Op de tweede plaats zou ik Bromazolam kiezen. Dit is ook een aardige lamlegger en houdt me zeker voor 6 a 7 uur in slaap. Ik zelfs met wat tolerantie, al zit ik in afbouw (ookal is het TTTiijijijden op relatief lage dosis a 2,5 mg nurflurazepam per dag a 2 dagen), heb ik aan 1,5mg Bromazolam (meestal een halve pil dus) genoeg om kruipend naar bed te gaan.
Echt apart hoe pillen bij iedereen verschillend werken. Ik had pillen van 2.5mg en 3mg Bromozolam gekocht. Begonnen met 1.25mg deed niks. 2.5mg werkte iets beter maar omdat ik er daar maar 10 van had besteld snel over naar 3mg. De eerste keer was ik na 20 minuten helemaal waus en liep zwalkend richting slaapkamer. Hele tijd op 3mg gezeten, sliep goed, soms wat black outs dat ik niet door had dat mn vriend naar zn werk was gegaan.
Sinds vorige week Corona en ik kan niks, verveel me de pleuris maar zonder benzo kan ik ook niet meer slapen (had al Lorazepam en Oxazepam op recept ook).
En dat is het enige dat ik nu eigenlijk wil.
Inmiddels zit ik na een week op zo'n
18-24 mg Bromazolam per dag 😳
Eerst sliep ik ook rustig op 3mg een uur of 7. Nu duurt het een uur voor het werkt, ben ik na een uur of 2-3 weer wakker en neem ik er weer 1. En dat de hele dag door en 's avonds voor de nacht 2.
Sta al sinds augustus op de wachtlijst bij Iriszorg voor detox. Zou eerst pas in feb volgend jaar hebben maar huisarts had er wat spoed achter gezet. Zou hem nou orige week heb hebben, maar had toen Covid. Heb hem nu morgenochtend. Dus hoop echt dat ik snel terecht kan.
Want nu val ik constant, knal tegen de muur, heb blackouts, praat warrig, mn drinken loopt langs mn mond.
Ik had dus vanaf augustus problemen met die voorgeschreven medicatie omdat ik te vaak nam, maar nu echt spijt als haren op mn hoofd dat ik toch die Bromozolam heb besteld. Want die detox wordt echt hel straks. Ben vorig jaar al gehalveerd met die Lorazepam en Oxazepam en daar ben ik toen al dood ziek van geworden. Maar dat hebben ze ook verkeerd aangepakt door het gewoon ambulant en me niet op Diazepam te zetten. Vandaar dat ik nu ook ergens anders heen ga. En het hopelijk beter gaat en lukt om er vanaf te komen 👍