Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als niet medisch hollistisch-humaan-adviesverlener mag ik je niet geen medisch advies verlenen op basis van medische gronden. Daarom raad ik jou aan een e-liquid van smaak naar keuze met een oplossing van 3-CMC, 2-MMC, 4-CL-PVP, 4,4 DMAR en minime hoeveelheid ADB-BUTINACA en één (ja slecht één enkele) van de nieuwe etiz ontspruitingen (naar vrije keuze) te maken. Zelfstandig wetenschappelijk onderzoek op ratten was veel belovend, binnen het uur waren de ratten zo kalm dat ze zich zelf tot de dag van vandaag niet verroeren. Daarnaast heb ik wel eens opgevangen dat amfetamine wel voorgeschreven word voor ADHD, dus een bezoek bij uw huisarts kan heel misschien helpen, al vind ik de eerste optie ontzettend veelbelovend. Gaat u voor de huisartsroete, blijf ze dan afgaan tot je met iemand kan praten waarmee het klikt."
"DOPE AMINE zei: Agressief worden van flualprazolam en je GSM plots kapotslaan midden in de nacht zonder reden is volgens mij geen pure benzo meer. Ik heb misschien een kilogram pure amfetamine gebruikt als tiener en jonge twintiger. Nu kan ik niks meer vinden op mijn 35 jarige leeftijd, zeker niet online.. Klik om te vergroten... Aan de drugs ligt het nooit! Shit, is er geen amfetamine niet meer online? Verdomse speculatoren!"
"Dopemonster zei: Vapen is het net crack hoorde ik van betrouwbare junkenbronnen Klik om te vergroten... Ze hebben het mis."
"gekkemanlol zei: op basis waarvan hahah er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen Klik om te vergroten... Denk je dat de authoriteiten zich klem gaan lopen op stickertje waarop staat: "consumeer dit niet""
"Geneesmiddel zei: Ohja, tolerantie zal niet zo een grote rol spelen denk ik omdat de twee stoffen toch wel redelijk anders werken. Al helemaal het euforie gedeelte heeft niets met Ritalin te maken. Klik om te vergroten... Geld enkel maar hij de ritalin in 1 hersenhelft gebruikt heeft."
"Voor mensen die van dissos houden is het nogtans de golden age lijkt me"
"Alle drugs zijn schadelijk. Over RC's weten we welliswaar niets. Welke benzo heb je aangeschaft?"
"Dirkjan zei: dus je bent je eigen proefkonijn. Klik om te vergroten... Nee, tests op mensen wordt relatief weinig verloond."
"Same man, ritaline in de vuilbak en a-php beginnen vapen hier. Dokters komen toch ook eeuwen achter komaan zeg."
"Mevrouw Pløp zei: Medicatie vervangen door Pyro's lijkt me een uitermate slecht idee, tenzij je graag naar de knoppen wil Klik om te vergroten... Heb mijn medicatie niet vervangen met a-php? en ja, idd lijkt me geen goed idee in het algemeen, naar de knoppen kun je gaan door a-php te gebruiken zonder eerst mphen te doen, gaat perfect zonder."