Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kippenman zei: Hetzelfde geld voor snuiven hoor, dan is het ook slecht voor je blaas en nieren Klik om te vergroten... Uiteraard. De insteek van het bericht was dat er dan meer keta in je buik komt. Wat kan resulteren in irritaties aan de maagwand en zelfs maagzweren. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel en hoe vaak je gebruikt."
"Danny46 zei: kan mn eten vooralsnog binnen houden maar ben dan ook geen chronisch gebruiker(nog niet)ook geen maagpijn maar heb verhalen gelezen dat men bloed plast .Dan stop ik er maar mee mocht het zover komen Klik om te vergroten... Als je het gecontroleerd en niet frequent gebruikt is ketamine niet zo'n schadelijke drug. Die verhalen zijn er ja, gebruikers die minimaal 1g snuiven per dag over lange tijd. Ik zelf had bij wekelijks 1x geen last van klachten. Soms eens dat ik vaker moest plassen of minder mijn plas kon ophouden. Rolde wel snel in vaker gebruiken (meerdere dagen weekend en soms doordeweeks + meer tot me nemen) daardoor dus kijk er wel mee uit. Hou het een beetje speciaal zou ik zeggen. Wekelijks ''kan'' voor klachten zorgen maar dat verschilt in hoeveel weken je dit doet en hoeveel je tot je neemt. Komt vaker bij (dagelijks) intensief gebruik."
"Danny46 zei: okay thanks voor je feedback wou het voorlopig houden met 1 keer per week 1 gram omdat het zo fucking grappig was,mocht dit teveel zijn merk ik het vanzelf wel.het is best grappig om niks meer terug te vinden in je eigen huis Klik om te vergroten... Ook als je wekelijks gebruikt gaat je tolerantie omhoog. Dus de kans dat je uiteindelijk boven de gram uitkomt is ook aanwezig. Rolt er heel makkelijk in. Je zit even thuis met wat vrije uurtje en je zegt tegen jezelf ajoh kan wel eventjes. Mag ik vragen hoelang je met die gram doet?"
"Danny46 zei: de eerste dag 0.7 gram gekken huis de 2 dag met wat erover was niks te beleven Klik om te vergroten... Dit is een beetje drempel die ik probeer te schetsen. Je geeft aan dat je de 2de dag alles wilde opmaken terwijl je 1x per week wilt gebruiken? En wat houd je tegen om de volgende keer 2g te halen omdat je anders misschien weer tekort komt. Dit is geen veroordeling maar oprechte interesse."
"Danny46 zei: das geen goed nieuws terwijl het effect zo leuk is Klik om te vergroten... Daarom moet je het niet te vaak doen. Vond de werking van ket eerst veel leuker. Het gewenste resultaat kon ik niet of nauwelijks bereiken en anders met grandioos veel."
"donniedisco zei: Natuurlijk ik neem het enkel nog in noodgevallen! Klik om te vergroten... Wat zie je als noodgeval?"
"Wellicht in de war met MDMA? Ja het klopt dat het geen lekkere smaak is. Bij xtc is het meestal een soort hap slik weg verhaal. Dan proef je wellicht wat is afgebrokkeld bij het maken van een kwartje. Is de vieze smaak niet ook een beetje part of the experience bij likken?"
"Dodo zei: Hoi, Ik ben mij na jaren rust weer een beetje aan het verdiepen in drugs. Ik kon hier nog geen ander topic over vinden. Na aanleiding van mijn bericht over speed, nu toch dit topic maar even aangemaakt. Over twee weken mijn eerste festival sinds jaren. Nu dacht ik erover om wat mdma te nemen, omdat ik graag zou willen slapen na het festival (volgende dag weer verantwoordelijk voor mijn dochter). Wil absoluut niet helemaal van de kaart zijn, hooguit “dat gevoelletje” weer een beetje ervaren na 2,5 jaar. Tijdens eerdere ervaringen met mdma op een festival, merkte ik vaak dat ik begon te lijken op een blok beton. Bewegen kostte veel moeite, benen zwaar, gezicht op onweer, maar ik voelde me verder wel prima en goed. Alles kostte alleen veel moeite. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of weten hoe dat te voorkomen is? - Dosis was altijd goed afgestemd op mijn gewicht, gevoel ontstond direc - Combineren met pep zorgde voor de ergste katers ever (lees 5 dagen duizelig), dus absoluut uitgesloten. - Gevoel kwam ook na een lange pauze, dus ik heb ook niet het idee dat het daardoor kan komen. Ben benieuwd naar jullie mening! Klik om te vergroten... Is dit gevoel constant de zware benen? Ik heb vaak voor/tijdens de piek lichte benen waarna ze steeds zwaarder worden. Kan niet precies plaatsen wat je met gezicht op onweer bedoeld. Bedoel je hiermee dat je een beetje door je oogleden kijkt en je mondhoeken naar beneden gaan staan? Zo ja, dan herken ik dit wel."
"Dodo zei: Haha ja dit! Krijg jij dan ooit ergens het gevoel om te dansen wel weer terug? Ik kan gewoon rustig uren staan. Tot ik ga zitten dan kan ik praten en ga ik los. De omgekeerde wereld natuurlijk. Klik om te vergroten... Eigenlijk altijd wel. Vind het vaak fijn even rustig te zitten en wat te praten inderdaad. Bijpakken heeft hier vaak niet zoveel zin en zeker niet als je goed wilt slapen. Wat mij vaak ook weer dat zetje geeft is toch je vrienden die je oppeppen en opgaan in de muziek. Probeer er vooral niet zoveel bij stil te staan als dat lukt. Gaat soms gewoon even up & down kan natuurlijk niet altijd blijven pieken. Wat betreft slapen vind ik mdma nog best wel lastig persoonlijk."
"Voor wat ik weet werkt 2F vergelijkbaar op het lichaam als ''normale'' ketamine. Oraal innemen kan natuurlijk altijd. Ik zou hiermee wel oppassen zeker als je het vaker gaat doen. Keta werkt al hard op je buik/maag/nieren bij intensief gebruik en dit word dan alleen maar versterkt. Ook heeft een vriend van mij een maagzweer gehad mede door het slikken van 2F. Of dit alleen door de 2F komt is onduidelijk maar denk dat je een aardige inschatting kan maken. Enjoy (maar wel verstandig)"