van naturen gewoon wat beter tegen"
"Bibi1978 zei: Thnx Billnye.. Oke echt precies de zelfde dus van het zelfde merk ook ? Want ik had net een nieuwe post gemaakt met de vraag of iemand het wist maar kreeg als reactie dat deze dus de langwerkende waren 🙈🙈 Klik om te vergroten... ja dat zijn die blauwe pillen die zijn echt precies de zelfde die ik ook heb dat zijn de kort werkende 5mg dus daar zit geen vertraging op dus die zou je binnen 15 min moeten voelen bij mij de eerste keer toen ik er 2 van nam was ik wel redelijk high en ik ben een man van 186 en 100 kilo dus misschien kan je er van naturen gewoon wat beter tegen ik zou ook niet weten waarom je er niks van voelde want met dit soort pillen maakt een leege maag of iet in die richting echt niet uit"
"Chief_Slime zei: Ik heb zelf altijd snelwerkende oxycodon capsules van 5MG, bij de 30MG begin ik altijd wel te nodden met een euforisch gevoel. Ik moet wel zeggen, na 2 weken bijna elke dag meer dan 30MG oxycodon (gemixt met Tramadol & Oxazepam) ga je dit wel voelen als je gaat stoppen, ik slaap al een week bijna niet meer. Gelukkig heb ik nog benzo's, die helpen me altijd om bijna geen afkick verschijnselen te voelen. Klik om te vergroten... wat voor benzos gebruik je tegen de afkick verschijnselen ?"
"Danny46 zei: 25 mg is een goede beginnersdosis neem nooit retard altijd instant het werkt anders voor geen meter ,en nee dan hoef je ze ook niet kapot te bijten binnen 10 minuten word je wappie . Klik om te vergroten... zelfs de retards als je ze fijn kauwt werken ze even goed als de instant"
"Chief_Slime zei: Op dit moment zit ik op 30MG oxazepam per dag, dit helpt vooral tegen het zweten door het stoppen met oxy Klik om te vergroten... helpt het ook tegen de rest zoals het niet slapen en de griep klachten"
"Dominus zei: Hoi ik ben nieuw, Ik slik 60mg oxcycodon langwerkende per dag. Wat zou de maximale dosis zijn dat ik kan slikken. Ik slik dit ivm chronische pijn. Ik weeg 81 kg Ik slik hierbij ook nog 30 mg diazepam voor mijn spieren. Mijn vraag is wat is de maximale nog betrouwbare dosis voordat het 6 planken werk wordt. Mvg Gerard Klik om te vergroten... een overdosis hangt van tolerantie af somigge mensen krijgen het eerder dan anderen ik zou sws niet aanraden om boven de 100mg per dag t zitten al helemaal niet in een keer dat zou mega gevaarlijk zijn maar sommige mensen nemen een oxycodon pil van 120mg zeker met 60mg langwerkend per dag krijg je verspreid over de helen dag kleine hoeveelheden oxy binnen volgens mij begint het echt gevaarlijk t worden bij 200mg in een keer als dat je al niet tussen 6 planken ligt maar ik ben geen dokter ik heb zelf een jaar oxy moeten slikken en ben blij dat ik er nu vanaf ben dus ga er niet vanuit omdat ik zeg bij 200mg is het doodelijk dat het dan echt zo is ik heb het ook maar ergens gelezen die 200mg"
"oxy 10mg fijn kauwen en een biertje er bij"