#1
En amfetamime dan? Voor lang niet iedereen werkt 100% dextroamfetamine beter dan racemische amfetamine of zelfs levoamfetamine en qua schadelijkheid is het verschil tussen dextroamfetamine en amfetamime volgens mij heel verwaarloosbaar. Het feit dat het illegaal is houdt heel veel onnodige gevaren in stand.Eigen vraag gesteld en onmiddellijk zelf beantwoord. Blije Dirk.
4-mmc is al een ontzettend giftige stof, 3-mmc is dat ook, en als je chloor of fluor of laat staan een (di)methoxy of hydroxyl groep eraan gaat toevoegen ga je alleen maar meer neurotoxische stoffen krijgen. Het is troep. Stop ermee.
Helemaal eens met de ban. Drugs zijn erg leuk, maar gebruik dan niet de losers onder de drugs. Als het aan mij ligt, als ik de touwtjes in handen had, dan waren alleen 1-p-lsd, 6-apb en ketamine legaal. De rest onmiddellijk in de ban mieteren. Meer heb je niet nodig. Een psychedelic, een entactogeen en een dissociatief.
Discussie gesloten.
