#1
Ik vind verschrikkelijk spul, alleen met G tijdens afbouw goed voor slapen en je kan sneller afbouwen omdat de dopamine rebound tegengaat en de symptomen aks gevolg daarvan. Maar het maakte van mij echt een zombie en die trekbenen echt horror.
Ik weet niet hoe het komt maar ik kan die dingen weg vreten als tic tacs, d'r gebeurt NIKS.O voor ik het vergeet maar dat is geen benzo. Quetiapine is helemaal de bom voor mij voor slaap. 12,5mg is genoeg voor een rustige nacht en 25mg laat me heerlijk diep slapen voor 8uur lang. Laat me ook (denk ik) je op een hele natuurlijke manier langzaam moe worden zodat je heerlijk rustig naar bed kan.
Door zelf alvast te beginnen met afbouwen kan je jezelf die hel besparen. Anders is er grote kans dat je de detox niet afmaakt en je weer terug bij af bent. Ze bouwen af met diazepam maar ze gaan je echt geen 240mg per dag geven. Probeer het dragelijk te maken, je medicatie in bewaring te geven en nu alvast eenbeetje door de zure appel heen te bijten voordat die appel straks niet zuur is maar zwaar bedorven😉 Of vraag maatschappelijk werk:, een instantie of wat dan of wie dan ook, familie, buren, someone iigEcht apart hoe pillen bij iedereen verschillend werken. Ik had pillen van 2.5mg en 3mg Bromozolam gekocht. Begonnen met 1.25mg deed niks. 2.5mg werkte iets beter maar omdat ik er daar maar 10 van had besteld snel over naar 3mg. De eerste keer was ik na 20 minuten helemaal waus en liep zwalkend richting slaapkamer. Hele tijd op 3mg gezeten, sliep goed, soms wat black outs dat ik niet door had dat mn vriend naar zn werk was gegaan.
Sinds vorige week Corona en ik kan niks, verveel me de pleuris maar zonder benzo kan ik ook niet meer slapen (had al Lorazepam en Oxazepam op recept ook).
En dat is het enige dat ik nu eigenlijk wil.
Inmiddels zit ik na een week op zo'n
18-24 mg Bromazolam per dag 😳
Eerst sliep ik ook rustig op 3mg een uur of 7. Nu duurt het een uur voor het werkt, ben ik na een uur of 2-3 weer wakker en neem ik er weer 1. En dat de hele dag door en 's avonds voor de nacht 2.
Sta al sinds augustus op de wachtlijst bij Iriszorg voor detox. Zou eerst pas in feb volgend jaar hebben maar huisarts had er wat spoed achter gezet. Zou hem nou orige week heb hebben, maar had toen Covid. Heb hem nu morgenochtend. Dus hoop echt dat ik snel terecht kan.
Want nu val ik constant, knal tegen de muur, heb blackouts, praat warrig, mn drinken loopt langs mn mond.
Ik had dus vanaf augustus problemen met die voorgeschreven medicatie omdat ik te vaak nam, maar nu echt spijt als haren op mn hoofd dat ik toch die Bromozolam heb besteld. Want die detox wordt echt hel straks. Ben vorig jaar al gehalveerd met die Lorazepam en Oxazepam en daar ben ik toen al dood ziek van geworden. Maar dat hebben ze ook verkeerd aangepakt door het gewoon ambulant en me niet op Diazepam te zetten. Vandaar dat ik nu ook ergens anders heen ga. En het hopelijk beter gaat en lukt om er vanaf te komen 👍
Bedankt voor je bericht.Flualprazolam bij far de beste benzo voor slaap. Dat die in 1mg pillen verkochten werden snapte ik alleen niet want een gemiddeld mens zonder tolerantie gaat zowat KO met 250mcg. Ook de enige benzo (die ik ken) die me echt 8 uur of soms zelfs iets langer laat slapen.
Op de tweede plaats zou ik Bromazolam kiezen. Dit is ook een aardige lamlegger en houdt me zeker voor 6 a 7 uur in slaap. Ik zelfs met wat tolerantie, al zit ik in afbouw (ookal is het TTTiijijijden op relatief lage dosis a 2,5 mg nurflurazepam per dag a 2 dagen), heb ik aan 1,5mg Bromazolam (meestal een halve pil dus) genoeg om kruipend naar bed te gaan.
