#1
Ik ben echt een linkerkanter maar onderkant nee das nieuw voor mij
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.De gemiddelde 3-mmc gebruiker of naja op zn minst weetje dat slikken zoveel chiller is , al mijn vrienden zijn verbaast dat ik slik edit: slik 3mmc dan he viespeuken![]()
Slikken en boofen vond ik altijd enorm tegenvallen. Geen dikke geile rush, alleen wat alertheid.FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.
Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.Wat je omschrijft zijn typische stim-slaaptekort-hallucinaties. Als je niet slaapt, gaan je hersenen dit soort shit nu eenmaal doen. Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar. Dat is met ‘gewoon’ nuchter slaaptekort of met ‘gewoon’ een of enkele nachten pep-doorhalen al het geval. Laat staan met een middel wat ook nog behoorlijk op je serotonine inwerkt, wat de neiging tot serieus hallucineren alleen maar verder vergroot.
Goed dat je letterlijk en figuurlijk in de spiegel keek en jezelf een halt toe hebt geroepen, want eenmaal op zo’n punt aangekomen takelt het alleen maar verder af. Verstandig dat je het restje weg hebt gedaan! Uitstel van executie (en een executie die langer en pijnlijker wordt naarmate je verder uitstelt) is sowieso geen oplossing en het is goed dat je actief ingrijpt op het moment dat je dat nog beseft.
Leuk stofje, 3-MMC, maar voor sporadisch zeer kortdurend gecontroleerd gebruik. Veel mensen kunnen het daar niet bij laten.
Is de kater inmiddels een beetje beter uit te houden? Slaapverlamming schrijf je, dit heb ik vroeger ook wel meegemaakt na teveel MDMA! Heel duidelijk causaal verband.
Weet dat deze symptomen te wijten zijn aan de tekorten aan stofjes en dat dit tijdelijk is. Voel jezelf niet té schuldig, het zal wegtrekken over de dagen. Sterkte!
Dit begrijp ik niet hahaIk ben echt een linkerkanter maar onderkant nee das nieuw voor mij
Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar.
lik heb toch 2 bevallingen achter de rug maar snuiven.... vreselijk . pijn in mijn neus joh. trek t echt nietJa slikken is chill maar duurt langer en je moet het op een lege maag nemen. Snuiven? Leg gewoon n lijn van 200, naar binnen, tien seconden huilen, een uur/half trekken, herhalen
Het bijt even. Soms kan het zo zijn dat de 3/4mmc vlokkerig word. Dan snuif je grotere vlokken op wat pijn kan doen. Een free-pass is er sws niet.ik heb toch 2 bev
lik heb toch 2 bevallingen achter de rug maar snuiven.... vreselijk . pijn in mijn neus joh. trek t echt niet
Nog nooit 3mmc gesnoven, ik wil ook niet snuiven, m’n broer had nog 3mmc pillen liggen van 150mg en die waren perfect. Ik kon super lang door en ging veel praten. Nu slik ik poeder omdat die pillen op zijn en ik voel eigenlijk niet meer dan alertheid en een energie kick. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd? En hoe is 3mmc voor je maag als je het slikt?FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.
net nog n halve gram gevonden en wederom direct doorgespoeld. Weg ermee.
die slaapverlamming zit me nogsteeds dwars en ik slaap hier door ook slecht. Toch wel een beste impact gehad daardoor..
Als je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.
Hoe confronterend het ook klinkt. Ben ik het hier volledig mee eensAls je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.
Haha ik zie wel vaker je waardering voor mijn naam, dankjewel daarvoor.. leuk!@Sonja Nakker ik kan je niet serieus nemen met zo’n briljant gekozen naam. Nee jk, hoop dat het nu beter met je gaat.
Dat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen.Echter heb ik HPPD aan alles overgehouden helaas.
In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manierDat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen.
It’s all crap and it’s bad for ya 😬
Oh ja, dat ken ik zeker. Ketamine zal altijd een plek in mijn hart hebben. Ben er clean van en heb het nooit zo extreem gebruikt, maar het heeft me wel een kant laten zien die ik niet mocht zien. Ik heb achter het gordijn gekeken en dat was dom.In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manier
Sorry, ik ben echt dood op haha. Maar slaapverlamming heeft me weer goed te pakken vannacht, dus daarom nog wakkerHet zijn rare teksten, maar hilarisch 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."