Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het Drugwiel, een nieuwe manier om drugs te categoriseren voor een ieder toegankelijk,en een mooi visueel educatieve vorm,,maar wist niet dat deze al bestond op het forum,maar onder de cat drugs. Het ging veel over NPS stoffen vandaar ik hem hier geplaatst heb. Colofon. Auteur Astrid De Schutter, stafmedewerker VAD Tom Evenepoel, coördinator De DrugLijn Jochen Schrooten, stafmedewerker VAD - PDF Free Download Colofon Auteur Astrid De Schutter, stafmedewerker VAD Tom Evenepoel, coördinator De DrugLijn Jochen Schrooten, stafmedewerker VAD Met dank aan Erik Helderweert, coördinator Safe n Sound Frederick Van Der docplayer.nl The Drugs Wheel | Het Drugwiel Puur ter info. Zojuist kwam ik deze tegen op internet, leek me interessant als achtergrondinfo op het forum. Nog niet eerder hier gezien. Meer info over deze plaatjes vind je hier. Download hier de pdf. Download hier de pdf. drugsforum.nl"
"Hallo beste medegebruikers, De vraag begint met het Onderwerp,en welke heeft de meest lange anti depressive werking? Ik gebruik zo nu en dan 2-fdck 150 mg,en beleef dan een dromige roes en kan dan van kunst en muziek genieten.Ik merk ook een korte anti depressive werking,maar de roes duurt te kort. Ik wil absoluut niet holen,want flip al als ik wiet rook,word dan angstig en paranoia . Belangrijk om te melden ik ben depressief en heb adhd en wat angstig.Ja je hebt nooit 1 diagnose. Dus geen psychedelic voor mij. Mijn verder gebruik zijn Etizolam en 4-emc en 3-fea. Zou graag wat anders willen uit proberen,maar ben bang voor een bad trip. Waar ik bestel zijn deze disso,s beschikbaar. Dck O-pce 3-meo-pcp Dmxe Hxe Mxpr mxipr Dus graag wat advies zal ik enorm waarderen. Kan iemand mij uitleggen wat al die andere disso,s zijn/de werking. En welke zouden jullie me aanraden gezien mijn verhaal/history.? 2-fdck verdraag ik zeer goed,maar korte werking en de next day weer depri. Ja ik weet het dat ik voor mentale problemen bij GGz moet zijn.Maar zij kunnen mij niet verder helpen.(complexe problematiek) En soms you need relief. Hoop dat jullie het begrijpen,trouwens de Meeste psychonauten doen aan zelfmedicatie. Nou vind dat ik me aardig kwetsbaar heb opesteld,hoop op constructive reacties. Alvast bedankt and much love Vr gr Artlover Love is from the infinite, and will remain until eternity. The seeker of love escapes the chains of birth and death. ~Rumi~ Art is our only salvation from the horror of existence. ..."
"Books also make fun -"
"Jumping Jack zei: Klopt! Is gewoon de legale keta.. Bijna geen verschil Klik om te vergroten... Nou wat ik heb begrepen ,houden de antidepressive effecten Langer aan met ket,en is de beleving ook anders.Want het word tegenwoordig ingezet als therapeutische therapie."
"De Zandman zei: 3 meo-pcp is de heftigste rc, die ik ooit gehad heb. Je raakt volkomen fucked up, zware, diepe trips krijg je ervan... Klik om te vergroten... Nou dat van die zie ik zeker af,bedankt voor je input."
"Roze Olifant zei: Dat is een volledig persoonlijke ervaring. Ik vind 3-MeO-PCP niet perse heftiger of minder heftig dan ketamine, het is anders. Helderder, soort van stimulerend, actiever, minder verdovend, ik vind het zelf ook minder trippy/‘psychedelisch’. Wel heel erg dosisafhankelijk want doseer je iets te hoog dan wordt het heftige shit en dan kun je er echt flink scheef van raken, met gevaar voor een gevoel van valse nuchterheid en manieën. Omdat het zo’n enorm potent spul is telt elke mg. En ons type weegschaaltjes kunnen een afwijking geven die toch wel significant kan zijn m.b.t. het effect. Ketamine is in die zin veiliger te doseren, omdat het minder potent is. Als je geen K-hole of een te heftig effect wil, kun je het best langzaam (!) stapelen tot het niveau wat wenselijk is. Ik geloof dat 2-FDCK van de RC-varianten veel/het meest (? ben niet zeker) op ketamine lijkt (door velen wel als iets minder interessant beschreven…), maar daar kan ik zelf niet echt iets over zeggen op basis van persoonlijke ervaring omdat ik pas 1 of 2 keer 2-FDCK heb gedaan in zeer lage dosering. @Experimenteeltje: Ik hoop dat andere forummers met meer disso-ervaring je wat verder kunnen helpen met je vragen, al blijft het altijd moeilijk te zeggen wat in jouw specifieke situatie het meest verstandig is denk ik. Klik om te vergroten... Dank je wel voor je uitgebreide reactie,en ik hoop idd wat meer info van mede forummers te krijgen,over hun ervaring met disso,s. En ja het blijft altijd een subjectieve ervaring. De 1 neemt koffie in de avond en doet geen oog dicht,anderen Vallen easy in slaap."