Hierna zou ik Etizolam kiezen maar dan vooral omdat het zo snel werkt. Die houdt me echter wel maar max 6uur in slaap. Nou kamp ik wel me leven lang al met slaap problemen dus kort en of slecht (in)slapen is de norm bij mij.
O voor ik het vergeet maar dat is geen benzo. Quetiapine is helemaal de bom voor mij voor slaap. 12,5mg is genoeg voor een rustige nacht en 25mg laat me heerlijk diep slapen voor 8uur lang. Laat me ook (denk ik) je op een hele natuurlijke manier langzaam moe worden zodat je heerlijk rustig naar bed kan.
Edit: Maar natuurlijk, wat hier gelukkig al vaak is gezegd, benzo's are the worst kind of drugs dat er bestaat. Heroine junks kicken in het algemeen liever af van de hero dan van (vooral langdurige hogere doseringen) benzo's gebruik. Benzo's zijn echt door de duivel hem zelf ontwikkeld en ontworpen lijkt wel. Het helpt precies, voor even, voor angst/anxiety/piekeren/niet kunnen slapen, maaaaaaar maakt het probleem waarvoor je het nam, PRECIES dat probleem, daarna alleen maar erger. Alle rust of goed kunnen slapen moet je altijd terug betalen met onrust en slechter slapen PLUS dikke rente!
Dat het niet wijs is begrijp ik, maar ik neem liever eens in de 2 maanden een downer na een avond uppers dan elke avond nuchter een benzo om mee te kunnen slapen (no offence).Eigenliijk is elk advies om downers na uppers te nemen per definitie slecht. Je gaat automatisch meer upper nemen (want kan daarna toch slapen) en het nemen van een middel met één van de grootste verslavingspotentieels is wel benzo's.
De doseringen die ik noemde waren inderdaad op nuchtere staat maar sowieso neem ik benzo alleen nog als ik dus nagenoeg nuchter ben. Door afhankelijkheid, hoewel in lage doseringen, heb ik toch te maken met tolerantie en voor mij zou 3mg broma op het einde van een upper me zeker doen laten slapen. Maar dan is dus de upper wel nagenoeg uitgewerkt. Ik loop liever niet nog een keer in die valkuil van downer na de upper waardoor ik de upper weer meer of makkelijker ga gebruiken en het gevaar loop weer meer afhankelijk te worden van benzo's.
Eigenliijk is elk advies om downers na uppers te nemen per definitie slecht. Je gaat automatisch meer upper nemen (want kan daarna toch slapen) en het nemen van een middel met één van de grootste verslavingspotentieels is wel benzo's.Bedankt voor je bericht.
Ik ben op zoek naar een vervanger voor etizolam omdat dat vrijwel nergens meer te krijgen is. Het is uitsluitend om na een avond flink aan de uppers te hebben gezeten in slaap te kunnen komen.
Volgens mij valt Flualprazolam nu al niet meer "normaal" te verkrijgen, dus dan zou ik uitkomen bij Bromazolam. Welke dosis adviseer je na een avond plezier? Bij etizolam gebruik ik 3 a 4 mg (meestal 4) en dat werkte altijd goed. De avond erna dan nog 1mg en daarna niks meer tot de volgende avond uppers (niet vaker dan eens per 6 weken).
Zelf denk ik aan 1,5 of 2 pillen van 3mg. De hoeveelheden die je noemt zijn neem ik aan in nuchtere toestand?
Etizolam is eigenlijk niet zo geschikt als inslaper of doorslaper. Het is namelijk meer een anxiolytische (kalmerende) benzo en geen hypnotische (slaapverwekkende). Daarom heb je er waarschijnlijk een bovengemiddelde dosis van nodig. Van bromazolam zul je minder nodig hebben, want dat is wel een hypnotische benzo.Dus vandaar dat ik probeer uit te vogelen hoeveel mg Bromo gelijk staat aan 4mg etizolam, maar dat is nog niet zo makkelijk om achter te komen.
