Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik werd erg moe van de na effect de volgende dag. en het gevoel is oppervlakkig en duurt niet erg lang. Als je het opweegt tegenover de lange brakheid die je er van krijgt is het zeker niet waard."
"Fisherman's friend zei: 3cmc vind ik best lekker ,maar voor mij te schadelijk en te aanlokkelijk. Klik om te vergroten... Het is inderdaad verdomd schadelijk en zou het zeer limiteren op gebruik. NOOIT 3cmc meerdere keren per week gebruiken! Tolerantie bouw je te snel op. Waardoor je te veel neemt. Waardoor je te veel chloor tot je op neemt. Dit gaat op je hartslag slaan en als je het nasaal gebruikt...mag je hopen dat je geen infectie krijgt. Als je er gevoelig voor chloor bent zou ik het niet nasaal nemen. Spreek uit ervaring."
"Duwd zei: Hoe snel merkte je de tolerantie bij dit middel? Klik om te vergroten... Na 5 dagen 4 a 5 gram elke avond verdeeld. Begint met een simpele dunne lijn. elke avond steeds ietsjes meer dan de dag ervoor. dag 4 merkte er niks meer van de effecten en moest meer bijnemen, dag 5: rest van het zakje 1 a 2 gram deed helemaal niks, ... maar de chloor wel. Dat is niet goed voor je lichaam."
"Zal even als proefkonijn mezelf introduceren. ik gebruikte 3-cmc 5 dagen achter elkaar elke avond. ik had 4/5 gram over deze dagen verdeeld en opgemaakt. de laatste dag was 1 a 2 gram niet voldoende en was het plafon berijkt op dag 4. toen begon mijn lichaamszweet te ruiken naar chloor. en in de tusentijd is het erg bijtend voor de neus, dat maakt veel (ontstoken)snot aan en ook vaak neusbloedingen. (ligteraan hoe goed je tegen chloor kan) Toen ik gestopt was, moest mijn neus wel minstens een week herstellen en vergeet niet je neus te spoelen met zoutig warm water. En je lichaam moet ook bijkomen (minstens een week, ligt aan het lichaam) dus je zal ook vermoeid raken hierna en langzaam de stoffen uit het systeem moeten verwerken, je lichaam zal dan ook een hogere hartslag hebben dan normaal. voor 1 dag op een gebeurtenis of evenement kan het heel effectief en zelfs praktisch zijn en zou ingezet kunnen worden voor mensen die zichzelf meer willen ontdekken en de sociale angstdrempels kunnen ontnemen.. Zou het ook hierbij laten en er niet al te veel van gebruiken want het is echt rommel."
"Lawaai Papegaai zei: En het risico op verslaving is bij 3cmc maar vast ook bij andere RC’s heel groot, want makkelijk aan te komen, niet duur en je hoeft niet opzoek naar een gure straatdealer die je op zijn blauwe ogen moet geloven dat wat hij je geeft ook echt dat is (al kan dat met RC’s als je het niet laat testen natuurlijk ook ) Klik om te vergroten... ik zou zeggen dat het bij 3-cmc al snel een chasing the dragon gevoel geeft. Omdat je toch snel wel weer bijpakken en ook steeds meer nodig hebt om in de sfeer te blijven... voordat je het weet staan je pupillen 2 dagen wijd open...."
"z7i7 zei: Over 3-cmc kan ik niets vinden. Klik om te vergroten... 3-cmc is ook verboden geworden sinds 16 mei 2023 je kan het nog wel bestellen zolang de voorraad strekt."
"Hier mijn Eerste ervaring dat ik hier schrijf. Alvorens Excuses als het wat amateuristisch klinkt.(beloofd dat gaat het doen) Ik heb eigenlijk dezelfde vragen (behalve dan die over de sex). Ik doe voor het eerst zoiets. eerder al wel eens 3mmc 4mmc gehad en 2 mmc via via verkregen. maar 3-CMC heb ik zelf besteld vorige week. Werkt bij langer na niet zo sterk als voorgenoemde.middellen, en ook is het effect wat milder. Mijn eerste ervaring met 3-cmc was heel positief. Dit heb ik op sociale gelegenheden gebruikt. Wat mij opviel is dat de eerste 2 a 3 keer gebruik je de neus erg veel onstekingssnot maakt en ik heb ook meerdere malen een bloedneus gehad. Pas na 5 dagen ging dit weg. Verslavende aspect: ik gebruik dit spul nu elke avond. bij voorkeur thuis in de digitale kroeg bij het gamen met de mic met vrienden. het schiet sociaal gezien enorm op (waarschijnlijk dopamine en serotonine sschieten omhoog) dat maakte voor mij veel meer sociale interactie mogelijk dan ik ooit had kunnen dromen. Maargoed. moet nu echt wel gaan stoppen. Diit kan zoals je zegt nie gezond zijn. Na een week mijn neus zit aardig goed verstopt, de boel stinkt naar dat spul en ik denk dan ook dat je de chloor die erin zit altijd eruit moe spoelen! Ook ben ik al vrij snel resistantie opgebouwd. Het werkt in principe niet meer en ook neit mer na een paar lijntjes. na dagelijks gebruik (2/4 gram per dag 1 week.) Tenzij er een groot bommetje door de maag gaat. Je zweet gaat er ook naar stinken. Zo zie ik het: 3CmC is leuk, kort en krachtig. Doe het een avondje, je kan er een paar uur goed op gaan en je kan het rekken met bommetjes...er is een plafon!!!. Gebruik het praktisch. maar stop dan minstens 3 dagen met het gebruiken ervan. Zo behoud je het nut er nog van in en raak je niet al te snel verslaafd. Oraal genruik lijkt mij iets beter dan nasaal vooral in mijn geval. Nasaal lijkt mij voor dit spul sws niet goed. krijg ontstekingsnot ;/"
"FredKroket zei: 3 dagen ?? Ik zou minstens 2 maand tussen gebruik van stimulerende middelen houden. Klik om te vergroten... Nou, dat raad ik zeker ook aan na mijn eigen ervaringen, met 3-cmc heb ik gehoord dat het wekelijks wordt gedaan..Voor de proef heb ik het 5 dagen achter elkaar genomen. Ik moet 3 x per dag nu mijn neus spoelen met zoutigwater omdat dat spul mn neus dusdanig heeft aangetast."
"Lawaai Papegaai zei: Dit zijn ook geen “normale” hoeveelheden, sjiezus😱 Klik om te vergroten... Oh Zei ik 2/4 gram per dag? Laat me het corrigeren, Heb het 4/5 gram verdeeld over 5 dagen. En dat is ook al te veel."