"Dank je voor je input,ik heb zelf nog geen echte ket gehad.Alleen dus 2-fdck,maar vind het te kort. Ja wij zitten hier nog in het experimenteer proces.In de U.K and U.S zijn ze al veel verder. Kijk als ik een draaglijk bestaan heb,hoef ik niet zo nodig van alles te proberen. Ik zie het gebruik van rc,s dus ook tweeledig. Het helpt me als ik het niet meer trek,en de GGz schiet te kort.Ik heb zelf mijn leven gered. Zonder was ik er miss al niet meer geweest. Het vult de ontbrekende stukjes aan in de brain. Korte termijn. Ik geloof ook dat de wetenschap kan leren van bepaalde stoffen.Mensen gaan niet voor niets dokteren.Mdma shrooms psychedelics worden allemaal pos ingezet voor herstel. Trouwens hele interessante docu tip "dosed" Over de benefits van Iboga and shrooms. Dosed (2019) ⭐ 7.1 | Documentary 1h 22m m.imdb.com A must see,profound,moving,inspiring ect"
"Jumping Jack zei: Okey als ik tijd heb zal ik eens kijken. Goed dat je zelf stappen hebt ondernomen. Helaas is de GGZ ook zo een instelling. Je zou verwachten dat een land als ons met de middelen en kennis die we hebben zulke instellingen goed voor elkaar heeft maar het tegendeel is waar. Een vriendin van mij, een lieve meid, is niet al te slim en heeft totaal geen mensen kennis, heeft een opleiding gedaan psychologie voor het NFI. Ze begreep het niet en moest elk jaar over doen tot ze elke keer er net door kwam. Maar dat kan dus.. Totaal ongeschikt voor dat onderwerp maar als je maar blijft proberen kom je er wel doorheen. Nu gaat ze voor het Pieterbaan centrum dus de psychologische testen afnemen en heeft ze een macht gekregen die iemand kan tekenen voor het leven. Zoals ik zei.. een lieve meid maar als ik voor zou stellen dat zij degene is die bepaald of je TBS gaat krijgen zou ik echt bang zijn en boos. Dat is dus het probleem omdat ze uiteindelijk toch het papiertje heeft gehaald zit ze daar toch. En niemand toen aan de bel toen ze elke keer faalde. En dus duidelijk niet de eigenschappen bezit om de functie te vervullen. Daarom ook kunnen zulke officiële instellingen een rotzooitje zijn. Ik koop wel een vaker 2 gram keta en doe daar 3 dagen mee. Microdoses! Dan begin ik in de ochtend met mini lijntjes en zo ga ik 3 dagen door met dat. Ik neem het niet om te spacen, maar mijn complete gedachtegang veranderd dus in een positieve manier. Ik zou zeggen probeer het en je kijk op het leven veranderd compleet. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie,en wat goed van je vriendin dat ze zich heeft opgewerkt. Hoe kan ik het proberen als geen echte keta heb??"
"Guapo Temudgin zei: Waarom probeer je niet eens een upper? Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond. Een upper helpt maar werkt een benzo tolerantie in de hand.Ik gebruik een cathinione en 3-fea en 3- fpm.Maar word heel onrustig,dus moet in balans met downers gebruiken. Het is erg lastig,want ritalin werkte destijds averechts."
"Ik vond deze link op Reddit,zeer interessante info: over het ontstaan,en welke (NPS) er zijn ect: https://mega.nz/file/uB82mAIC#tck7vyhknm3kfBE8VDX7NjF1RJGlUSNgOvK7x4lLelg"