Helemaal waar maar hier begint nagenoeg elke verslaafde mee met deze zinmaar ik neem liever eens in de 2 maanden een downer na een avond uppers dan elke avond nuchter een benzo om mee te kunnen slapen (no offence).
Bromazolam 3 mg nu paar weken. Sliep niet. Neem 1/4 en duurt ff , ben niet fit dus als ik de oxycodon iets later neem val ik al in slaap. Maar zolang je bezig bent is het rustgevend.Even los van het feit dat benzo’s enorm verslavend zijn, en dat ik de strenge waarschuwing dus 100 procent begrijp, kunnen RC-benzo’s echt prima - sporadisch - dienen om een nachtje te slapen, genoeg mensen gebruiken ze puur daarvoor namelijk. Zelfdiscipline is wel extreem belangrijk, maar dat even daargelaten dienen ze prima hun doel.
Ik heb alleen nog altijd geen ultieme alternatieven gevonden voor de verboden kortwerkende RC-benzo’s etizolam (perfecte angstremmende benzo) en flualprazolam (perfecte sederende benzo). Beide gebruikte ik om te slapen, de tweede als ik zwaarder geschut nodig had (of een half pilletje).
Ben er nog een aantal - pyrazolam, meer angstremmend, bromazolam, meer sederend - heel langzaam aan het uittesten.
Zullen we dit forum dan maar opheffen?Stoppen met al die benzo's. Gaan werken aan jezelf.
En uiteindelijk slaap je als een roosje.
Alleen flunitrazolam heb je momenteel qua rc benzos qua echte inslapers. Bromazolam is een goede doorslaper maar merk je volgende ochtend wel.Eigenlijk valt mij vraag in hetzelfde topic daarom start ik geen nieuwe.
Ik zoek een kortwerkende benzo om in te slapen voor sporadisch gebruik.
Heb 1x s´nachts om 3 uur als test 0,75mg bromazolam genomen.
Had hierdoor wel redelijk geslapen maar wel de dag erna tot een uur of 3 s´middags nog een duizelig gevoel.
Welke Rc benzo is hiervoor beter geschikt of kan ik de bromazolam beter op een eerders tijdstip innemen?
Iedere afkick wordt heftiger dan de vorige. Pas opIk heb in de zomer 2 weken bromazolam gebruikt. En nog 1 flu...nogwat
Trok t even niet en dan maak je foute keuzes. Denk wisselend 3 per dag
Tot het zaterdag op was. Heb wel diazepam liggen. Maar de eerste 2 nachten kort slapen
En rare dromen. Onrust, werd gek van mezelf. Maar dag 4 was t over.
Blijft aanlokkelijk...
Exact, je hebt geen idee wat je gedaan heb, hier gelukkig ook nooit opgepakt, ben in die staat gelukkig verstandig genoeg om thuis te blijven.Die groene pillen zijn evil. Vooral in combinatie met uppers idd. Je gaat dan dingen doen waar je je later niets meer van kan herinneren.
Het valt nog mee dat ik niet ben opgepakt.
Hmm dat is apart, neem je wel de 5mg variant? Ik had er dus 2 nodig, 10mg dus. Na een 5-MeO-MiPT, 4-FMA, 5-MaPB binge... dus dat betekend zeker wel dat het iets voor me doet. Heb 6,5 uur kunnen slapen voordat ik wakker werd, en dat vind ik best voldoende.Ik merk geen fuk van Metizolam. Krijg het er alleen warm van.
Etizolam zat in een hele andere league
Flunitrazolam. In 1 keer KO, werkt snel. Top als je wilt slapen na stims en niet in die half-wakkere staat wil blijven.Eigenliijk is elk advies om downers na uppers te nemen per definitie slecht. Je gaat automatisch meer upper nemen (want kan daarna toch slapen) en het nemen van een middel met één van de grootste verslavingspotentieels is wel benzo's.
Etizolam was subtiel maar precies voldoende. Verder nooit een andere rc benzo gewaagd. Oxazepam ligt thuis maar doet geen reet na een stim 😂Was etizolam niet heel slaapverwekkend?
Verder geen ervaring met RC benzo's
Krijg zelf 30 mg Diazepam en 10 mg zolpidem voorgeschreven per dag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."